Summers Skrevet 24. september 2015 Forfatter #61 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Fint å ha fått med seg. Jeg skal inkorporere dette i garderoben min. Ut med det gamle (dvs. alle de trange buksene mine), og inn med det nye (dvs. tykke ullkjoler som jeg kan sope gulvet med). Jeg håper at TS nå vil finne meg attraktiv, for det har lenge vært min ambisjon å gjøre meg selv til idealkvinnen for en tilfeldig forumsbruker her på KG. Anonymous poster hash: b9214...95e Med tanke på hvor mange kvinner som poster bilder av seg på KG så regner jeg nesten med at kvinnene her er her for å gjøre seg pene for oss KG-menn eventuelt lære hvordan man kan bli attraktiv for menn generelt. Jaja da har vi lært at en tykk ullkjole med forkle helt sikkert er mer sexy enn ett par trange jeans Anonymous poster hash: 1c6a9...bb5 Å gå med trang olabukse må nærmest sidestilles med å brenne BHen. Begge deler gir oppmerksomhet ved å prøve å spille sex samtidig som man ønsker å bli mer maskulin. Endret 24. september 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #62 Del Skrevet 24. september 2015 Med tanke på hvor mange kvinner som poster bilder av seg på KG så regner jeg nesten med at kvinnene her er her for å gjøre seg pene for oss KG-menn eventuelt lære hvordan man kan bli attraktiv for menn generelt. Å gå med olabukse må nærmest sidestilles med å brenne BHen. Begge deler gir oppmerksomhet ved å prøve å spille sex samtidig som man ønsker å bli mer maskulin. Hahaha! Anonymous poster hash: dc71d...07e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 24. september 2015 #63 Del Skrevet 24. september 2015 Det er feil, skal jeg trolle så skriver jeg som AB for da får jeg mange flere svar. Biologisk er de kvinner, men de prøver å gjøre seg mer mandige ved å gå kledd i bukser. REVERSE! Si at du troller! Det å påstå at dette faktisk er reelle tanker er jo bare trist. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. september 2015 Forfatter #64 Del Skrevet 24. september 2015 REVERSE! Si at du troller! Det å påstå at dette faktisk er reelle tanker er jo bare trist. Saklige argumenter hadde Vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piraten Skrevet 24. september 2015 #65 Del Skrevet 24. september 2015 Hvorfor går ikke menn med hatt lengre? Anonymous poster hash: df218...92a Jeg går med det av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 24. september 2015 #66 Del Skrevet 24. september 2015 Saklige argumenter hadde Vært fint. Trenger ikke argumenter mot et tema som dette. Det er usaklig fra begynnelsen av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 24. september 2015 #67 Del Skrevet 24. september 2015 Det er jævlig slitsomt å måtte pynte seg og se fisefin ut hver dag da. Skal vi forresten gå i kjole og skjørt om vinteren når det er minus 30 grader ute? Bare fordi menn skal bli tilfredsstilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 25. september 2015 Forfatter #68 Del Skrevet 25. september 2015 Det er jævlig slitsomt å måtte pynte seg og se fisefin ut hver dag da. Skal vi forresten gå i kjole og skjørt om vinteren når det er minus 30 grader ute? Bare fordi menn skal bli tilfredsstilt? Hvor ofte er egentlig norske kvinner ute i 30 minus? Det er selvsagt en ærlig sak om norske kvinner ikke ønsker å være feminine, men jeg synes likevel det er litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #69 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor ofte er egentlig norske kvinner ute i 30 minus? Det er selvsagt en ærlig sak om norske kvinner ikke ønsker å være feminine, men jeg synes likevel det er litt trist. Men syns du alle kvinner ser bedre ut i skjørt/kjole? Også de med litt ekstra og de som er overvektige? Anonymous poster hash: e72bc...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #70 Del Skrevet 25. september 2015 Men syns du alle kvinner ser bedre ut i skjørt/kjole? Også de med litt ekstra og de som er overvektige? Anonymous poster hash: e72bc...eb1 Det er sikkert bare de som er under 25 og tynne og smellvakre han tenker på,siden han er en av dem som bare liker unge jenter/damer. Alle andre er vel omtrent bestemødre og da er det vel ikke så nøye.Anonymous poster hash: dc71d...07e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #71 Del Skrevet 25. september 2015 Det er sikkert bare de som er under 25 og tynne og smellvakre han tenker på,siden han er en av dem som bare liker unge jenter/damer. Alle andre er vel omtrent bestemødre og da er det vel ikke så nøye.Anonymous poster hash: dc71d...07e Haha, var noe sånt jeg tenkte meg ;-) Anonymous poster hash: e72bc...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #72 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor ofte er egentlig norske kvinner ute i 30 minus? Det er selvsagt en ærlig sak om norske kvinner ikke ønsker å være feminine, men jeg synes likevel det er litt trist. Det er kanskje ikke 30 minus alle steder,men det kan lett bli 10-15 minus mange steder og da er disse tynne skjørtene og kjolene veldig upraktiske. Det kan gå hvis man har litt tykke strømpebukser og tykke kjoler og skjørt. Men jeg driver ikke å går i kjole eller skjørt hvis jeg skal gå på tur eller gjøre noe aktivt. Ikke alle kvinner gidder å være dolledukker og gå rundt å se pen ut for menn hele dagen.Anonymous poster hash: dc71d...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #73 Del Skrevet 25. september 2015 Selvfølgelig skal vi alle begynne å gå i korte skjørt og lette kjoler hele året, for å tilfredsstille TS sine behov for noe pent å se på. Skulle bare mangle! Komfort spiller ingen rolle, så lenge bakstreverske mannfolk får det som de ønsker. Men da må TS slutte å spre sine kvalme holdninger på KG i gjengjeld. Man må gi for å få. Anonymous poster hash: 127d0...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #74 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor ofte er egentlig norske kvinner ute i 30 minus? Det er selvsagt en ærlig sak om norske kvinner ikke ønsker å være feminine, men jeg synes likevel det er litt trist. Forklar hvorfor skjørt og høye hæler er feminint. Anonymous poster hash: 30c85...1e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #75 Del Skrevet 25. september 2015 Kjønnsforskjeller bør alltid bekjempes, og menn og kvinner bør gå i samme type klær. Kleshysteriet kan best motarbeides ved konsekvent å sørge for at barn og ungdom går i kjønnsnøytrale klær. Da er det håp om at dette blir en selvfølgelig trend også når de blir voksne. Anonymous poster hash: b3fbf...336 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. september 2015 #76 Del Skrevet 25. september 2015 Har du prøvd å gå i høye hæler selv? Brennende føtter og ben etter 15 minutter, verkende føtter og ben etter 45 minutter. Smertfulle og svulmende føtter og ben etter 1,5 time. Brutale gnagsår etter 2,5 time, og gjerne smerter og hovene føtteri mange timer eller opp til en dag eller to etter at man har tatt av seg skoene.Det er også mye vanskeligere å holde balansen, og å kunne gå trygt og stabilt, og høye hæler ble i utgangspunktet oppfunnet og lagd for å bruke på slaver sånn at de ikke kunne løpe fra eierne sine. Jeg føler meg 100% kvinne , og langt i fra halvveis mann, selvom jeg bruker behagelige, ergonomisk helsestøttende, flate sko. Anonymous poster hash: 9c2f9...04b Det kan du gjerne hoste opp en link på? Mulig du tenker på kutting av akillessenen. En høy hæl er det lett å bare slå av. Forøvrig er jeg enig med Summers, det er på tide å tvinge alle kvinner til å gå i "hobble skirt". (Google it) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 26. september 2015 #77 Del Skrevet 26. september 2015 Det kan du gjerne hoste opp en link på? Mulig du tenker på kutting av akillessenen. En høy hæl er det lett å bare slå av. Forøvrig er jeg enig med Summers, det er på tide å tvinge alle kvinner til å gå i "hobble skirt". (Google it) Det var slike skjørt slavene brukte. Kan da ikke løpe av gårde i slikt. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 26. september 2015 #78 Del Skrevet 26. september 2015 For å være helt ærlig bryr jeg meg ikke hva andre tenker om meg, så jeg går i hva enn jeg vil. Og jeg er slettes ikke mandig, tro du meg. Men igjen, det betyr jo uansett ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 26. september 2015 #79 Del Skrevet 26. september 2015 Hvor ofte er egentlig norske kvinner ute i 30 minus? Det er selvsagt en ærlig sak om norske kvinner ikke ønsker å være feminine, men jeg synes likevel det er litt trist. Ofte nok. Mange som tar buss og ikke kjører bil, eller går til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #80 Del Skrevet 26. september 2015 HAHAHAHHAHAH..ha. Det her bli for fantastisk!Anonymous poster hash: 31d92...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå