Summers Skrevet 3. september 2015 Forfatter #41 Del Skrevet 3. september 2015 Det er helt fritt å reise til Italia eller Frankrike for å skaffe seg en kone vet du Mulig noen små grep må gjøres på veien, men det finner du fort nok ut. Anonymous poster hash: 45171...af1 Det kan fort gå troll i ord nå som søreuropeere kommer til Norge i hopetall. En elegant feminin kvinne som kan lage mat kan nok forføre en god del menn som er lei maskuline kvinner og halvfabrikat. Jeg går med skjørt eller kjole nesten hver dag hele året, men jeg må innrømme at det er sykt stress... Både når jeg sitter, står, går, bøyer meg, alt mulig, så må jeg passe på at jeg ikke blotter meg Anonymous poster hash: 95703...54c Her kan dere kvinner hente litt inspirasjon! Har du prøvd å gå i høye hæler selv? Brennende føtter og ben etter 15 minutter, verkende føtter og ben etter 45 minutter. Smertfulle og svulmende føtter og ben etter 1,5 time. Brutale gnagsår etter 2,5 time, og gjerne smerter og hovene føtteri mange timer eller opp til en dag eller to etter at man har tatt av seg skoene. Det er også mye vanskeligere å holde balansen, og å kunne gå trygt og stabilt, og høye hæler ble i utgangspunktet oppfunnet og lagd for å bruke på slaver sånn at de ikke kunne løpe fra eierne sine. Jeg føler meg 100% kvinne , og langt i fra halvveis mann, selvom jeg bruker behagelige, ergonomisk helsestøttende, flate sko. Anonymous poster hash: 9c2f9...04b Ingen mennesker er født for å gå med sko, det være seg flate eller med hæler. Man må venne seg til det og hadde du gått mer med høye hæler så hadde du ikke hatt de problemene du har, det er en treningssak. Er vel ingen grunn til at jeg skal venne meg til å gå med kvinneklær og jeg går ikke rundt i joggebukse på jobb selv om det er mer behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #42 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg syns flere menn burde gå i joggebukser. Skikkelig mykt og digg å ta på Anonymous poster hash: 3e078...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matronella Skrevet 3. september 2015 #43 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg ser da damer i kjoler og skjørt hver eneste dag, så jeg skjønner ikke at de er så vanskelige å finne. Jeg liker å variere og kan ikke forstå at den dagen jeg velger bukse så blir jeg plutselig maskulin? Det er jo så mange fine feminine bukser man kan ha både bluser og pene topper til og sko med høye hæler til. Noen ganger får jeg lyst til å anbefale enkelte brukere en tur til Synsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 3. september 2015 #44 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg går også i kjole så og si hver dag. Synes jeg ser kvinner i kjole over alt. Jeg bruker det fordi det er det jeg synes er mest komfortabelt, ikke fordi jeg vil være mere kvinnelig. Høye hæler er det verre med. Det er så få som går over ens med en dårlig rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #45 Del Skrevet 4. september 2015 Nå er sommeren snart over og en av grunnene til at jeg liker sommeren er at kvinner oftere går kledd i kvinneklær, f.eks sommerkjole. Hvorfor kan ikke kvinner være feminine, elegante og attraktive resten av året også? Når ble det egentlig akseptabelt for kvinner å gå med bukse? Jeg forstår jo at det var kvinner som ønsket å kle seg som menn under kvinnekampen, men er ikke den over nå? Kvinner har stemmerett, får lik lønn for likt arbeid og det er kvinne som leder landet. Hvorfor skal kvinner bare være kvinner på varme sommerdager? Så kvinner i stramme dongeribukser er mindre attraktive? Aner du hvor kaldt det er å gå i sommerkjole i januar? Om kvinner skulle føye seg etter din vilje, hadde mesteparten vært døde av lungebetennelse før vinteren 2016 var på hell. Hadde vi hatt samme klima som de har i Afrika skulle jeg gladelig gått med kjole og skjørt hver dag. Men i Norge er det dessverre ikke realistisk. Eventuelt kunne vi hatt på oss burka om vinteren, hvis det hadde gjort oss mer sexy for deg. Anonymous poster hash: b9214...95e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. september 2015 #46 Del Skrevet 4. september 2015 Det er feil, skal jeg trolle så skriver jeg som AB for da får jeg mange flere svar. Biologisk er de kvinner, men de prøver å gjøre seg mer mandige ved å gå kledd i bukser. Det er nok en annen forklaring på det, nemlig at det er mye varmere å gå i bukse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #47 Del Skrevet 4. september 2015 Nå har jeg aldri brukt skjolde, men man klarte seg jo med det før i tiden og da var det vel enda viktigere å gå praktisk kledd(mye fysisk arbeid) og enda mindre akseptabelt å blotte seg. Men siden du ikke bukser så vil jeg takke deg for å være en flott rollemodell for norske kvinner. Kanskje du kan spørre din bestemor om hvordan hun løste problemet med vind? Men før i tiden gikk kvinnene kledd sånn her: Må ikke tro at kvinnene hadde på seg lekre sommerkjoler med svært utringning eller miniskjørt før i tiden. Hadde du virkelig synes at norske kvinner hadde vært mer elegante og feminine dersom de hadde kledd seg i sekk og skaut som i bildet over? Det var slik kvinnene som hadde fysisk arbeid gikk kledd; praktisk, og med minimal sjanse for å blotte seg. Den aktuelle bestemora løste nok problemet på en lignende måte, som f.eks slik: Håper du ikke blir for opphisset når du ser disse bildene. Anonymous poster hash: b9214...95e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 4. september 2015 #48 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Utrolig mange slike tråder for tiden da... Jeg synes folk skal gå med det de vil. Før gikk kvinner med kjole og skjørt fordi de måtte det. De hadde ikke annet valg,men når jeg ser på de bildene ab har postet så tror jeg mange menn har misforstått endel. De ser vel for seg sexy kjoler og korte skjørt,men det var ikke det kvinner gikk med før Det er svært lite praktisk å jobbe i miniskjørt eller kjole i mange yrker. Høye hæler er forresten ikke bra for føttene å gå med hele tiden,men skal kvinner ødelegge beina for at menn skal ha noe fint å se på? Og igjen,hvor mange yrker kan man jobbe med høye hæler? Skal en sykepleier eller en kokk fly rundt med høyhælte sko på jobb? Ikke alle jobber på kontor.(ikke engang da er særlig godt å gå med hæler hele tiden) Ikke alle har et ønske om å ha på kjole,skjørt eller høye hæler. Det er jo det som er så flott. Vi har valgmuligheter. Jeg går stort sett ikke med høye hæler,for jeg liker det ikke,men jeg går noen ganger med kjole eller skjørt hvis jeg det. Og så kommer den vanlige "trusselen" om at menn er lei av maskuline kvinner så nå skal de få seg dame fra sør-europa eller asia. Ja,værsegod,men jeg lurer egentlig hvem som mest sannsynlig sitter igjen singel? Er det oss buksebekledde damer eller er det sutrete menn som ønsker å diktere hvordan en kvinne skal kle seg og hva hun skal få lov til å gjøre? Dessuten,så er det vel bare å finne seg ei utenlandsk dame hvis det er det man liker. Ingen her bryr seg om det,men begynner å bli mektig lei av alle sutrete tråder, enten det er troll eller ei. Endret 4. september 2015 av The damned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 4. september 2015 #49 Del Skrevet 4. september 2015 Det kan fort gå troll i ord nå som søreuropeere kommer til Norge i hopetall. En elegant feminin kvinne som kan lage mat kan nok forføre en god del menn som er lei maskuline kvinner og halvfabrikat. Her kan dere kvinner hente litt inspirasjon! Ingen mennesker er født for å gå med sko, det være seg flate eller med hæler. Man må venne seg til det og hadde du gått mer med høye hæler så hadde du ikke hatt de problemene du har, det er en treningssak. Er vel ingen grunn til at jeg skal venne meg til å gå med kvinneklær og jeg går ikke rundt i joggebukse på jobb selv om det er mer behagelig. Jeg er "maskulin" kvinne som kan lage mat,så da har jeg ett kort i ermet i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 4. september 2015 Forfatter #50 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Når selv samene klarer å gå i kjole mens de passer på reinen så finnes det egentlig ingen unnskyldning for å ikke bruke kjole. De fleste bor jo også på varmere steder enn finnmarksvidden og tilbringer mindre tid ute. Endret 4. september 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulveedderkopp Skrevet 4. september 2015 #51 Del Skrevet 4. september 2015 Bukse er mer praktisk og behagelig. Derfor. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #52 Del Skrevet 4. september 2015 Nå er sommeren snart over og en av grunnene til at jeg liker sommeren er at kvinner oftere går kledd i kvinneklær, f.eks sommerkjole. Hvorfor kan ikke kvinner være feminine, elegante og attraktive resten av året også? Når ble det egentlig akseptabelt for kvinner å gå med bukse? Jeg forstår jo at det var kvinner som ønsket å kle seg som menn under kvinnekampen, men er ikke den over nå? Kvinner har stemmerett, får lik lønn for likt arbeid og det er kvinne som leder landet. Hvorfor skal kvinner bare være kvinner på varme sommerdager? Jeg tror du har misforstått litt? Det er ikke antrekket som avgjør om man er en kvinne. Det er hva som befinner seg på kroppen under antrekket som er avgjørende. Anonymous poster hash: d7bdf...4f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #53 Del Skrevet 4. september 2015 Når selv samene klarer å gå i kjole mens de passer på reinen så finnes det egentlig ingen unnskyldning for å ikke bruke kjole. De fleste bor jo også på varmere steder enn finnmarksvidden og tilbringer mindre tid ute. Anonymous poster hash: cc272...9f7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 4. september 2015 #54 Del Skrevet 4. september 2015 Når selv samene klarer å gå i kjole mens de passer på reinen så finnes det egentlig ingen unnskyldning for å ikke bruke kjole. De fleste bor jo også på varmere steder enn finnmarksvidden og tilbringer mindre tid ute. Poenget er vel heller at det ikke er du eller noen andre som bestemmer hva noen skal gå med. Det er revnende likegyldig at du mener at alle kvinner skal gå med kjole og skjørt når ikke alle ønsker det selv. Så mye makt har ikke du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2015 #55 Del Skrevet 4. september 2015 Samme med kvinner som ikke går med høye hæler. Forstår selvsagt kvinnene som enten jobber i manneyrker eller er like høye som menn, men kvinner med korte ben og i kontorjobber burde absolutt bli flinkere til å bruke kvinnesko. Drar man nedover i Europa så ser man at omtrent alle kvinner kler seg feminint, de er stolte over å være kvinner. I Skandinavia hvor feministene har makten skal tydeligvis kjønnsforskjellene viskes ut. Men man kan jo spørre seg om kvinnene i Skandinavia har det bedre enn sine medsøstre på kontinentet . Jeg tror mange hadde følt seg bedre som fult kvinne enn en halvveis mann. Hvorfor kan man ikke være stolt over å være kvinne i flate sko? Jeg er like mye kvinne selv om jeg går på ballerinasko. Kjønnet mitt er ikke hælene mine! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #56 Del Skrevet 4. september 2015 Bukser er praktisk. De er kjønnsløse. De varmer. Bukser kommet i ulike fasonger og passer til de fleste. Bukser har ikke makt til å endre personers kjønnsidentitet. Anonymous poster hash: 26fc5...dbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #57 Del Skrevet 4. september 2015 Jaja da har vi lært at en tykk ullkjole med forkle helt sikkert er mer sexy enn ett par trange jeans Anonymous poster hash: 1c6a9...bb5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #58 Del Skrevet 5. september 2015 Jaja da har vi lært at en tykk ullkjole med forkle helt sikkert er mer sexy enn ett par trange jeans Anonymous poster hash: 1c6a9...bb5 Fint å ha fått med seg. Jeg skal inkorporere dette i garderoben min. Ut med det gamle (dvs. alle de trange buksene mine), og inn med det nye (dvs. tykke ullkjoler som jeg kan sope gulvet med). Jeg håper at TS nå vil finne meg attraktiv, for det har lenge vært min ambisjon å gjøre meg selv til idealkvinnen for en tilfeldig forumsbruker her på KG. Anonymous poster hash: b9214...95e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Choclit Skrevet 24. september 2015 #59 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg syns flere menn burde gå i joggebukser. Skikkelig mykt og digg å ta på Anonymous poster hash: 3e078...fac Gross! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #60 Del Skrevet 24. september 2015 Gross! Gross? Anonymous poster hash: cc272...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå