AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #21 Del Skrevet 2. september 2015 Hva med skotske menn og kilt? Er de kvinnelige? Anonymous poster hash: 8a92b...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 2. september 2015 Forfatter #22 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Haha, skulle tatt seg ut om jeg som telemontør skulle skøyte kabel i grøfta eller gå i mast i kjole eller skjørt!Anonymous poster hash: b5c33...a67 For all del dere skal selvsagt få gå i bukse. Men kanskje ha et feltarbeidsantrekk og et kontorantrekk. Endret 2. september 2015 av Summers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #23 Del Skrevet 2. september 2015 Hva med skotske menn og kilt? Er de kvinnelige? Anonymous poster hash: 8a92b...0bd Bare hvis de bruker truser Anonymous poster hash: f8e4a...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #24 Del Skrevet 2. september 2015 Nå er sommeren snart over og en av grunnene til at jeg liker sommeren er at kvinner oftere går kledd i kvinneklær, f.eks sommerkjole. Hvorfor kan ikke kvinner være feminine, elegante og attraktive resten av året også? Når ble det egentlig akseptabelt for kvinner å gå med bukse? Jeg forstår jo at det var kvinner som ønsket å kle seg som menn under kvinnekampen, men er ikke den over nå? Kvinner har stemmerett, får lik lønn for likt arbeid og det er kvinne som leder landet. Hvorfor skal kvinner bare være kvinner på varme sommerdager? Nå skal ikke jeg svare for alle kvinner, men for meg selv. Jeg elsker sommerklær og kjoler, og jeg skulle virkelig ønske at sommeren var lenger. Jeg har faktisk flere sommersklær enn vinterklær, å dessverre får jeg ikke brukt alle sommerklærne engang. Til vintern må jeg ha på meg tykke klær som ikke ser så feminime ut, men på vintern er det varmen som teller. For jeg klarer faktisk ikke å finne varme søte kvinneklær, det blir jo som regel tykke gode gensere osv. så om vintern kler jeg meg ikke akkurat jentete nei, men jeg vil heller holde meg varm enn å tenke på hvordan man kler seg da. men jeg hadde vært glad om det kom søte flotte vinterklær for kvinner! Anonymous poster hash: f1636...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 2. september 2015 Forfatter #25 Del Skrevet 2. september 2015 Nå skal ikke jeg svare for alle kvinner, men for meg selv. Jeg elsker sommerklær og kjoler, og jeg skulle virkelig ønske at sommeren var lenger. Jeg har faktisk flere sommersklær enn vinterklær, å dessverre får jeg ikke brukt alle sommerklærne engang. Til vintern må jeg ha på meg tykke klær som ikke ser så feminime ut, men på vintern er det varmen som teller. For jeg klarer faktisk ikke å finne varme søte kvinneklær, det blir jo som regel tykke gode gensere osv. så om vintern kler jeg meg ikke akkurat jentete nei, men jeg vil heller holde meg varm enn å tenke på hvordan man kler seg da. men jeg hadde vært glad om det kom søte flotte vinterklær for kvinner! Anonymous poster hash: f1636...dfd Om du ikke klarer å finne varme feminine klær så skal du i hvert fall ha for forsøket. Men sånn er det når feministene styrer moten her i landet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #26 Del Skrevet 2. september 2015 Om du ikke klarer å finne varme feminine klær så skal du i hvert fall ha for forsøket. Men sånn er det når feministene styrer moten her i landet:-) Å nei du, der tar du feil. Butikkene tar inn det de vet de få solgt. Skull de bomme på noe så blir det hengende inntil butikke kanskje blir kvitt litt av det på et 50 eller 70% salg. Så det er vel feministene som styrer hodene til kvinnene og jentene når de kjøper et plagg, - eller kan det være ønsket om ikke å skille seg nevneverdig ut? To go with the flow. Det er vel feministenes skyld at majoriteten av norske menn aldri har gått i smoking? Anonymous poster hash: 45171...af1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2015 #27 Del Skrevet 2. september 2015 Nå er sommeren snart over og en av grunnene til at jeg liker sommeren er at kvinner oftere går kledd i kvinneklær, f.eks sommerkjole. Hvorfor kan ikke kvinner være feminine, elegante og attraktive resten av året også? Når ble det egentlig akseptabelt for kvinner å gå med bukse? Jeg forstår jo at det var kvinner som ønsket å kle seg som menn under kvinnekampen, men er ikke den over nå? Kvinner har stemmerett, får lik lønn for likt arbeid og det er kvinne som leder landet. Hvorfor skal kvinner bare være kvinner på varme sommerdager? Blir du ikke bare pittelitt lei av deg selv av og til? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 2. september 2015 Forfatter #28 Del Skrevet 2. september 2015 Å nei du, der tar du feil. Butikkene tar inn det de vet de få solgt. Skull de bomme på noe så blir det hengende inntil butikke kanskje blir kvitt litt av det på et 50 eller 70% salg. Så det er vel feministene som styrer hodene til kvinnene og jentene når de kjøper et plagg, - eller kan det være ønsket om ikke å skille seg nevneverdig ut? To go with the flow. Det er vel feministenes skyld at majoriteten av norske menn aldri har gått i smoking? Anonymous poster hash: 45171...af1 Ja, det var det jeg mente at feministene styrer kvinner til å kjøpe maskuline plagg. Det er ikke så veldig kontroversielt at mennesker styres av trender og redsel for å skille seg ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 2. september 2015 #29 Del Skrevet 2. september 2015 Kvinner få gå i de klærne de selv vil. De er like deilige uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #30 Del Skrevet 2. september 2015 Nå er sommeren snart over og en av grunnene til at jeg liker sommeren er at kvinner oftere går kledd i kvinneklær, f.eks sommerkjole. Hvorfor kan ikke kvinner være feminine, elegante og attraktive resten av året også? Når ble det egentlig akseptabelt for kvinner å gå med bukse? Jeg forstår jo at det var kvinner som ønsket å kle seg som menn under kvinnekampen, men er ikke den over nå? Kvinner har stemmerett, får lik lønn for likt arbeid og det er kvinne som leder landet. Hvorfor skal kvinner bare være kvinner på varme sommerdager? Her blir det 40 minus. Det er grunnen til at jeg ikke bruker kjole på vinteren ihvertfall. Anonymous poster hash: c3aa3...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #31 Del Skrevet 2. september 2015 Haha, skulle tatt seg ut om jeg som telemontør skulle skøyte kabel i grøfta eller gå i mast i kjole eller skjørt!Anonymous poster hash: b5c33...a67 Ja.. Tror TS har glemt at det finnes veldig mange kvinner i det som er typisk "manneyrker" rundt om kring i Norge. Jeg jobba med vedlikehold (maling, spikring og mye forskjellig på kommunale eiendommer) i noen somre før, og ser for meg at jeg står på en flytebrygge og drar ut spikrer med brekkjern i kjole! Ganske upraktisk hvis jeg skulle falle i vannet også i grunn Anonymous poster hash: 48796...e5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #32 Del Skrevet 2. september 2015 Ja, det var det jeg mente at feministene styrer kvinner til å kjøpe maskuline plagg. Det er ikke så veldig kontroversielt at mennesker styres av trender og redsel for å skille seg ut. Du får gå i kjole og skjørt hver eneste dag hele tiden du også da, så får du se hvor utrolig komfortabelt det er Anonymous poster hash: 48796...e5d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. september 2015 #33 Del Skrevet 2. september 2015 Tror du må roe den grandiose gudefølelsen din ned 3000 hakk summers. Du er ikke guds gave til kvinnen, de fleste kvinner gir heldigvis blanke blaffen i at lille stakkarslige deg ikke skjønner at kvinner har annet å gjøre enn å være din lille pyntegjenstand. Vil du ha noe nips å sette på hyllen å glo på så får du kjøpe deg en barbie dukke så du kan kle opp slik du vil så mye du bare orker. Vi andre levende derimot kler oss som vi liker ut i fra smak, komfort, temperatur, situasjon osv. Jeg lever i 2015, ikke for hundrede år siden, at du ikke klarer å følge med i tiden men har satt deg fast i 1800 tallet er ikke noe jeg gidder å hefte meg eller mitt klesskap så mye med 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. september 2015 #34 Del Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #35 Del Skrevet 3. september 2015 Hvorfor kan ikke folk få gå i det de ønsker -kvinne eller mann- uten at folk skal mene så mye om det? Anonymous poster hash: 73961...c43 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 3. september 2015 Forfatter #36 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Samme med kvinner som ikke går med høye hæler. Forstår selvsagt kvinnene som enten jobber i manneyrker eller er like høye som menn, men kvinner med korte ben og i kontorjobber burde absolutt bli flinkere til å bruke kvinnesko. Drar man nedover i Europa så ser man at omtrent alle kvinner kler seg feminint, de er stolte over å være kvinner. I Skandinavia hvor feministene har makten skal tydeligvis kjønnsforskjellene viskes ut. Men man kan jo spørre seg om kvinnene i Skandinavia har det bedre enn sine medsøstre på kontinentet . Jeg tror mange hadde følt seg bedre som fult kvinne enn en halvveis mann. Endret 3. september 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #37 Del Skrevet 3. september 2015 Samme med kvinner som ikke går med høye hæler. Forstår selvsagt kvinnene som enten jobber i manneyrker eller er like høye som menn, men kvinner med korte ben og i kontorjobber burde absolutt bli flinkere til å bruke kvinnesko. Drar man nedover i Europa så ser man at omtrent alle kvinner kler seg feminint, de er stolte over å være kvinner. I Skandinavia hvor feministene har makten skal tydeligvis kjønnsforskjellene viskes ut. Men man kan jo spørre seg om kvinnene i Skandinavia har det bedre enn sine medsøstre på kontinentet . Jeg tror mange hadde følt seg bedre som fult kvinne enn en halvveis mann. Eeehh..... du har fått med deg at ikke alle sko laget for kvinner har stiletthæler.... Og.... hvorfor burde kvinner med korte ben og i kontorjobber absolutt bli flinkere til å bruke kvinnesko mener du? Er det så hennes opplevelse av å være en kvinne skal skapes av menn i miljøet? Det er helt fritt å reise til Italia eller Frankrike for å skaffe seg en kone vet du Mulig noen små grep må gjøres på veien, men det finner du fort nok ut. Anonymous poster hash: 45171...af1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #38 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg går med skjørt eller kjole nesten hver dag hele året, men jeg må innrømme at det er sykt stress... Både når jeg sitter, står, går, bøyer meg, alt mulig, så må jeg passe på at jeg ikke blotter meg Anonymous poster hash: 95703...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #39 Del Skrevet 3. september 2015 Nå er sommeren snart over og en av grunnene til at jeg liker sommeren er at kvinner oftere går kledd i kvinneklær, f.eks sommerkjole. Hvorfor kan ikke kvinner være feminine, elegante og attraktive resten av året også? Når ble det egentlig akseptabelt for kvinner å gå med bukse? Jeg forstår jo at det var kvinner som ønsket å kle seg som menn under kvinnekampen, men er ikke den over nå? Kvinner har stemmerett, får lik lønn for likt arbeid og det er kvinne som leder landet. Hvorfor skal kvinner bare være kvinner på varme sommerdager? Haha jeg skulle svare deg seriøst, inntill du skrev "når ble det akseptabelt for kvinner å gå i bukse"? Skam deg din trangsynte gris, jeg går i akuratt det som føles behagelig for meg og det er gjerne løse bukser og ikke stramme skjørt som gjør at jeg knapt kan gå og som gir meg siklende blikk bare jeg skal en tur å kjøpe brød i butikken samt uønskede fremmede hend berørende på kroppen min! Man er like mye kvinne uansett hva man velger å ha på seg, men man er absolutt ikke like mye mann om man kun liker å bruke kvinnene som et objekt slik du gjør. Anonymous poster hash: 9c2f9...04b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #40 Del Skrevet 3. september 2015 Samme med kvinner som ikke går med høye hæler. Forstår selvsagt kvinnene som enten jobber i manneyrker eller er like høye som menn, men kvinner med korte ben og i kontorjobber burde absolutt bli flinkere til å bruke kvinnesko. Drar man nedover i Europa så ser man at omtrent alle kvinner kler seg feminint, de er stolte over å være kvinner. I Skandinavia hvor feministene har makten skal tydeligvis kjønnsforskjellene viskes ut. Men man kan jo spørre seg om kvinnene i Skandinavia har det bedre enn sine medsøstre på kontinentet . Jeg tror mange hadde følt seg bedre som fult kvinne enn en halvveis mann. Har du prøvd å gå i høye hæler selv? Brennende føtter og ben etter 15 minutter, verkende føtter og ben etter 45 minutter. Smertfulle og svulmende føtter og ben etter 1,5 time. Brutale gnagsår etter 2,5 time, og gjerne smerter og hovene føtteri mange timer eller opp til en dag eller to etter at man har tatt av seg skoene. Det er også mye vanskeligere å holde balansen, og å kunne gå trygt og stabilt, og høye hæler ble i utgangspunktet oppfunnet og lagd for å bruke på slaver sånn at de ikke kunne løpe fra eierne sine. Jeg føler meg 100% kvinne , og langt i fra halvveis mann, selvom jeg bruker behagelige, ergonomisk helsestøttende, flate sko. Anonymous poster hash: 9c2f9...04b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå