LiseTV Skrevet 21. oktober 2015 #141 Del Skrevet 21. oktober 2015 Alle jobber ikke på kontor. Noen jobber som sykepleiere,som renholder,på kafé,lege osv. Disse jobbene har uniform og da topp + bukse. Det sier seg selv at det er uhygienisk og upraktisk å ha på kjole og høye hæler i disse yrkene.Anonymous poster hash: dc71d...07e Hvordan kan det uhygenisk å bruke kjole eller skjørt som sykepleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #142 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jada,men hver dag og i all slags vær? Pluss at man må gå med høye hæler hver dag? Jeg bor slik at jeg må gå opp en bakke for å komme til bilen. Om vinteren blir det veldig glatt. Da velger ikke jeg høye hæler og kort kjole akkurat Anonymous poster hash: dc71d...07e LiseTV er transe, og elsker å gå i skjørt og kjoler. Når man har en sånn trang, blir det ikke sammenliknbart med kvinner som faktisk er kvinner. Anonymous poster hash: 127d0...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #143 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan kan det uhygenisk å bruke kjole eller skjørt som sykepleier? Upraktisk er det. Lite kult å avsløre så mye hud til pasienter og de man arbeider med. Man har en fysisk jobb som sykepleier. Eller man kan få sølt på seg blod og diverse, oppkast osv. Lite kult det, spesielt når man ikke har bukse på. Anonymous poster hash: 26fc5...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 21. oktober 2015 #144 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg synes menn med dress og hatt er kjempefint. Hvorfor kan ikke menn bruke dress hele tiden og ikke bare på fester o.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21. oktober 2015 #145 Del Skrevet 21. oktober 2015 Og vest, ikke skinnvest men en sånn James Stewart ville gått med. Yum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #146 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan kan det uhygenisk å bruke kjole eller skjørt som sykepleier? Kanskje ikke uhygienisk hvis man bruker strømpebukser,men er enig med andre ab. Det er upraktisk og en arbeidsuniform skal være nøytral og ikke vise hud. Man er ikke på jobb som sykepleier for å være fin og sexy. Anonymous poster hash: dc71d...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #147 Del Skrevet 21. oktober 2015 Kanskje ikke uhygienisk hvis man bruker strømpebukser,men er enig med andre ab. Det er upraktisk og en arbeidsuniform skal være nøytral og ikke vise hud. Man er ikke på jobb som sykepleier for å være fin og sexy.Anonymous poster hash: dc71d...07e Hva er galt med hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21. oktober 2015 #148 Del Skrevet 21. oktober 2015 Kanskje ikke uhygienisk hvis man bruker strømpebukser,men er enig med andre ab. Det er upraktisk og en arbeidsuniform skal være nøytral og ikke vise hud. Man er ikke på jobb som sykepleier for å være fin og sexy.Anonymous poster hash: dc71d...07e Har aldri sagt at en er sykepleier må vere sexy eller fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #149 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hva er galt med hud? Ingenting er galt i det sånn generelt,men på et sykehus skal man vel være nøytral. Tenker bare at et skjørt eller en kjole gjør deg mindre nøytral. I tillegg er det vel enklere å lage en uniform som de forskjellige yrkesgruppene på et sykehus kan bruke. Omtrent alle som jobber på sykehus går jo i samme uniformen Anonymous poster hash: dc71d...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #150 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har aldri sagt at en er sykepleier må vere sexy eller fin Jeg skrev heller ikke at du mente det,men jeg bare tenker at en uniform er en uniform. Den er ikke der for å være fin eller noe slikt. Den er der for at man skal kunne gjøre jobben sin og være nøytral. Ingen uniformer jeg har brukt har noensinne vært fine,men det har ikke vært så viktig så lenge jeg er der for å jobbe. Ja,og nå mener jeg ikke at du mener at en uniform skal være sexy eller fin. Bare forklarte litt hva jeg mente.Anonymous poster hash: dc71d...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. oktober 2015 #151 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg skrev heller ikke at du mente det,men jeg bare tenker at en uniform er en uniform. Den er ikke der for å være fin eller noe slikt. Den er der for at man skal kunne gjøre jobben sin og være nøytral. Ingen uniformer jeg har brukt har noensinne vært fine,men det har ikke vært så viktig så lenge jeg er der for å jobbe. Ja,og nå mener jeg ikke at du mener at en uniform skal være sexy eller fin. Bare forklarte litt hva jeg mente.Anonymous poster hash: dc71d...07e SAS damen har flotte antrekk med skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #152 Del Skrevet 22. oktober 2015 En helt annen yrkesgruppe det da. De går ikke rundt til syke mennesker der man kan være borti oppkast,blod,avføring osv. I tillegg skal man kanskje hjelpe pasienter med å dusje osv. Så det kommer an på yrket. Uniformen skal passe til arbeidet man skal utføre.Anonymous poster hash: dc71d...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. oktober 2015 #153 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ingenting er galt i det sånn generelt,men på et sykehus skal man vel være nøytral. Tenker bare at et skjørt eller en kjole gjør deg mindre nøytral. I tillegg er det vel enklere å lage en uniform som de forskjellige yrkesgruppene på et sykehus kan bruke. Omtrent alle som jobber på sykehus går jo i samme uniformen Anonymous poster hash: dc71d...07e På et sykehus bør man være barhudet til albuene av hygieniske grunner, alt annet er egentlig sekundært, så lenge uniformen er rein. Men jeg tror nok det er mer komfortabelt for sykepleiere å gå i bukser enn i skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #154 Del Skrevet 23. oktober 2015 På et sykehus bør man være barhudet til albuene av hygieniske grunner, alt annet er egentlig sekundært, så lenge uniformen er rein. Men jeg tror nok det er mer komfortabelt for sykepleiere å gå i bukser enn i skjørt. Og ikke minst enklere å skifte til om noe skulle komme på den.Anonymous poster hash: dc71d...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå