Anglofil Skrevet 9. juli 2002 #1 Del Skrevet 9. juli 2002 Hvorfor måkjærlighet være så vansklig??????? For jeg er veeeldig forelsket,men hmmm,jeg er veeeeldig forvirra...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. juli 2002 #2 Del Skrevet 9. juli 2002 Er det ikke gjensidig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 Ta det med ro yvonne.... det er ganske vanlig at ungjenter er forelska... de fleste blir jo det... mye rare følelser, ikke rart dere blir forvirra... men heldigvis går forvirringen over... eller var det forelskelsen?.... Kan du ikke spesifisere problemet ditt littegranne? Har du kommet i den galskap å forelske deg i en voksen mann? En yngre gutt? Typen til bestevenninna di? En i familien? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei hei! 8) Er forelsket i to stykker,to brødre for å være helt eksakt.Han ene er 1 år yngre enn meg,altså snart 15 år og han andre er 2 år eldre enn meg,altså 18 år.Kjenner begge ganske godt,de er liksom med i "gjengen" på treninga.Vi har det utrolig gøy sammen,da mener jeg treningsmessig,men utenom treninga (som er hver eneste dag) ser jeg ingen av dem.Dette er p.g.a at de ikke bor i nærheten av meg.Uansett det er han yngste jeg liker best og jeg tror kanskje han gjengelder noen følelser ovenfor meg.Den yngste broren er utrolig snill og grei,dessuten er han mer "voksen" enn alle de guttene jeg har gått i klassen med,eller kjenner.Dette gjelder forsåvidt også storebroren.Men det er den "lille" jeg har best kontakt med....Hmmm....Og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram.... Jeg skriver sms,e-mails og msn med han "lille" og vi er ganske gode venner...Men ikke bestevenner,for det er en slags "spenning" mellom oss som ikke går ann å beskrive....Er vi alene sammen,ikke få assiasjoner nå,så blir det gjerne slik at vi prater helt greit i sammen,men avlikevel blir det en utrolig pinlig taushet. Hmmm...Så hva skal jeg gjøre????!!! :-? Føler at det er noe der,men ingen tør å gjøre noe... Og da er det vel ganske sannsynlig at jeg,lille sjenerte Yvonne må ta intinativet.... Og jeg hørte at han "lille" sa engang at han ikke likte at jenter tar det første steget...Men jeg tror han liker meg,men hva gjør jeg da?! Hmm....Dette er vansklig å forklare gitt.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå