Gå til innhold

Suger dere alle?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker verken å gi eller motta oralsex ved ONS. Men i et forhold hvor vi kjenner hverandre, gjør jeg det gjerne.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker ikke å bli slikket, og jeg er ikke fan av å suge.. Var det før, men som jeg blir eldre liker jeg det mindre og mindre..  

Anonymous poster hash: 62068...469
  • Liker 1
Skrevet

Aldri oralsex med andre enn fast partner. Hadde vært rimelig kjipt med kjønnssykdommer der.

Anonymous poster hash: fbde4...e29
  • Liker 2
Skrevet

Har ikke sugd på ons, men om det er noen jeg er seriøs med og tenner skikkelig på så suger jeg mer enn gjerne. Føler at oralsex er mer intimt enn penetreringssex, så gjør det bare med menn jeg har følelser for.

Helt enig.

Skrevet

Blowjob er en bonus som er forbeholdt de som gjør seg fortjent til det imo. Å sjekke meg opp på byen kvalifiserer ikke til dette. Å vippe kuken over buksekanten og veive den i trynet på meg er heller ikke suksess. Hvis fyren derimot behandler meg bra og får meg til å føle meg sexy er jeg klar som bare fy :) Så en kjæreste har mye større sjanse her enn en ons.

Anonymous poster hash: 3b8b8...f63

• Liker 4
Skrevet

Selv har jeg hatt fem sexpartnere, og har sugd dem til himmels alle som en.. Er det noe jeg virkelig nyter og kan, er det å suge.. Har fått mange komplementer. Hygiene er svært, svært viktig. Kunne ikke funnet på å suge en som ikke nylig har vasket seg. Usj!

Jeg har hatt sex en gang, og det var med en ONS. Jeg har aldri sugd kuk og vet heller ikke hvordan det gjøres. Hvordan skal jeg lære meg? Jeg er singel.

Anonymous poster hash: dd19c...f0b

Skrevet

Jeg har hatt sex en gang, og det var med en ONS. Jeg har aldri sugd kuk og vet heller ikke hvordan det gjøres. Hvordan skal jeg lære meg? Jeg er singel.

Først av alt. Gjør det fordi du har lyst og bruk god tid. Jeg slikker ham og "erter" litt før jeg tar hele stasen i munnen. Jeg klarer å får den ganske langt ned i halsen, men der det nok ikke alle som gjør uten å få brekningsreflekser. Jeg varierer mellom raskt og langsomt tempo. Runk ham gjerne samtidig.. Bruk mye spytt, sørg for at det er fuktig. Ta en titt og lytt på eieren innimellom.. Det skal være godt for dere begge. Nyt:-)

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om dere jenter suger alle dere har sex med? Er selv mann og har ganske forskjellig inntrykk av jenter, noen gjør det andre gjør det ikke. Selv går jeg gladelig ned på alle jenter :)

Anonymous poster hash: 0eebe...f06

Ja.

Skrevet

Husk at du bare skal gjøre det om du har lyst, ikke fordi du føler det er en plikt. Her inne kan det fremstå som det er en jentes plikt å åpne munnen/brette frem rumpehullet til fri disposisjon/whatever, ellers er man "dårlig i senga". Alt seksuelt handler om gjensidig tillit og nytelse, ikke at mannen mener han har "rett på" diverse seksuelle tjenester fordi "sånn er det bare". Eller kvinnen, for den saks skyld.

Om du skulle finne en du virkelig har lyst til å utføre oralsex på er det bok bare å prøve seg fram. Det finnes ingen fasit her. :)

Anonymous poster hash: 02ab6...9a8

• Liker 2
Skrevet

Enda en runketråd?

Anonymous poster hash: 956db...655
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke sug ham om du ikke har lyst!

Har du lyst - kos dere med det. Er du usikker på hvordan, spør ham hvordan han liker det. Det er ikke flaut, heller tvert imot: Det er naturlig og pirrende.

Endret av HandymanOslo
  • Liker 1
Skrevet

Nei. De som stinker og barbert, nei takk. 

Busk er ikke hyggelig, men stubber som gnisser mot ansiktet er ikke så herlig heller! 

Og de rødenuppene, yuk. Forferdelig syn! 

Anonymous poster hash: c68e8...a59
  • Liker 1
Skrevet

Rødenuppene :klo:

Skrevet

Til nå, ja. Har bare hatt en sexpartner tho..

Gjest HarryDotter
Skrevet

Enda en runketråd?

Er ikke hele seksualforumet det da egentlig? Jeg mener..det dreier seg om spørsmål angående sex. Folk kan jo bli kåte av sånt vetu.

Er det bare meg som er så evinnelig lei av alle `nok en runketråd` svarene i diverse tråder?

Skrevet

Jeg suger alle jeg har sex med, om det så er første eller 100. gang vi har sex. For meg er ikke oralsex mer intimt enn vanlig sex, bare en naturlig del av sexen. Jeg kjenner meg i alle fall ikke igjen i at man ikke vil suge de første gangene, for å bli 'respektert'. Tror ikke mange menn tenker sånn? Når det er sagt, så er det selvfølgelig greit om man ikke har lyst. Hvis en mann vil slikke meg første gangen vi har sex må han gjerne det, men jeg lar det være opp til han (dvs spør ikke og hinter ikke). Synes det er en god oppskrift andre veien også.

Anonymous poster hash: 1cc00...e0a
  • Liker 2
Skrevet

Suger ikke på kortvarige partnere. Må ha hatt sex minst 4-5 ganger eller mer for at jeg skal suge :)

Ikke fordi jeg ikke liker det eller han, men fordi suging jo desverre har blitt noe som assosieres med nedverdigelse (sanger som synger om suck my dick bitch, menn som roper "sug kukken min a" til menn og kvinner de vil disrespecte osv), og jeg vil sørge for at jeg er respektert.

Men alle menn jeg har vært med har slikket med en gang så jeg håper at det en dag blir like naturlig for kvinner å gjøre det samme på menn forhold til ståstedet samfunnet og diverse kulturer har på "akten".

Anonymous poster hash: 3afbd...da0

Mhm, jeg baserer også min oppførsel på normene som kommer til uttrykk gjennom amerikansk gangsta-rap. Jeg føler det er en god ledesnor her i livet. Også så relevante tekster for vanlige nordmenn a' gitt.

• Liker 1
Skrevet

Ingen fasit, gjør det jeg føler for under sex jeg :Nikke:

Skrevet

Ikke før de er ordentlig testet.

Anonymous poster hash: f5922...74b

Skrevet

Ikke før de er ordentlig testet.Anonymous poster hash: f5922...74b

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...