AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Lurer på om dere jenter suger alle dere har sex med? Er selv mann og har ganske forskjellig inntrykk av jenter, noen gjør det andre gjør det ikke. Selv går jeg gladelig ned på alle jenter Anonymous poster hash: 0eebe...f06 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Lurer på om dere jenter suger alle dere har sex med? Er selv mann og har ganske forskjellig inntrykk av jenter, noen gjør det andre gjør det ikke. Selv går jeg gladelig ned på alle jenter Anonymous poster hash: 0eebe...f06 Blir du like mye tent av alle jenter, siden du velger å slikke dem alle?Anonymous poster hash: dd19c...f0b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Jeg har ikke sugd alle jeg har hatt sex med. Med noen har det rett og slett ikke fristet.. Med andre har jeg alltid vært lysten på å suge. De jeg virkelig tenner på, som gjør meg helt spinnville av kåthet er vel de jeg også suger, men hygienen er også veldig avgjørende - noen er flinkere med den enn andre for å si det sånn.. Har vært borti en kar som ALLTID var helt ren og ikke luktet eller smakte noenting (annet enn smaken av sæd når han kom..) og andre hvor lukta av pikk har vært ganske sterk før bokseren har kommet av (da blir det ikke noe suging gitt). Vet at ikke alle kan noe for sterk lukt altså, men... Når det er sagt har alle mine sexpartnere gått ned på meg, uten at jeg har spurt eller tatt noen form for initiativ til det.. Anonymous poster hash: 8a245...e78 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Nei. Det skal være innbydende. For min del hadde det føltes lettere å bare "bli ferdig med det" og holde seg til noe veldig kjapt og greit gjort om jeg skjønte underveis at jeg ikke fikk helt tenningen. Oralsex er faktisk noe av det mest "nærgående" jeg kan gjøre, og det klarer jeg bare uten å ha lyst selv. Det er noe som tenner meg veldig i utgangspunktet, og jeg har ikke lyst til å "ødelegge gleden". Det ville nok bydd meg ganske sterkt imot å gjøre det halvhjertet uten lyst bare fordi.Anonymous poster hash: aeacb...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Blir du like mye tent av alle jenter, siden du velger å slikke dem alle?Anonymous poster hash: dd19c...f0b Nei, blir ikke det, men synes liksom det er og burde være en del av pakka Det er ikke alle jenter som er like fresh der nede, men det skal veldig mye til før det blir for gale Anonymous poster hash: 0eebe...f06
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Men føles det ikke rart å motta oralsex og ikke gi tilbake? Er absolutt enig i at man ikke skal gjøre noe man ikke vil, men tror jeg hadde følt meg forpliktet til å gi tilbake. Anonymous poster hash: f9af2...68b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Blir du like mye tent av alle jenter, siden du velger å slikke dem alle?Anonymous poster hash: dd19c...f0b Er man tent nok til å knulle er man tent nok for forspill, tenker jeg. Anonymous poster hash: 7c17f...3cd 2
Gjest Angry Man Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Men føles det ikke rart å motta oralsex og ikke gi tilbake? Er absolutt enig i at man ikke skal gjøre noe man ikke vil, men tror jeg hadde følt meg forpliktet til å gi tilbake. Anonymous poster hash: f9af2...68b Hvorfor i alle dager skal man føle seg forpliktet til å gjøre noe bare fordi noen gjør noe med deg? Folk liker helt forskjellige ting. Hvis noen slikker deg i den skitne rompa di, vil du slikke dem i den skitne rompa deres tilbake?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Lurer på om dere jenter suger alle dere har sex med? Er selv mann og har ganske forskjellig inntrykk av jenter, noen gjør det andre gjør det ikke. Selv går jeg gladelig ned på alle jenter Anonymous poster hash: 0eebe...f06 Du svarer deg selv. Noen gjør det, andre gjøre det ikke. Jeg suger selvfølgelig kjærester, men ikke nødvendigvis på ons. Anonymous poster hash: 39488...7d6
frk91 Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 Har ikke sugd på ons, men om det er noen jeg er seriøs med og tenner skikkelig på så suger jeg mer enn gjerne. Føler at oralsex er mer intimt enn penetreringssex, så gjør det bare med menn jeg har følelser for. 2
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Nei ikke alle, og det er ikke alle jeg suger som jeg har sex med heller. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 Suger ikke på kortvarige partnere. Må ha hatt sex minst 4-5 ganger eller mer for at jeg skal suge Ikke fordi jeg ikke liker det eller han, men fordi suging jo desverre har blitt noe som assosieres med nedverdigelse (sanger som synger om suck my dick bitch, menn som roper "sug kukken min a" til menn og kvinner de vil disrespecte osv), og jeg vil sørge for at jeg er respektert. Men alle menn jeg har vært med har slikket med en gang så jeg håper at det en dag blir like naturlig for kvinner å gjøre det samme på menn forhold til ståstedet samfunnet og diverse kulturer har på "akten". Anonymous poster hash: 3afbd...da0 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Nei jeg suger ikke alle og jeg lar ikke alle slikke meg heller. Anonymous poster hash: 20864...7fd 3
Gjest Andrea93 Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Har vel aldri hatt sex uten å suge tror jeg. Selv da jeg mistet jomfrudommen føltes det naturlig å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Nei jeg suger ikke alle og jeg lar ikke alle slikke meg heller. Anonymous poster hash: 20864...7fd Av nysgjerrighet, hva gjør du da? Drar hodet dems opp igjen og roper stopp eller lukker igjen bena når de skal dukke ned? Anonymous poster hash: 3afbd...da0 1
Gjest Gjest_clown Skrevet 3. september 2015 #16 Skrevet 3. september 2015 Ja, eller enn så lenge. Jeg gjør det ikke for å få det tilbake. Det er godt, men ferdighetene har variert veldig.
Gjest Godjente Skrevet 3. september 2015 #17 Skrevet 3. september 2015 Jeg har sugd flere enn jeg har hatt sex med, så suging er definitivt alltid med når jeg har sex. Har aldri ikke sugd noen under sexakten, enten før, underveis eller etterpå 1
Jordbærogfløte Skrevet 3. september 2015 #18 Skrevet 3. september 2015 Selv har jeg hatt fem sexpartnere, og har sugd dem til himmels alle som en.. Er det noe jeg virkelig nyter og kan, er det å suge.. Har fått mange komplementer. Hygiene er svært, svært viktig. Kunne ikke funnet på å suge en som ikke nylig har vasket seg. Usj! 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #19 Skrevet 3. september 2015 Vask pikken deres daglig, og ikke glem å vaske mellom låra samtidig. Grobunn for mye rart der nede.Anonymous poster hash: a1b88...dad 3
Gjest Raindrops Skrevet 3. september 2015 #20 Skrevet 3. september 2015 Nei, suger bare de jeg tenner optimalt på og virkelig er nysgjerrig på hvordan smaker. Man kan jo lure på hvorfor det er greit å ha sex med noen jeg ikke tenner 100 prosent på, men det er litt som med kos tror jeg. Jeg klemmer ikke folk jeg ikke er glad i, men jeg kan kline med dem, siden jeg ikke opplever det som like nært og intimt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå