Gå til innhold

Frykt og Avsky ... med mere


Gjest Zeitgeist

Anbefalte innlegg

Kjedelig å bli singel, men over telefon? Er ikke det litt... bedritent av denne X?

Men du har rett, du slapp post-it lapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...

En dag skal jeg fortelle om eksene mine. Det er ikke så mange, siden jeg har tendens til å ilegge meg selv forholdskarantener på minst ett år når det blir slutt. Og så gammel er jeg heller ikke.

 

Meget mulig det er slemt av meg, men :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Zeitgeist

Et langt fravær, men uansett:

Ønsker dere alle ei fin, fredelig, og besinnet juletid. Jeg håper dere alle får den juletiden dere forestilte og ønsket dere. Ta vare på hverandre, og ikke glem å ta dere tid til å titte på stjernehimmelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besinnet kan jeg ikke love, men ellers skal jeg gjøre så godt jeg kan :nikke:

 

Ønsker deg en riktig god og fin julefeiring også :klemmer:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Jacklost skrev:

Håper du har det bra Lafemmemauvaise :hug:

Jack! Du er tilbake!!! :hoppendeglad:

Joda, jeg har det litt bedre enn tidligere. Håper du også har det bra. Godt nytt år forresten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jack! Du er tilbake!!! :hoppendeglad:

Joda, jeg har det litt bedre enn tidligere. Håper du også har det bra. Godt nytt år forresten :klemmer:

Har egentlig vært her hele tiden nesten men prøvde å starte en ny identitet (2 ganger) men nesten alle skjønte at det var meg :P Unnskyld at jeg ikke har sagt i fra til deg, har bare ikke tenkt på det O:

Men jeg har tenkt litt på deg, jeg fikk vondt inni meg av å høre hva som skjedde. Så fryktelig kjipt /: Du fremstår som en fantastisk positiv og snill kvinne, hvis det er noen som kan klare å reise seg opp igjen og få til utrolige ting så er det deg :hug: Alle burde hatt en Lafemmemauvaise i livet sitt :)

Godt nyttår til deg og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Zeitgeist
8 minutter siden, hog skrev:

Hvordan har starten på dette året vært? Håper det har vært bedre så langt enn avslutningen på forrige.

Joda, det går seg nok til sånn etterhvert. Det begynte bra, var hjemme i jula og bare slappet av foran peisen sammen med hundene og et ymse kakeutvalg fra moderns julebakst. Takk og pris insisterer mine firbeinte kumpaner på at det skal deles broderlig. Hvis ikke, hadde jeg nok måttet gå opp en buksestørrelse :fnise: Nøt stillheten og været, fikk lest endel, og skuldrene senket seg,

Kom tilbake til Berlin og ikke lang tid etter gikk jeg rett på en smell. Men får nødvendig hjelp, så det er bra. Må bare få styrt et par av "planetene" inn i deres normale bane igjen, så kommer universet mitt igjen tilbake i vater ;) 

 

Håper alt står vel til med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firbente venner burde komme på blå resept i ganske mange tilfeller. Fikk du lest noen bra bøker?
Å skape balanse i kaos er ingen liten oppgave, men lykke til med å gjenopprette orden i universet!

Her står alt bra til, litt lei av vinter og kulde (ja, jeg vet det har vært en mild vinter), men det går heldigvis mot lysere tider.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
5 minutter siden, hog skrev:

Firbente venner burde komme på blå resept i ganske mange tilfeller. Fikk du lest noen bra bøker?
Å skape balanse i kaos er ingen liten oppgave, men lykke til med å gjenopprette orden i universet!

Her står alt bra til, litt lei av vinter og kulde (ja, jeg vet det har vært en mild vinter), men det går heldigvis mot lysere tider.

 

Godt å høre/lese at alt står vel til med deg. 

Og ja, firbente venner burde så definitivt komme på blå resept. Ja til mer DAT! (Dyre Assistert Terapi). 

Fikk pløyd meg gjennom "Guns, Germs, and Steel" av Jared Diamond, deler av "Kriser i menneskesinnet", og begynt på "The Ugly Renaissance" av Alexander Lee. Mangler i allefall ikke på lesestoff - har fortsatt mye å lese igjen av fjorårets bokkjøp. Samtidig, kjenner jeg meg selv rett, er det vel ikke lenge igjen før jeg nok en gang går rabiat på bokbutikken. 

Ønsker deg ei god natt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Samtidig, kjenner jeg meg selv rett, er det vel ikke lenge igjen før jeg nok en gang går rabiat på bokbutikken.

 

Vet ikke om de har noe tilsvarende i Tyskland, men her i nord er det bare noen uker til mammutsalg! The Ugly Renaissance har jeg også snust på, men er litt redd for å ødelegge pidestallen jeg har satt Da Vinci på i så fall.

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.1.2016 at 3.07, hog skrev:

Vet ikke om de har noe tilsvarende i Tyskland, men her i nord er det bare noen uker til mammutsalg! The Ugly Renaissance har jeg også snust på, men er litt redd for å ødelegge pidestallen jeg har satt Da Vinci på i så fall.

Sov godt!

Å... Mamuttsalg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Den følelsen ...

Etter seks uker med intens jobbing, artikler som skulle forfattes og artikler som skulle oversettes, tok jeg endelig juleferie i går. Leiligheta bærer tydelig preg av å ha blitt neglisjert i lang tid. Bad og kjøkken har bare fått seg en liten kattevask. Støvsugeren har  bare raskt sveipet over gulvene. Og under kjøkkenvasken ligger det sikkert en formue i pantegods. 

Mitt sosiale liv disse siste seks ukene har begrenset til litt verbal bølling på KG og noen stjålne stunder med Mannen. Jeg har takket nei til alt av julebord, middager, bursdager, og andre sosiale sprell. 

På mandag reiser jeg hjem på juleferie. Og lista over gjøremål frem til da, er lang som en ondt år. Julegaver, mat og snop må kjøpes inn, leilighet og klær skal vaskes, pantegods leveres, julekort skrives og sendes, skrivebord ryddes (her nærmer bunker av skriv og slikt seg fjelltopp-høyde), budsjett føres og årsregnskap tas, osv. osv. osv. 

Og selvsagt gikk jeg jo på en Kon Mari-smell for noen uker siden, men ble aldri ferdig fordi det plutselig dukket opp mer arbeid. Så alt står på halv åtte. 

Men nå har jeg endelig fri. Og da er det bare å brette opp armene og sette igang.

Trodde jeg. For klokka 9:47 i dag rant det inn tre nye oversettelser. Tidsfrist: I morgen. 

Fuck my life. 

(Og ja, jeg burde jo ikke sitte på KG, men akkurat nå har jeg kaffepause).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...