Gå til innhold

Truseinnlegg - hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukte truseinnlegg hver dag før, i rundt 7 år. Hadde en del utflod. Når jeg sluttet å bruke truseinnlegg sluttet jeg også å få mye utflod. Nå får jeg bare en liten dråpe utflod, eller ingenting. Så truseinnlegg daglig er helt unødvendig for meg nå. Jeg bruker fortsatt truseinnlegg noen dager i måneden, men da i forbindelse med eggløsning og mensen.

Anonymkode: 04a2a...567

Åh, du er heldig. Jeg skulle ønske det var slik for meg også. 

Anonymkode: 8658a...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Kvalitet skrev:

Skifter dere truse hver dag selv om dere bruker truseinnlegg? 

Ja

Anonymkode: 87b15...c27

• Liker 1
Skrevet

Aldri.

Anonymkode: 34874...be3

Skrevet

Hver dag, ellers blir det liggende i trusa og stinker høgg etterhvert

Anonymkode: a6353...bab

Skrevet

Gynekologen min har fortalt at det er veldig ugunstig for bakteriefloraen, fare for sopp etc å bruke truseinnlegg, så jeg bruker det kun et par dager i forbindelse med mensen. Og sover uten truse/pysjbukse, det er viktig å "lufte ut". 

Anonymkode: ad542...fd8

Skrevet
På 31.1.2017 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Åh, du er heldig. Jeg skulle ønske det var slik for meg også. 

Anonymkode: 8658a...da5

Har du prøvd å kun bruke løse truser lagd av bomull? Det var mest det som løste problemet for meg. Prøv å ikke bruk stramme truser (jeg bruker en størrelse større enn det jeg trenger), eller hipster eller string, og ikke bruk truser lagd i syntetiske stoffer. Og dropp truseinnlegget.

Anonymkode: 04a2a...567

Skrevet

Har sluttet å bruke truseinnlegg. Brukte det hele tiden før å hadde syke mengder utflod. Samme skjer hvis jeg bruker truseinnlegg en dag nå, så det er nok underlivet metode for å si at det ikke er bra. Tok meg en stund før jeg var anvendt truseinnlegg, men begynte med at jeg ikke brukte det hjemme å heller løp på do hvis jeg kjente at det kom en del :P 

Anonymkode: 6500e...5a2

Skrevet

Er ikke plaget med utflod så nei, truseinnlegg trenger jeg ikke. 

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: abc9f...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...