Gå til innhold

Truseinnlegg - hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte bruker dere truseinnlegg? Selv har jeg brukt det hver dag i snart ti år. Trodde det var normalt å ha utflod hver dag (og derfor måtte bruke truseinnlegg), men det virker ikke sånn etter å ha lest litt rundt på forumet her i flere år  :sjokkert:

Anonymous poster hash: b1fa2...d06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det Så og si hver dag. Alle har forskjellig utflod. Min "normal" er en del.

Anonymous poster hash: 2ee45...414

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. Alltid.

• Liker 1
Skrevet

Bare en sjelden gang på de siste dagene av en mensperiode.

Trusa mi har lov til å få utflod på seg. Det er det som er jobben dens faktisk.

Anonymous poster hash: 324e5...06f

• Liker 15
Skrevet

Åja... Jeg bruker det kun de siste dagene av mensen. 

Anonymous poster hash: 4103d...684
  • Liker 2
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet (endret)

Bruker bare bind om natten de dagene jeg har mens. Synes det blir klamt og utrolig ubehagelig å gå med truseinnlegg og føler meg ekkel og skitten av det. Foretrekker å gå uten truse også. Får ikke flekker eller spor av utflod, så har absolutt ikke behov for å gå med truse(innlegg) til hverdags.

Endret av Lindiana
  • Liker 2
Skrevet

Bruker det Så og si hver dag. Alle har forskjellig utflod. Min "normal" er en del.

Anonymous poster hash: 2ee45...414

Samme her

Anonymous poster hash: 0a299...6b1

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har mensen og bruker tampong. Og de dagene helt på slutten av mensen når det bare kommer smårester. Liker ikke bruke det ellers, blir tett og klamt og føles ugunstig ut for miljøet der nede. Gjør jo ingenting med utflod i trusa, viser da ikke frem den til noen..

• Liker 3
Skrevet

Det som er litt rart, er at alle de gangene jeg har vært tom for innlegg eller ikke brukt det av andre grunner, har jeg fått sopp...derfor foretrekker jeg å bruke truseinnlegg

• Liker 1
Skrevet

Kun de siste dagene av mensen. Har lite utflod, og det lille som er får komme i trusa. Det går ikke i gjennom uansett.

Anonymous poster hash: c0d46...404

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Bruker det de siste dagene av mensen, eller hvis jeg føler jeg har ekstra mye utflod en dag. Har det alltid med meg i veska sånn i tilfelle :)

Skrevet

bruker truseinleg når jeg skal på jobb da jeg vil slippe å gå med utflod i trusa hele dagen. men når jeg er hjemme, skal en snartur på butikken eller er på fest (hvor jeg tisser ofte) osv osv så bruker jeg det ikke da det er sunt for underlivet å få lufte seg :) 

Anonymous poster hash: 21c0d...ebe
  • Liker 1
Skrevet

Bruker det når jeg har utflod da, som er ganske sjeldent.

Har ikke mensen pga pilla jeg går på, tror det "redder"meg litt, ellers er jeg bare heldig :P

Anonymous poster hash: 6d2c7...327

Skrevet

Før jeg begynte med menskopp brukte jeg det rett før mensen skulle komme, siden den ofte kom litt plutselig. I tillegg til et par dager etter mensen, hvor det gjerne kommer litt småblødninger. Nå bruker jeg bare tøytruseinnlegg når jeg trener karate, bare for sikkerhets skyld. 

Trusene er laget for å tåle litt utflod. Det er derfor de har tykkere stoff akkurat der alle åpningene er. 

Dere som bruker det hver dag: jeg anbefaler virkelig tøyinnlegg i stedet. Det er så mye mer miljøvennlig. Dere må jo produsere uhorvelige mengder boss med alle innleggene.. I tillegg til at det blir billigere med tøyinnlegg, siden de kan brukes om og om og om igjen. 

Anonymous poster hash: fd9a1...3ac
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har brukt det hver dag i snart 20 år. Jeg vet ikke om jeg har så mye mer utflod enn andre, men det har blitt en vane, og jeg føler meg så mye freshere med truseinnlegg. De gangene jeg ikke har det tilgjengelig, så føler jeg for å bytte truse flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 90e88...472
Skrevet

Jeg har merket at jeg får mer utflod av å bruke truseinnlegg, så jeg har sluttet med det, bruker det bare i forbindelse med mens.

Anonymous poster hash: 84f66...922

Skrevet

Bruker det hver dag, er ofte så mye at jeg er redd det går igjennom trusa om jeg ikke bruker det  :rodme:

Anonymous poster hash: c4fae...7a9
  • Liker 1
Skrevet

Bare under mensen

• 1 år senere...
Skrevet

Skifter dere truse hver dag selv om dere bruker truseinnlegg? 

Skrevet

Brukte truseinnlegg hver dag før, i rundt 7 år. Hadde en del utflod. Når jeg sluttet å bruke truseinnlegg sluttet jeg også å få mye utflod. Nå får jeg bare en liten dråpe utflod, eller ingenting. Så truseinnlegg daglig er helt unødvendig for meg nå. Jeg bruker fortsatt truseinnlegg noen dager i måneden, men da i forbindelse med eggløsning og mensen.

Anonymkode: 04a2a...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...