Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 år, 1 barn og 1 på vei.

Går litt i perioder, men tipper i snitt en gang i uken. Vi legger oss sjelden samtidig.Men vi og har innsett at vi må "tvinge" oss til å ha lavterskel-kjappiser, såkalte småproduksjoner, og vi har eeegentlig en regel om at det ikke er lov å si nei :P den innføres når vi har kommet i et negativt spor. Jeg vil oftere enn ham, men tror ikke det er pga at han ikke tenner på meg. Han har lavere seksualdrift enn meg, rett og slett.

Anonymous poster hash: d2a6d...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2-3 ganger i uka gj.snittlig. 2 barn. Syns det er akkurat passe, mens mannen sikkert kunne hatt flere ganger pr dag :) 



Anonymous poster hash: 886c1...c11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en baby på 13 uker her og lurer på om lysten forsvant med fødselen. Har hatt sex en gang og det var pliktsex for min del. Tenkte etter akten at det var digg og bestemte meg for å ta initiativ oftere, men med en baby som spiser halve natta og er klar for ny dag kl 06 så er ikke sex det jeg tenker mest på for tiden 😳 Eller, jeg har konstant dårlig samvittighet, men makter ikke å gjøre noe med det akkurat nå. Mannen presser på ingen måte på (for å være snill), men merker han blir litt skuffet når jeg går å legger meg rundt 21 kveld etter kveld...

Anonymous poster hash: 78f29...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver til hver tredje dag. En sjelden gang går det nesten en uke mellom hver gang. 



Anonymous poster hash: eb923...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en baby på 13 uker her og lurer på om lysten forsvant med fødselen. Har hatt sex en gang og det var pliktsex for min del. Tenkte etter akten at det var digg og bestemte meg for å ta initiativ oftere, men med en baby som spiser halve natta og er klar for ny dag kl 06 så er ikke sex det jeg tenker mest på for tiden 😳 Eller, jeg har konstant dårlig samvittighet, men makter ikke å gjøre noe med det akkurat nå. Mannen presser på ingen måte på (for å være snill), men merker han blir litt skuffet når jeg går å legger meg rundt 21 kveld etter kveld...

Anonymous poster hash: 78f29...b6b

Takk!! Akkurat samme her... Har prøvd litt etter fødsel, men med en krevende en som akkurat er ferdig med kolikk (håper vi!!!!) og et arr etter sting som fortsatt ikke er helt på topp klarer jeg bare ikke å samle energi... Jeg vil, men får der bare ikke til og syns mer og mer synd på barnefaren!

Anonymous poster hash: 146f5...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten er ikke helt på topp hos meg. Men det er nok ammingen sin skyld. Nå sover vi også på hvert vårt rom, da jeg har lillebror i dobbeltsenga med meg. Har sex en gang i uka, noen ganger går det halvannen uke mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan fort gå to uker mellom hver dag, dessverre. Når vi har sex, er føles det som pliktsex fra min side, og jo lengre tid det er siden sist, jo større forventningspress føler jeg. Kjæresten min sier lite om saken, men jeg vet at han savner å ha mer sex. 

 

Vi har bare ett bar på 3 år, så det er ikke egentlig tiden som er problemet, det er at jeg har mistet tenninga. Alle sier jo at man må ha masse sex for at lysten skal komme tilbake, men det føles liksom ikke som om det skal skje. 

 

For min del skjedde det gradvis det første året etter at sønnen vår kom. Vi var slitne og det var mye dårlig stemning hjemme, i tillegg var jeg mye deppa, noe han hadde null forståelse for. Sa ting som "Han er jo ikke noe verre enn andre unger, og alle andre mødre takler det." Stemningen er fin hos igjen, men føler at jeg har mest vennefølelser for ham nå. Jeg blir tent på andre (i tankene).



Anonymous poster hash: b2a82...21c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3 ganger i uka, stort sett pliktsex. Tror ikke det stemmer for meg at oftere sex gjør meg mer lysten. Trenger noen dager for å savne det, men mannen blir så sur og gretten hvis det går mer enn tre dager, så da gjør jeg min plikt selv om lysten er så som så.

Anonymous poster hash: 309de...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger hver helg nå. Unger i alle aldrer, så ikke lett å planlegge noe..he..he.. Her er morgen i helgene best. Minsten ser på barnetv, og de eldste sover lenge. Jippi!

Vi har hele tiden hatt kommunikasjon på dette. Blir som regel kjappiser , men det er helt greit. Sånn er det å få barn, og så lenge vi i hverdagen er flinke til å klemme hverandre og gi kyss i forbifarten, så viser vi vår kjærlighet. Ingen blir sure.

Ved småbarnstadiet har vi hatt lange pauser, fordi vi har hatt lite overskudd. Igjen har vi hatt kommunikasjon om dette og passet på å gi hverdagsklemmer til hverandre og kost oss med dette. Vi har vært gift lenge. Åpenhet, respekt og dialog gjennom de forskjellige fasene er nok det som har hjulpet oss.

Anonymous poster hash: 3da3c...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...