Calleia Skrevet 1. september 2015 #1 Del Skrevet 1. september 2015 Noen som har gode anbefalinger-- Med brukernavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. september 2015 #2 Del Skrevet 1. september 2015 Det spørs jo helt hva du liker da Men mine er: Jenny Skavlan aka Jennyskavlancom Marianne Beate aka Marianne_beate Pappahjerte aka pappahjerte KonaTil aka umulius82 Jared Leto aka jaredleto Ida Fladen aka idafladen Fallon tonight aka fallontonight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 1. september 2015 #3 Del Skrevet 1. september 2015 Det spørs jo helt hva du liker da Men mine er: Jenny Skavlan aka Jennyskavlancom Marianne Beate aka Marianne_beate Pappahjerte aka pappahjerte KonaTil aka umulius82 Jared Leto aka jaredleto Ida Fladen aka idafladen Fallon tonight aka fallontonight Ida fladen skuffet. Alt handler jo om krystallsyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 2. september 2015 #4 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg synes Ida Fladen er veldig søt på snap, fått et mye bedre inntrykk av henne. Herlig å se hvor usminket hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 2. september 2015 #5 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Takk for tips om Jared Leto, har en major crush på han for øyeblikket 😍 Ellers er Kylie Jenner - kylizzlemynizzle Og Justin Bieber - rickthesizzler For dem som liker sånt Endret 2. september 2015 av Eneleh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 2. september 2015 #6 Del Skrevet 2. september 2015 Ida fladen skuffet. Alt handler jo om krystallsyken. Det er jeg ikke enig med deg i Hun legger da ut mye annet enn det og virker hundre prosent som seg selv. Forøvrig glemte jeg jo en som virkelig anbefales. Og det er Geeohsnap. Kristiansand-kar som er veldig flink til å tegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #7 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Slettet. Tenkte meg ikke om. Endret 2. september 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg