Amber Skrevet 19. september 2018 Forfatter #161 Del Skrevet 19. september 2018 På 18.9.2018 den 19.56, Inga-pinga skrev: Hva er greia med parykken?😳 Akkurat det lurte jeg på også.. Og rastaflettene 😲 kan ikke noe for det men jeg synes hun virker utrolig usikker på seg sjøl og eget utseende... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. desember 2018 Forfatter #162 Del Skrevet 16. desember 2018 Vært merkelig stille fra denne kanten en stund nå.. men jeg har lagt merke til at det er stor gjennomtrekk i det firmaet hennes.. nye PTer hele tiden, samtidig som at det tilsynelatende slutter minst like mange. Flere som har lagt merke til det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 17. desember 2018 #163 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg følger ikke med på hennes blogg, men ja følger henne på Instagram. Idag var det lagt ut videosnutt hvor de var på ski, eneste jeg fikk med meg var: kjære. Sånn type 10 000 ganger😂 Man kan jo begynne å lure ja... Der er noe som ikke stemmer med den dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. desember 2018 #164 Del Skrevet 17. desember 2018 Noe er vel kanskje naturlig siden de har byttet fokus fra veldig fitness fokusert til mer normalt sunn. Så en som het Vibeke Litland som vel var en av de som ble litt fremhevet studerer i England - så da er det naturlig å slutte. MEN når firmaet stadig skifter retning siden også Lene Alexaandra også gjør det så må det jo være litt forvirrende for de ansatte også - og kanskje ikke rart at de evnt. slutter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 17. desember 2018 #165 Del Skrevet 17. desember 2018 1 time siden, punkyB skrev: Noe er vel kanskje naturlig siden de har byttet fokus fra veldig fitness fokusert til mer normalt sunn. Så en som het Vibeke Litland som vel var en av de som ble litt fremhevet studerer i England - så da er det naturlig å slutte. MEN når firmaet stadig skifter retning siden også Lene Alexaandra også gjør det så må det jo være litt forvirrende for de ansatte også - og kanskje ikke rart at de evnt. slutter. VB sluttet lenge før hun flyttet til utlandet. Ingen av de første PTene jobber for henne lenger. Det er gjennomtrekk i det firmaet, for å si det sånn 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. desember 2018 #166 Del Skrevet 17. desember 2018 1 time siden, Indyy skrev: VB sluttet lenge før hun flyttet til utlandet. Ingen av de første PTene jobber for henne lenger. Det er gjennomtrekk i det firmaet, for å si det sånn 😁 Man kan jo bli litt nysgjerrig på hva det skyldes ...... Hvis jeg skulle ha en PT/Coach så vil jeg jo ikke bytte den hele tiden - så det er jo negativt/uheldig for firmaet med så mye gjennomtrekk. Nå har det kommet fram myekritikk av Herbalife i det siste som forloveden holder på med (proteinpulver er helt unødvendig) - nå vet jeg ikke om LA lifestyle fronter det noe særlig da men. Det kommer vel litt påvirkning på hvordan firmaet drives fra han. Eneste jeg kommer på i farta er latteren - og den er jaggu meg irriterende nok (har vel nevnt det noen ganger allerede) De er jo forøvrig de eneste gjestene på Vestlia Resort ser det ut som - forøvrig ser det veldig fint ut der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 17. desember 2018 #167 Del Skrevet 17. desember 2018 Hun har nevnt at hun ikke passer som daglig leder. Mulig hennes lederstil gjør at folk slutter. LA fronter sunne matvaner o.l og Herbalife fronter pulver. Passer ikke helt sammen etter min mening. Jeg har fulgt henne lenge, helt siden fitnesseventyret. Det er alt eller ingenting. Når hun ikke kan sole seg i glansen så er det plutselig ikke gøy lenger. Hun skjønte nok fort at hun ikke kunne komme høyt på listene. Hun har ikke den rette fysikken. Dermed kom alle unnskyldningen at fitness ikke er sunt. Ps orker ikke å følge henne/de lenger. Og merker aldri reklame/spons. Nesten alt i den leiligheten er sponsa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #168 Del Skrevet 3. januar 2019 På 17.12.2018 den 22.51, Indyy skrev: Hun har nevnt at hun ikke passer som daglig leder. Mulig hennes lederstil gjør at folk slutter. LA fronter sunne matvaner o.l og Herbalife fronter pulver. Passer ikke helt sammen etter min mening. Jeg har fulgt henne lenge, helt siden fitnesseventyret. Det er alt eller ingenting. Når hun ikke kan sole seg i glansen så er det plutselig ikke gøy lenger. Hun skjønte nok fort at hun ikke kunne komme høyt på listene. Hun har ikke den rette fysikken. Dermed kom alle unnskyldningen at fitness ikke er sunt. Ps orker ikke å følge henne/de lenger. Og merker aldri reklame/spons. Nesten alt i den leiligheten er sponsa. Hun hadde jo kommet «hjem» når hun kom inn i fitness miljøet. Var ikke helt sånn allikevel da. Hvis hun er like vinglete og bipolar i sin lederstil som hun er privat så kan det jo være slitsomt for de som jobber der.. for å si det mildt. Rart ikke det er kommet ut noe ang den gjennomtrekken.. alle PTene ser ut som de er 14 år gamle🥴 Lurer på hvor mye kunnskap og erfaring de har😑 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 3. januar 2019 #169 Del Skrevet 3. januar 2019 8 timer siden, Amber skrev: Hun hadde jo kommet «hjem» når hun kom inn i fitness miljøet. Var ikke helt sånn allikevel da. Hvis hun er like vinglete og bipolar i sin lederstil som hun er privat så kan det jo være slitsomt for de som jobber der.. for å si det mildt. Rart ikke det er kommet ut noe ang den gjennomtrekken.. alle PTene ser ut som de er 14 år gamle🥴 Lurer på hvor mye kunnskap og erfaring de har😑 Det er nok viktig for LA at hennes ansatte ikke har mer kunnskap enn henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 4. januar 2019 #170 Del Skrevet 4. januar 2019 Utvikling kaller hun det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 4. januar 2019 #171 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Feil Endret 8. januar 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 8. januar 2019 #172 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Noen som har sett IG storyen til Lene Alexandra idag???? Flere ulike bilder av Anne Brith og Lene selv popper opp i storyen blant bilder av andre som tilsynelatende er "close friends"... Virker faktisk som om Anne Brith skal lage BRYLLUPSKAKA til Lene Alexandra!!! 🙄 Endret 8. januar 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. januar 2019 #173 Del Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, 2ney skrev: Noen som har sett IG storyen til Lene Alexandra idag???? Flere ulike bilder av Anne Brith og Lene selv popper opp i storyen blant bilder av andre som tilsynelatende er "close friends"... Virker faktisk som om Anne Brith skal lage BRYLLUPSKAKA til Lene Alexandra!!! 🙄 Ja det bør jo ikke være noen overraskelse at AB skal lage den kake . Hun har jo bakt for LA ved flere anledninger før. Kanskje får de begge en god deal ved den, LA en billig kake og AB mye reklame. Bryllupet skal nok kritkastes av Se og Hør, VG osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. januar 2019 #174 Del Skrevet 9. januar 2019 Blir det bryllup, er vel egentlig spørsmålet. Eller blir det brudd, ny start og blanke ark, ny leilighet, nytt prosjekt, finne ut hvem man er og hvem som er sine virkelige venner bla bla bla. Sånn vi kjenner LA, fra some, frem til nå, så er det høyst usikkert. Men selvsagt så håper jeg på lykken for henne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 15. januar 2019 #175 Del Skrevet 15. januar 2019 På 8.1.2019 den 23.56, Flettfrid skrev: Ja det bør jo ikke være noen overraskelse at AB skal lage den kake . Hun har jo bakt for LA ved flere anledninger før. Kanskje får de begge en god deal ved den, LA en billig kake og AB mye reklame. Bryllupet skal nok kritkastes av Se og Hør, VG osv. Dette ble bestemt ganske tidlig, rett etter forlovelsen. LA og AB er venninner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. februar 2019 #176 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Nå synes jeg faktisk litt synd på Lene Alexandra - i følge hennes egen instagram er det slutt med kjæresten - igjen. Hvor mange forhold har hun ikke hatt hvor dette har skjedd etter ganske kort tid. Jeg tror vel ikke de ter så lett når men er en kjent person OG er tydeligvis veldig lidenskaplig , mange hadde nok villet ligge litt mer lavt i terrenget. Blir jo verre når det blir slutt når man får så mye oppmerksomhet om det også. Endret 17. februar 2019 av punkyB 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 17. februar 2019 #177 Del Skrevet 17. februar 2019 Oi, brudd igjen ja. De virket som en god match, og hun oppriktig lykkelig. Men det har jeg egentlig tenkt om alle de siste forholdene hennes. Enten er hun en veldig god skuespiller, eller skikkelig, skikkelig uheldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. februar 2019 #178 Del Skrevet 17. februar 2019 Det var vel som forventet. Hun har hatt så mange kortvarige forhold og alt er så riktig hver gang. Hun liker å gå ut veldig tidlig om forholdene og da blir alt veldig synlig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 17. februar 2019 #179 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg visste at det bryllupet aldri kom til og bli noe av. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 17. februar 2019 #180 Del Skrevet 17. februar 2019 Hun burde kanskje prøve å være litt alene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg