frk91 Skrevet 10. februar 2016 #81 Del Skrevet 10. februar 2016 Kan hende hun tok vekk overflødig hud samtidig som hun tok ut silikont. Såpass store implantater etterlater vel seg ganske slapp hud. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. februar 2016 #82 Del Skrevet 14. februar 2016 Pupper er jo ikke bare fett, det er kjertler også. Noen har fler enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. februar 2016 #83 Del Skrevet 14. februar 2016 Veldig mange fitnessutøvere har silikon. Pga de trener bort puppene. Jeg har aldri sett en fitnessutøver som har naturlig store pupper. Har de pupper, så er det silikon. Ellers er de flate. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #84 Del Skrevet 16. februar 2016 Hun har gått opp over 1 kg muskelmasse på to uker.. yeah right! Enten er hun dum og naiv ellers så tror hun vi er det Tror ikke hun har noe filter lenger på hva hun sier i sosiale media. På bloggen i dag står det at hun liker å henge med unge folk for de som er litt eldre er så negative og trauste og har gitt opp (??) bla bla bla osv.. En ting er at det er så utrolig teit å skrive, men rett nedenfor skriver hun at man ikke skal dømme folk etter alder eller utseende osv. Selvmotsigende much! Noen må stoppe den dama fra å snakke i sosiale media snart.... Flaut... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. februar 2016 #85 Del Skrevet 17. februar 2016 Blir litt koko av å høre henne snakke om matglede, og at en stor avis har intervjuet henne om mat. Hun spiser jo stort sett brokkoli, søtpotet og kylling. Evt laks. Med masse krydder. Skjønner ikke hva drt har med matglede og gjøre egentlig. Vi får kjøpe avisa og se 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 3. april 2016 #86 Del Skrevet 3. april 2016 Er bare nysjerrig Er det slutt mellom hun og kjæresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. april 2016 #87 Del Skrevet 3. april 2016 Har ikke sett han på snap på lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. april 2016 #88 Del Skrevet 5. april 2016 Lurer på hva som skjer med tatoveringen hennes. Holder hun på å fjerne den? Ser ut som det er plast over. Syntes den var litt stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. april 2016 Forfatter #89 Del Skrevet 12. april 2016 Kjæresten har jo vært totalt fraværende, han var jo med hele tiden tidligere. Ikke et ord om han. Tyder på at det er slutt eller..? Synes hun virker utrolig kaotisk.. Hun lever som om hun var 20 år, og sikkert mye bra med det. Men hun er jo tross alt 35, og selv om hun holder seg godt så blir hun visst ikke voksen med det første 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. april 2016 #90 Del Skrevet 16. april 2016 Føler hun er så urolig og rotløs....flykter hun fra noe. Virker ikke som hun kan sitte stille med egne tanker.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 16. april 2016 #91 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg tror det er trygt å etablere at dama har store identitetsproblemer. Hun oppfører seg som know it all og starter med motivasjonsprek hvert halvår når hun finner en ny meningen med livet. Virker som hun ikke lærer noe fra erfaringer og velger heller å rømme til noe annet når hun møter motstand. Jeg blir så utrolig provosert av at sånne som henne blir spurt om å gi råd til unge jenter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. april 2016 Forfatter #92 Del Skrevet 21. april 2016 Den 16.4.2016 at 23.20, Tapas skrev: Jeg tror det er trygt å etablere at dama har store identitetsproblemer. Hun oppfører seg som know it all og starter med motivasjonsprek hvert halvår når hun finner en ny meningen med livet. Virker som hun ikke lærer noe fra erfaringer og velger heller å rømme til noe annet når hun møter motstand. Jeg blir så utrolig provosert av at sånne som henne blir spurt om å gi råd til unge jenter. Litt enig med deg der ja. Skremmende trend at "alle" kan ta seg betalt for å "coache" folk med mat og trening, og ta seg grovt betalt. Verden vil bedras. Leste at det var slutt med kjæresten foressten. Igjen. Hva skjedde med å ta det litt med ro og bli godt kjent med folk..? Jeg blir litt stressa av at folk kaster seg inn i ting fullstendig uhemmet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 21. april 2016 #93 Del Skrevet 21. april 2016 1 time siden, Amber skrev: Litt enig med deg der ja. Skremmende trend at "alle" kan ta seg betalt for å "coache" folk med mat og trening, og ta seg grovt betalt. Verden vil bedras. Leste at det var slutt med kjæresten foressten. Igjen. Hva skjedde med å ta det litt med ro og bli godt kjent med folk..? Jeg blir litt stressa av at folk kaster seg inn i ting fullstendig uhemmet I løpet av (nøyaktig) ett år har hun vært i 3 ulike forhold. Henriette Grønn (april), eksen Børge? i september og den siste i desember. Hvordan vet jeg det? Det er stadig på forsida av VG. Leser knapt noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 21. april 2016 #94 Del Skrevet 21. april 2016 Du er god nok som du er. Vær deg selv. Så vises de med gakk gakk munn...løse vipper og nytt løshår. Da er det for å føle seg mer vel. Mulig jeg ikke klarer å finne tråden her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. april 2016 #95 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Enig, ts! Endret 21. april 2016 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. april 2016 #96 Del Skrevet 21. april 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. juni 2016 #97 Del Skrevet 5. juni 2016 Har vel ikke spesielt sansen for LA men synes vel ikke hun er dum , men i dag begynte jeg å lure litt. Så en snap etter at hun har hatt internettpause oen dager - hun kunne allerede merke at huden, håret mm. hadde blitt bedre av det. Hvis det ellers er sånn at det tar så mye av livet ens at en plages av det så bør man vurdere å skaffe seg et annet levebrød. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 11. juni 2016 #98 Del Skrevet 11. juni 2016 Ei sterk og fantastisk dame er det. hun tør å gå mot strømmen. hadde etinnleg hvor hun skrev mitt største ønker er å ikke bli mor. tenk det dere jenter! ei dame som tør å drite i biologi og drifter o gleve livet sitt. stum av beundring. med hilsen fra jon are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 12. juni 2016 #99 Del Skrevet 12. juni 2016 13 timer siden, Jon Are skrev: Ei sterk og fantastisk dame er det. hun tør å gå mot strømmen. hadde etinnleg hvor hun skrev mitt største ønker er å ikke bli mor. tenk det dere jenter! ei dame som tør å drite i biologi og drifter o gleve livet sitt. stum av beundring. med hilsen fra jon are Det er ikke bare henne som tør å gå i mot strømmen, og da spesielt når det kommer til det å ikke ønske seg barn. Mange, mange, mange som gjør det nå om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 12. juni 2016 #100 Del Skrevet 12. juni 2016 8 timer siden, wintergirl skrev: Det er ikke bare henne som tør å gå i mot strømmen, og da spesielt når det kommer til det å ikke ønske seg barn. Mange, mange, mange som gjør det nå om dagen. Det gleder meg å høre atmange kvinner frigjør seg frasin rolle som rugemaskiner og heller vil oppleve livet, reise ogutvikle segselv. med hilsen fra jon are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg