AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #21 Skrevet 31. august 2015 Buhuuuuuuuuu, de spilte en sang og Sandberg var for feig til å debattere. Ikke rart at han ikke ville bli statsråd, da kan man vel ikke være så feig. Offer offer offer offer offer, stakkars meeeeeeg!!!! Siden du kaller noen som har vært i Libanon som FN-soldat for feig regner jeg med du har vært i de norske styrkene i Afghanistan selv? Anonymous poster hash: cf7cc...fd2 1
NorskTroll Skrevet 31. august 2015 #22 Skrevet 31. august 2015 Føler VG også driver med dette. Konstant kritikk mot blå regjering. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #23 Skrevet 31. august 2015 Føler VG også driver med dette. Konstant kritikk mot blå regjering. Ja, dessverre. Gidder ikke lenger å kjøpe avisa. Den er så forutsigbar. Anonymous poster hash: 9ed73...cfb 1
Gothminister Skrevet 1. september 2015 #24 Skrevet 1. september 2015 Jeg sier rett ut at jeg synes Per Sandberg er mindre intelligent, mens du sier rett ut at Marie Simonsen er en notorisk løgner: Tror nok ikke du har noen kompetanse på å vurdere Sandbergs intelligens. Når jeg sier Simonsen lyver, så er det basert på det hun sier og skriver. 1
Pawn Hearts Skrevet 1. september 2015 #25 Skrevet 1. september 2015 Tror nok ikke du har noen kompetanse på å vurdere Sandbergs intelligens. Når jeg sier Simonsen lyver, så er det basert på det hun sier og skriver. Min vurdering er heller ikke utelukkende basert på mannens utseende eller valg av T-skjorter, selv om det siste ikke er helt irrelevant. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #26 Skrevet 1. september 2015 Gud så mye syt. Dette er helt vanlig. Den sittende regjering er den som får kritikk, og den som skal tåle den. Det var også slik da AP var sittende regjering. Det er noe av poenget for å få det meste ut av regjeringen som sitter. Få dem til å arbeide mest mulig, og ikke bare sitte på rumpa. Anonymous poster hash: 2d28d...be0
Gothminister Skrevet 1. september 2015 #27 Skrevet 1. september 2015 Min vurdering er heller ikke utelukkende basert på mannens utseende eller valg av T-skjorter, selv om det siste ikke er helt irrelevant. Skjorta er forklart for mange uker siden. Finn på noe nytt da, du som hever deg over alle andre og setter deg som dommer over dem. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #28 Skrevet 1. september 2015 Skjorta er forklart for mange uker siden. Finn på noe nytt da, du som hever deg over alle andre og setter deg som dommer over dem. Ja, den var "tilfeldig valgt". Kanskje det er derfor han flyr så i flint for en tilfeldig sang? Fordi i hans verden betyr "tilfeldig" noe ganske annet enn det gjør for de fleste andre av oss? Anonymous poster hash: 9fcc6...54d 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. september 2015 #29 Skrevet 1. september 2015 Synes det var barnslig av dagbladet. 1
pinar Skrevet 1. september 2015 #30 Skrevet 1. september 2015 Ryddet for bilder med opphavsrett. pinar, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå