Sarafina Skrevet 7. september 2015 #21 Skrevet 7. september 2015 Tusen takk for alle svar, det er til stor nytte for meg! AB #18: Ja, jeg tenker også at jeg ikke har noe å tape på å prøve medisinbytte... Så flott å høre at jenta di vokste av seg epilepsien AB #19: takk for ditt svar også! Skjønner godt at du ikke tør å kjøre bil, og godt å høre at du bor sentralt sånn at kollektiv funker for deg, og den biten ikke er helt krise.. AB #20: Håper dine medisiner vil funke på deg! Noe av det verste jeg synes med å ha fått epilepsi, er dette med å ikke kjøre bil. Vet det kan høres ego ut, men
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #22 Skrevet 7. september 2015 Ops, trykte litt fort, men fortsettelse av teksten over: Men jeg har en jobb jeg er veldig glad i og som jeg trenger bil i, og i tillegg bor jeg mellom-sentralt til, så jeg trenger egentlig bil for å komme meg til venner osv...! Og bare det med å vite at det KAN få fatale utfall dersom noe skulle skje... Det er jævlig. Kan jo håpe at man kanskje vokser av seg sykdommen, men sikker kan man aldri være... Takk til dere gode mennesker som sender gode innlegg her inne, tar gjerne imot flere innspill! Nevrologen har gitt klarsignal til at jeg KAN fortsette med de medisinene jeg går på nå, mens jeg prøver å bli gravid (Lamictal og Rivotril i liten dose). Men jeg kan også gå over til Tegretol om jeg ønsker det, tror nok at det blir det siste jeg lander på (venter på nærmere timebeskjed). Anonymous poster hash: 3896f...105
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå