Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke Maria noe særlig. Bra stemme, men hun skriker altfor mye!  Hun er veldig "too much" hele tiden.

Anonymkode: 8f489...f5e

Jeg er litt enig, jeg kjenner ofte på at det ikke føles ekte. Når det er sagt var jeg utrolig rørt over Lars Bremnes sangen hun gjorde. Da overrasket hun i alle fall meg veldig.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh fikk ikke sett første sangen med Trine :bond: Var den bra?

Amazing grace.

Klarer ikke bestemme meg jeg. De er begge helt konge egentlig.  Maria har nok vært mest jevn dvs. håndtert hver sjanger best, men så har du Trine da som smeller til noe sabla når hun først gjør det.

Skrevet

Amazing grace.

Klarer ikke bestemme meg jeg. De er begge helt konge egentlig.  Maria har nok vært mest jevn dvs. håndtert hver sjanger best, men så har du Trine da som smeller til noe sabla når hun først gjør det.

Mhm blir spennende dette :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Maria best, men liker Trine å. Hadde håpet på å sett Eirik i finalen. Skjønner ikke hvorfor han røyk ut så tidlig. 

Skrevet

Gud hvilken kjedelig låt fra Trine. Trine er absolutt flink, men akk så kjedelig. Maria var fantastisk i første låt, spent på neste.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Gud hvilken kjedelig låt fra Trine. Trine er absolutt flink, men akk så kjedelig. Maria var fantastisk i første låt, spent på neste.

Enig. Synes den var litt kjedelig. 

Skrevet

Jeg synes den var fin, meeeeen vet ikke hvor lurt det var å velge en helt ny en akkurat nå ..

Skrevet

Trine eller Maria, veldig flinke begge to, og det spiller i grunnen ikke så stor rolle for meg hvem av dem som vinner.

Når det er sagt så er det Trines stemme og opptreden på scenen som appelerer mest til meg. 

Siden det bare er én vinner: Heia Trine! 

• Liker 1
Skrevet

Synes Marias låt var finest, men samtidig veldig safe og kjedelig.

Skrevet

Trine synger veldig surt på den siste låta nå... spent på om det blir den vanlige smiskingen fra dommerne. Savner en slemmeTor der.

Anonymkode: f3230...6fc

Skrevet

Firework ble surt og ikke pent på refrenget synes jeg.

Anonymkode: 6739a...881

Skrevet

Trine synger veldig surt på den siste låta nå... spent på om det blir den vanlige smiskingen fra dommerne. Savner en slemmeTor der.

Godt ikke bare var meg som hørte det, jeg syntes også det hørtes surt ut flere steder.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Var ikke særlig imponerende + at jeg virkelig ikke er Katy Perry fan. 

Skrevet

Litt surt av Trine i siste låt her, men jeg liker begge to godt!

For meg ligger Maria et lite hakk foran, jeg blir rørt hver eneste gang! 

Skrevet (endret)

Refrenget var surt og rart ikke noen av dommerne kommenterte det? Jeg skjønner det er finale, men hun sang surt og falskt. Ikke bra.

Men Firework er en veldig vanskelig sang da.

Endret av Rose11
Skrevet (endret)

Uff. Maria skal synge Halo. Den mest anmasende Beyonce-låta som finnes.

Begge finalelåtene som publikum valgte var altså sanger jeg har langt oppi halsen 😝

Endret av Sobril
Skrevet

Nå synger Maria ganske surt også, faktisk... så kanskje det blir jevnt :P

Skrevet

Gaaaah jeg synes begge de siste sangvalgene var utrolig kjedelige jeg. Men men ..

Skrevet

Det var litt småsurt hos Maria innimellom også

Anonymkode: c4377...2c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...