Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trine overrasket skikkelig i EDM! Og Maria var suveren i vise. Synes hun er mye bedre når hun roer ned tempoet, håper hun tar det med seg i andre sjangere også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som stemmer på Trine, egentlig??? Forstår det ikke.

Jeg syns denne sesongen har vært skikkelig kjedelig, det er ingen opptredener som har vært skikkelig WOW i år.

Sikkert Lars Monsen som sitter foran leirbålet på en eller annen fjelltopp og bruker opp batteriet på mobilen sin hver uke for å stemme på henne. :P

Skrevet

Jeg synes Trine er innmari flink, jeg, og kan ikke skjønne alle negative tilbakemeldinger hun får her inne.

Skrevet

Sikkert Lars Monsen som sitter foran leirbålet på en eller annen fjelltopp og bruker opp batteriet på mobilen sin hver uke for å stemme på henne. :P

Det er ikke mulig. Han sitter i salen og ser på sin kjære hver lørdag.

Jeg synes Trine er innmari flink, jeg, og kan ikke skjønne alle negative tilbakemeldinger hun får her inne.

Helt enig. :)

Anonymous poster hash: c4412...200

Skrevet

Det er ikke mulig. Han sitter i salen og ser på sin kjære hver lørdag. Helt enig. :)Anonymous poster hash: c4412...200

Hun var sikkert ikke seriøs da. Må ikke ta alt så bokstavelig.

Anonymous poster hash: e6039...6c9

• Liker 2
Skrevet

Når jeg hører Trine og Maria ved siden av hverandre i samme sang, så synes jeg stemmen til Trine har mer dybde og klang. Marias skjærer litt mer. 

Liker Maria også selvsagt, men synes hun i tillegg er fryktelig teatralsk 😝

Skrevet

Eneste grunnen til at Trine er kommet så langt, er kun pga fansen. At Heidi røyk ut før Trine er en skam. Hun er ingen dårlig artist, men det er flere som fortjente en plass i finalen enn Trine. Håper Maria vinner.

• Liker 2
Skrevet

Eneste grunnen til at Trine er kommet så langt, er kun pga fansen. At Heidi røyk ut før Trine er en skam. Hun er ingen dårlig artist, men det er flere som fortjente en plass i finalen enn Trine. Håper Maria vinner.

Så du vet det er eneste grunnen! imponert ;) 

Trine rocker!  så fuck of ;) 

Skrevet

Fuck of? Så tøff du er da ;)

Dette er MIN mening. Deal whit it.

Skrevet

Fuck of? Så tøff du er da ;)

Dette er MIN mening. Deal whit it.

Eneste grunnen til at Trine er kommet så langt, er kun pga fansen. At Heidi røyk ut før Trine er en skam. Hun er ingen dårlig artist, men det er flere som fortjente en plass i finalen enn Trine. Håper Maria vinner

står ingen steder det er din mening... ;)  skal bli som mange andre her inne, å tro noe eget i huet mitt;) 

Skrevet

Hei Lars Monsen ;)

Anonymkode: 6739a...881

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg heier på Trine, men tror det blir Maria som vinner. 

Skrevet

Hei Lars Monsen ;)

Anonymkode: 6739a...881

nei orker ikke ta deg med på tur ;) 

Skrevet

Heia Maria! :)

Anonymkode: fcb84...ad6

Skrevet

Jeg heier på Trine, men tror det blir Maria som vinner. 

Ditto. Forstår ikke aversjonen mot Trine. Maria gnålte forresten no inni granskauen nettopp.

Skrevet

Maria er bare helt fantastisk!

Anonymkode: c4377...2c9

Gjest Margit Spat
Skrevet

Ditto. Forstår ikke aversjonen mot Trine. Maria gnålte forresten no inni granskauen nettopp.

Ja, den sangen er noe så aldeles fryktelig gnålete. Jeg synes Maria har gjort mange bra opptredener, det er ikke det, men jeg liker Trines stemme atskillig bedre. Og Trine synger bestandig reint. Det gjør virkelig ikke Maria. 

Skrevet

Ahhh fikk ikke sett første sangen med Trine :bond: Var den bra?

Skrevet

Jeg liker ikke Maria noe særlig. Bra stemme, men hun skriker altfor mye!  Hun er veldig "too much" hele tiden.

Anonymkode: 8f489...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...