Gå til innhold

Innhold godteposer til 3årsdag.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du høres litt gjerrig ut som gir ut èn seigmann.

Anonymous poster hash: 0cb8a...7e8

En kropp på 12-15 kg som har fått i seg sukker i pølsebrød, sukker og sjokoladekake inkl glasur og pynt, og sannsynligvis et glass saft eller to er vel allerede oppe i minst tre til fem ganger hva som er anbefalt max inntak av tilsatt sukker...?

Anonymous poster hash: df1d4...469

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kropp på 12-15 kg som har fått i seg sukker i pølsebrød, sukker og sjokoladekake inkl glasur og pynt, og sannsynligvis et glass saft eller to er vel allerede oppe i minst tre til fem ganger hva som er anbefalt max inntak av tilsatt sukker...? Anonymous poster hash: df1d4...469

Bursdag er ikke hverdag i min bok. Vi hadde godteposer og hver sin 0.33 med brus i mange av bursdagene, hotdog, sjokoladekake, gelé med vaniljesaus og potetgull var også standard, og jeg vokste opp i gamle dager (80 og 90-tallet), da lubne barn var sjeldne og direkte overvektige barn var så sjeldne at alle på skolen visste hvem de var (flere hundre elever på skolen).

Det er nok i hverdagen de raske kaloriene har eksplodert for barn i dag. Jeg synes 1 seigmenn ikke kvalifiserer til betegnelsen godteposer.

Anonymous poster hash: 18959...7b3

• Liker 1
Skrevet

Kan jo evt ha i en liten klase med druer også!

Skrevet

Barnet mitt hadde syntes en slik pose hadde vært super. Hun hadde neppe tenkt over at det var "lite" godteri. 

Selv synes jeg godteposer i bursdag er helt unødvendig, så her deles det ikke ut slikt foreløpig. Hadde som forelder satt pris på at det i det minste var små mengder som ble med hjem. :)

Skrevet

Til en 3-årsbursdag syns jeg godt det kan være beskjedne mengder godteri. Da min gutt fylte 3, visste han ikke hva godteri var en gang, så å bli servert en stor godtepose, hadde jeg ikke likt kjempegodt, må jeg innrømme. Men ved senere bursdager, hvis alle andre har mer godteri i posene, kunne jeg gjerne hatt noe mer godt i. Men akkurat 3-åringer syns jeg er så små at jeg ikke ser behovet for å gi dem mer enn de ber om. I barnehagen vår er det for øvrig ingen som har hatt barnebursdag ennå på 3-årsdagen heller, men det er en annen sak.

Skrevet

Hva så om hun spiser resten av seigmennene selv? Seigmenn er digg.

Syns det høres ut som fine poser, jeg. Hvis treåringene er vant med å få poser blir det fort veldig skuffelse om det ikke blir poser.

Skrevet

En seigmann inneholder altfor mye sukker, det er jo sukker både inni og utenpå, og det kan være livsfarlig for små barn!

Hva med oppkuttet gulrot/agurk?

Anonymous poster hash: 81fe0...49e

• Liker 1
Skrevet

En seigmann inneholder altfor mye sukker, det er jo sukker både inni og utenpå, og det kan være livsfarlig for små barn!

Hva med oppkuttet gulrot/agurk?

Livsfarlig? Med en seigmann?

Anonymous poster hash: 9aaf8...5b7

Skrevet

Livsfarlig? Med en seigmann?

Anonymous poster hash: 9aaf8...5b7

Trodde alle skjønte ironien i den..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...