AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #81 Del Skrevet 29. august 2015 Hvor mange er det av det deg? Du er kanskje den eneste jenta på hele masterstudiet. Det som er fint med en datamaskin er man egentlig ikke trenger noe høyere utdanning for å mestre yrket. Finnes jo latterlig mye informasjon på internett. Og de guttene som spør om bilder av tits er jo bare umodne og barnslige. Selv spiller jeg med noen jenter i et skytespill og "kjønnsroller" og slikt piss er aldri noe tema. Vi har en felles interesse, og deler den. Ja, kanskje jeg syter og klager, men er det så rart når dette temaet ikke er til å unngå daglig om man ferdes på internett. Hvor fæle gutter er blabla. Den ene interessen hvor gutter kan få litt fred å ta seg en pause, så skal det komme kvinner å kontrollere dems interesser. Hva faen? Jeg bare lurer ... Anonymous poster hash: 23815...da3 Det er faktisk en helt grei mengde jenter på studiet. Har ikke helt oversikten, men jeg er langt fra den eneste. Vil anslå at det er mellom 20 og 30 av oss. Men dersom du spiller sammen med andre jenter, så ser du jo at det er andre jenter som deler din hobby og som sannsynligvis ikke ønsker å "kontrollere" dine eller andre menns interesser? Og om så noen skulle bestemt seg for å lage et videospill rettet mot kvinner, så kommer ikke det til å påvirke deg på noen måte. De klassiske videospillene vil bestå, om det så skulle oppstå mer "kvinnerettede" alternativer. Dessuten er jo ikke dette noe flertallet av kvinner har "skylden" for. Det er jo noen i toppsjiktet i spillverdenen som analyserer om det finnes behov for mer kvinnerettede spill eller ikke, så dette er ikke noe kvinnen på gata bør måtte påta seg ansvaret for. Anonymous poster hash: a1266...456 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #82 Del Skrevet 29. august 2015 Det er faktisk en helt grei mengde jenter på studiet. Har ikke helt oversikten, men jeg er langt fra den eneste. Vil anslå at det er mellom 20 og 30 av oss. Men dersom du spiller sammen med andre jenter, så ser du jo at det er andre jenter som deler din hobby og som sannsynligvis ikke ønsker å "kontrollere" dine eller andre menns interesser? Og om så noen skulle bestemt seg for å lage et videospill rettet mot kvinner, så kommer ikke det til å påvirke deg på noen måte. De klassiske videospillene vil bestå, om det så skulle oppstå mer "kvinnerettede" alternativer. Dessuten er jo ikke dette noe flertallet av kvinner har "skylden" for. Det er jo noen i toppsjiktet i spillverdenen som analyserer om det finnes behov for mer kvinnerettede spill eller ikke, så dette er ikke noe kvinnen på gata bør måtte påta seg ansvaret for. Anonymous poster hash: a1266...456 Ja, det er noen få av dem. Men så kan du gange det antallet med 40, så har du antallet gutter. Det er ikke disse jentene jeg spiller med som ønsker å kontrollere menn, det er feminister. Feminister som leter etter "problemer" og er i en evig offerrolle. De får spre sin dritt om i media uten å bli motsagt. Hvis man finner på å motsi noe av det, da er man en kvinnehater, høyreekstrimist, terrorist etc. Feminisme har mye makt i politikk og media i at det ikke går an å kritisere. Mange jenter ser ikke på seg selv som feminister, men dems rettigheter trumfer uansett menns, så det er kanskje ikke feminisme som er en del av problemet sånn egentlig. Anonymous poster hash: 23815...da3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #83 Del Skrevet 29. august 2015 Ja, det er noen få av dem. Men så kan du gange det antallet med 40, så har du antallet gutter. Det er ikke disse jentene jeg spiller med som ønsker å kontrollere menn, det er feminister. Feminister som leter etter "problemer" og er i en evig offerrolle. De får spre sin dritt om i media uten å bli motsagt. Hvis man finner på å motsi noe av det, da er man en kvinnehater, høyreekstrimist, terrorist etc. Feminisme har mye makt i politikk og media i at det ikke går an å kritisere. Mange jenter ser ikke på seg selv som feminister, men dems rettigheter trumfer uansett menns, så det er kanskje ikke feminisme som er en del av problemet sånn egentlig. Anonymous poster hash: 23815...da3 Nåja, men tror du at hovedtallet av kvinner er opptatt av å kontrollere menn? Dersom du f.eks. ser på kvinneblogger, er de opptatt av sine egne, feminine ting som trening, kosthold, matlaging, interiør, osv. Jeg anser meg selv som feminist i den grad at jeg ønsker å ha like muligheter og lik lønn som andre menn innenfor samme bransje. Dette er vel ikke urimelig, i og med at jeg har like høyt studielån? Du må da gjerne sende inn en kommentar eller "mening", som det så fint heter, til en av de store avisene. Kan godt være det kommer på trykk, men du burde helst ikke være alt for kvinnefiendtlig. Jeg tror du er litt overaggressiv mot feminismen som helhet, for den går ikke ut på å ødelegge menns livs. Den går heller ut på å gi oss kvinner like rettigheter. Feminisme er først og fremst en kamp for å styrke kvinnens muligheter og rettigheter, ved f.eks. å innføre selvbestemt abort. Dersom jeg, som kvinne, ikke ønsker å gå gjennom en graviditet og fødsel, har jeg rettigheten til å frasi meg dette. Thank you, feminism. Utover dette har jeg ikke automatisk rettighet til å være enerådende over gamingsindustrien, som jeg har null kontroll over. Jeg beklager på det dypeste om min interesse for videospill på noen måte ødelegger din interesse for det samme. Jeg sprer ikke "dritt" i media, og jeg prøver heller ikke å "kontrollere menn". Derimot er jeg interessert i å bli integrert i det "mannlige" miljøet, men hvis jeg ikke kan gjøre dette uten å anses som en pest så beklager jeg på det dypeste. Alt jeg noensinne ønsket var å få spille et kjønnsløst videospill, uten å dømmes. Anonymous poster hash: a1266...456 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreeLife Skrevet 29. august 2015 Forfatter #84 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg er kvinne og studerer til mastergrad innenfor programmering og nettverk. Og ja, jeg har holdt på med dette på hobbybasis siden jeg var relativt liten (ca. 12 år). Og ja, jeg kjøper spill, og har utallige spillkonsoller her hjemme. Annenhveruke har jeg og studiekameratene mine gamingkveld, hvor vi møtes og spiller sammen. Jeg liker innholdet i de fleste konsollspillene, men skulle gjerne ha ønsket at mengden menn som spør meg om bilder av puppene mine kunne vært halvert. Om noen, synes jeg det er du som syter og klager. Anonymous poster hash: a1266...456 Og igjen..det er knukkende uinteressant hva DU gjør. Kvinner flest er ikke interessert i data og programmering. Også er det endel feminister som synes det gutter og menn har laget (dataspill-verdenen) er for kvinneundertrykkende. Provoserende? Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreeLife Skrevet 29. august 2015 Forfatter #85 Del Skrevet 29. august 2015 Nåja, men tror du at hovedtallet av kvinner er opptatt av å kontrollere menn? Dersom du f.eks. ser på kvinneblogger, er de opptatt av sine egne, feminine ting som trening, kosthold, matlaging, interiør, osv. Jeg anser meg selv som feminist i den grad at jeg ønsker å ha like muligheter og lik lønn som andre menn innenfor samme bransje. Dette er vel ikke urimelig, i og med at jeg har like høyt studielån? Du må da gjerne sende inn en kommentar eller "mening", som det så fint heter, til en av de store avisene. Kan godt være det kommer på trykk, men du burde helst ikke være alt for kvinnefiendtlig. Jeg tror du er litt overaggressiv mot feminismen som helhet, for den går ikke ut på å ødelegge menns livs. Den går heller ut på å gi oss kvinner like rettigheter. Feminisme er først og fremst en kamp for å styrke kvinnens muligheter og rettigheter, ved f.eks. å innføre selvbestemt abort. Dersom jeg, som kvinne, ikke ønsker å gå gjennom en graviditet og fødsel, har jeg rettigheten til å frasi meg dette. Thank you, feminism. Utover dette har jeg ikke automatisk rettighet til å være enerådende over gamingsindustrien, som jeg har null kontroll over. Jeg beklager på det dypeste om min interesse for videospill på noen måte ødelegger din interesse for det samme. Jeg sprer ikke "dritt" i media, og jeg prøver heller ikke å "kontrollere menn". Derimot er jeg interessert i å bli integrert i det "mannlige" miljøet, men hvis jeg ikke kan gjøre dette uten å anses som en pest så beklager jeg på det dypeste. Alt jeg noensinne ønsket var å få spille et kjønnsløst videospill, uten å dømmes. Anonymous poster hash: a1266...456 Like rettigheter? Dere har da mange flere rettigheter enn oss menn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #86 Del Skrevet 29. august 2015 Og igjen..det er knukkende uinteressant hva DU gjør. Kvinner flest er ikke interessert i data og programmering. Også er det endel feminister som synes det gutter og menn har laget (dataspill-verdenen) er for kvinneundertrykkende. Provoserende? Ja. Ville egentlig bare komme med et tilsvar til vedkommende som påstod at kvinner burde begynne å lære seg data. Jeg kan data, og jeg har ca. 25. andre kvinnelige medstudenter som også kan data. Vi kan Java, JavaScript, HTML5, Python, C, C++, C#, Arduino, Python, Scheme, Android, . Jeg synes bare at det er litt krenkende for meg, som studerer dette, å lese at kvinner må "komme seg til gutterommet" og "lære seg dette". Jeg kan dette, og har snart en mastergrad innenfor dette. Det er ingenting mentalt som hindrer en kvinne i å utdanne seg innenfor IT. Hvis det er "knukkende" uninteressert hva JEG gjør, kan jeg bare si at "Ja, mesteparten av kvinner bor på Majorstua, har bleket hår og har en chihuahua i veksa"?. Dette gir heller ikke et reelt bilde av virkeligheten, da dette også gjelder et fåtall av jenter (selv om de kanskje tiltrekker seg mer oppmerksomhet enn meg, som kler meg nokså nøytralt og går med hunden i bånd). Jeg synes dataspill i sin helhet er veldig inkluderende, og har ingen klager ved selve spillene. I dag kan du jo velge selv om du vil spille en mannlig eller kvinnelig karakter i de fleste videospill, og dette synes jeg er supert! Som sagt er det eneste jeg kanskje kunne ha klaget på er chattefunksjonen, som jeg til tider synes inkluderer ubehagelige spørsmål ang. min kropp (som ikke har noe med spillet å gjøre). Anonymous poster hash: a1266...456 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 29. august 2015 #87 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Og igjen..det er knukkende uinteressant hva DU gjør. Kvinner flest er ikke interessert i data og programmering. Også er det endel feminister som synes det gutter og menn har laget (dataspill-verdenen) er for kvinneundertrykkende. Provoserende? Ja. Knukkende uinteressant? Vet ikke om du har sett/har sans for filmene Kopps, Farsan og Jalla jalla. Men her kan du lese et intervju med regissøren av disse filmene og se hva han mener om kvinnesynet i spillbransjen. http://www.pressfire.no/intervjuer/PC/8162/Kopps-regissr-Vi-i-spillbransjen-har-et-helt-mongo-kvinnesyn Endret 29. august 2015 av pantertante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #88 Del Skrevet 29. august 2015 Like rettigheter? Dere har da mange flere rettigheter enn oss menn! Hvilke rettigheter har kvinner, som menn ikke har? Vi kvinner har rettigheten til å bestemme over egen kropp, dvs. om vi vil bringe frem et barn eller ikke. Det er kvinner som evetuelt må ofre 9 måneder av sitt liv til å dyrke et nytt liv. Ellers kommer jeg faktisk ikke på noe. Var èn sak i lokalavisa i fjor sommer, hvor et bakeri heller ville ha kvinnelige servitører enn mannlige. Gjelder det? Har du andre eksempler? Anonymous poster hash: a1266...456 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #89 Del Skrevet 29. august 2015 LOL, wow. Vokste opp på videospill og var ingen som hevet et øyenbryn over det da jeg gikk på barneskolen. Nå som jeg er voksen er det plutselig noe jeg bare gjør fordi jeg vil ha oppmerksomhet, og det er ikke noe jeg egentlig liker eller er interessert i? Videospill er gøy, mennesker liker å ha det gøy, kvinner er mennesker. Er det så vanskelig å fortstå? Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å se for seg at kvinner er varierte, akkurat som menn. Vi liker mye forskjellig, også noen ganger hobbyer som menn liker. Det har ikke noe med dere å gjøre, det bare er sånn. Meninger som dette (og at det virker som de blir mer og mer vanlige) gjør meg frustrert og trist. Anonymous poster hash: 25fa8...1f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #90 Del Skrevet 29. august 2015 Hadde ikke kvinner hatt fitte ville omtrent ingen menn omgått dem. Gamingindustrien er nesten utelukkende et produkt av menn. Unge gutter som satt med sin datamaskin fra ung alder og programmerte spill. Hvor mange jenter gjør det samme? Og ikke skyld på patriarkiet og strukturer i samfunnet. Jeez. Det er bare sutring og klaging. Kan ikke jenter bare for en gangs skyld holde kjeft og faktisk gjøre noe? Jenter har lik tilgang til en datamaskin som gutter. Det er bare å sette seg ned og begynne å lære. Og det at det er like mange kvinner som spiller dataspill som menn er hvis man medregner mobilspill som Candy Crush Saga og den ulla der. Store spilltitler med budsjett til mangfoldige millioner. Disse spilltitlene er der fordi det er et marked for dem (menn kjøper dette). Nå skal feminister komme inn og klage på innholdet i disse spillene fordi de ikke er attraktive for jenter? Fy faen. Hadde jenter vært litt mer selvstendige og hatt mer dype interesser for tekniske ting, kanskje dere kunne laget kule ting selv. Men neida, bare syting og klaging på at gutter er så fæle. Få dem bort! Hele greia er bare komisk.. Anonymous poster hash: 23815...da3 Vet du mye om hva som foregår i gamingindustrien eller? Det er mange kvinner i gamingindustrien med alle mulige slags jobber (og nei, jeg snakker ikke om mobilspil). Anonymous poster hash: 25fa8...1f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #91 Del Skrevet 30. august 2015 Vet du mye om hva som foregår i gamingindustrien eller? Det er mange kvinner i gamingindustrien med alle mulige slags jobber (og nei, jeg snakker ikke om mobilspil). Anonymous poster hash: 25fa8...1f6 Så klart er det noen få, men det tallet krymper jo til mikroskopisk størrelse sammenlignet med menn som er i industrien. Ikke kom og si at det er like mange kvinner som spiller GTA V som menn. Det skjer ikke. Spill som dota, lol og slikt har sannsynlig en litt større andel kvinnelige spillere, men fortsatt mikroskopisk i forhold til antallet menn. Den diskusjonen her er egentlig helt meningsløs og vi kommer aldri til å komme til noe enighet om noen ting. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å si min mening heller. Jeg strever etter å gi faen og bare gjøre mitt, men klarer ikke helt, heh. Anonymous poster hash: 23815...da3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 30. august 2015 #92 Del Skrevet 30. august 2015 Så klart er det noen få, men det tallet krymper jo til mikroskopisk størrelse sammenlignet med menn som er i industrien. Ikke kom og si at det er like mange kvinner som spiller GTA V som menn. Det skjer ikke. Spill som dota, lol og slikt har sannsynlig en litt større andel kvinnelige spillere, men fortsatt mikroskopisk i forhold til antallet menn. Anonymous poster hash: 23815...da3 Jeg spiller ikke selv, men muligheten for at det er adskillig flere kvinner som spiller enn det du og andre er klar over og tror er stor. http://forskning.no/spill-internett-kjonn-og-samfunn/2014/10/kvinnelige-nettspillere-later-som-de-er-menn Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 30. august 2015 #93 Del Skrevet 30. august 2015 Så klart er det noen få, men det tallet krymper jo til mikroskopisk størrelse sammenlignet med menn som er i industrien. Ikke kom og si at det er like mange kvinner som spiller GTA V som menn. Det skjer ikke. Spill som dota, lol og slikt har sannsynlig en litt større andel kvinnelige spillere, men fortsatt mikroskopisk i forhold til antallet menn. Den diskusjonen her er egentlig helt meningsløs og vi kommer aldri til å komme til noe enighet om noen ting. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å si min mening heller. Jeg strever etter å gi faen og bare gjøre mitt, men klarer ikke helt, heh. Anonymous poster hash: 23815...da3 Andelen er ikke mikroskopisk, den er ganske stor, og vokser stadig. Var nettopp på en stor convention for gamere og sci-fi-/fantasy-entusiaster, og ca halvparten av de som var der var jenter/kvinner, og en stor andel av dem gikk i kostymer inspirert av dataspill (alt fra skytespill til gode gamle plattformklassikere). For ikke å snakke om at både teknisk ansvarlig på stedet (lys-,lyd- og filmanlegg m.m.) og vedkommende som lagde nettsiden til festivalen fra bunnen av var kvinner, for å nevne noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #94 Del Skrevet 30. august 2015 Ja,det er flere menn enn kvinner som spiller,men antallet kvinner som spiller stiger. Jeg er ikke noe fan av at alt skal tilrettelegges for kvinner altså. Ikke synes jeg at så mange spill er kvinnefiendtlige heller,men ja det er jo endel nakenhet og slike ting uten at jeg bryr meg så veldig om det så lenge det passer inn i spillet. Det jeg derimot reagerer på er de nedlatende holdningene man nøyer på til tider som kvinnelig gamer. Til tider irriterende meldinger om man kan vise pupper og underliv. Går igjen i endel mannsdominerte spill,og det irriterer meg for jeg er der for å spille. Dessverre finnes det noen jenter som spiller slike spill som søker oppmerksomhet fra menn. De ødelegger for oss andre som bare vil spille.Anonymous poster hash: 24067...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 30. august 2015 #95 Del Skrevet 30. august 2015 Andelen er ikke mikroskopisk, den er ganske stor, og vokser stadig. Var nettopp på en stor convention for gamere og sci-fi-/fantasy-entusiaster, og ca halvparten av de som var der var jenter/kvinner, og en stor andel av dem gikk i kostymer inspirert av dataspill (alt fra skytespill til gode gamle plattformklassikere). For ikke å snakke om at både teknisk ansvarlig på stedet (lys-,lyd- og filmanlegg m.m.) og vedkommende som lagde nettsiden til festivalen fra bunnen av var kvinner, for å nevne noen. Kvinneandelen i cosplay har vel generelt sett vært ganske høy, men ja, det er mange kvinnelige gamere. Blant hardcore og profesjonelle gamere er derimot kvinneandelen mye lavere, og det er også overvekt av mannlige spillutviklere. Da hjelper det ikke at kvinnelige spillutviklere og andre kvinner i bransjen ofte opplever diskriminering og trusler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #96 Del Skrevet 30. august 2015 Andelen er ikke mikroskopisk, den er ganske stor, og vokser stadig. Var nettopp på en stor convention for gamere og sci-fi-/fantasy-entusiaster, og ca halvparten av de som var der var jenter/kvinner, og en stor andel av dem gikk i kostymer inspirert av dataspill (alt fra skytespill til gode gamle plattformklassikere). For ikke å snakke om at både teknisk ansvarlig på stedet (lys-,lyd- og filmanlegg m.m.) og vedkommende som lagde nettsiden til festivalen fra bunnen av var kvinner, for å nevne noen. Ja, det finnes. Og det er fint at jenter interesserer seg for dette. Men dette har veldig lite med gamergate-tullet å gjøre, Anita Sarkesian og det der. Anonymous poster hash: 23815...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 30. august 2015 #97 Del Skrevet 30. august 2015 Ja, det finnes. Og det er fint at jenter interesserer seg for dette. Men dette har veldig lite med gamergate-tullet å gjøre, Anita Sarkesian og det der. Anonymous poster hash: 23815...da3 Gamergate handlet i aller høyeste grad om kvinnelige spillutviklere ettersom både Zoë Quinn og Brianna Wu var nettopp det. Disse ble starten på Gamergate. Men Anita Sarkeesian fikk gjerne mer oppmerksomhet, ettersom hun satte fingeren spesifikt på sexisme i dataspill, så mange forbinder gjerne Gamergate først og fremst med henne. Hele Gamergate ble av mange regnet som et opprør mot nettopp det at mange kvinnelige gamere fordret at spillbransjen måtte tenke nytt siden dette ikke lenger var en mannsbastion, eller da kanskje først og fremst en arena for unge gutter. For øvrig er Gamergate en komplisert affære, og det er mye å lese og sette seg inn i for de som er interessert. Det er ganske skummelt hvordan en ansiktsløs masse av en mobb kan skape såpass mye uhygge som de har gjort, men om ikke annet, har det satt fokus på problemer med kjønnsdiskriminering i spillbransjen. Generelt sett er det ganske tragisk at det går så langt. Gamingmiljøet er kanskje det beste eksempelet på hvor galt det kan gå når enkelte føler seg truet av kvinners innpass i et mannsdominert miljø, noe som gjør det til et svært dårlig eksempel for det TS snakker om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #98 Del Skrevet 30. august 2015 Gamergate handlet i aller høyeste grad om kvinnelige spillutviklere ettersom både Zoë Quinn og Brianna Wu var nettopp det. Disse ble starten på Gamergate. Men Anita Sarkeesian fikk gjerne mer oppmerksomhet, ettersom hun satte fingeren spesifikt på sexisme i dataspill, så mange forbinder gjerne Gamergate først og fremst med henne. Hele Gamergate ble av mange regnet som et opprør mot nettopp det at mange kvinnelige gamere fordret at spillbransjen måtte tenke nytt siden dette ikke lenger var en mannsbastion, eller da kanskje først og fremst en arena for unge gutter. For øvrig er Gamergate en komplisert affære, og det er mye å lese og sette seg inn i for de som er interessert. Det er ganske skummelt hvordan en ansiktsløs masse av en mobb kan skape såpass mye uhygge som de har gjort, men om ikke annet, har det satt fokus på problemer med kjønnsdiskriminering i spillbransjen. Generelt sett er det ganske tragisk at det går så langt. Gamingmiljøet er kanskje det beste eksempelet på hvor galt det kan gå når enkelte føler seg truet av kvinners innpass i et mannsdominert miljø, noe som gjør det til et svært dårlig eksempel for det TS snakker om. Hvilke spill var det Zoe Quinn hadde gjort? Anonymous poster hash: 23815...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 30. august 2015 #99 Del Skrevet 30. august 2015 Hvilke spill var det Zoe Quinn hadde gjort? Anonymous poster hash: 23815...da3 Zoë Quinn var en uavhengig spillskaper som ga ut det tekstbaserte spillet «Depression Quest» som satte fokus på depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #100 Del Skrevet 30. august 2015 Zoë Quinn var en uavhengig spillskaper som ga ut det tekstbaserte spillet «Depression Quest» som satte fokus på depresjon. Hele saken er bare helt teit. Rart det har fått oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 23815...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå