Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 vet ikke hvor jeg skal klikke!! :oops: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 8. juli 2002 #2 Del Skrevet 8. juli 2002 Du må bare registrere deg først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~~Vikki~~~ Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 registere meg hvor??? jeg er allerede medlem av KV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 9. juli 2002 #4 Del Skrevet 9. juli 2002 Når du er registrert, må du sørge for å logge deg inn. Og når du har logget deg inn, kan du svare på avstemminger eller lage nye selv. Du ser om du er logget inn ved å se på tekstmenyen øverst på siden. Helt til høyre på andre linje av menyen, står det enten Logg inn eller Logg ut [ brukernavn]. Hvis det står logg inn, så klikker du der og skriver inn brukernavn og passord. Hvis det står logg ut, så er du allerede logget inn, og kan finne avstemninger og slå deg løs. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~~Vikki~~~ Skrevet 9. juli 2002 #5 Del Skrevet 9. juli 2002 jeg har gjort alt det der. problemet er at når jeg kommer in på en debatt med avstemming så ser jeg ingen steder hvor jeg skal klikke .... :cry: det er rett før jeg klikker....hehehehheeh :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå