AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #21 Skrevet 29. august 2015 Hvor verserer dette ryktet (diskusjon.no?) og hva, eksakt, går det ut på? Anonymous poster hash: d957f...f51 Her. Sensur og fjerning av seriøse uavhengige nettsteder som kilder. Anonymous poster hash: 8046d...6a4 1
amit Skrevet 29. august 2015 #22 Skrevet 29. august 2015 Hvor verserer dette ryktet (diskusjon.no?) og hva, eksakt, går det ut på? Anonymous poster hash: d957f...f51 Damian McBride is the former head of communications at the British treasury and former special adviser to Gordon Brown, erstwhile Prime Minister of the U.K. Yesterday he tweeted some surprising advice in response to the plunge in global equities markets.; Advice on the looming crash, No. 1: get hard cash in a safe place now; don't assume banks & cashpoints will be open, or bank cards will work. Crash advice No. 2: do you have enough bottled water, tinned goods & other essentials at home to live a month indoors? If not, get shopping. Crash advice No. 3: agree a rally point with your loved ones in case transport and communication gets cut off; somewhere you can all head to. Evidently, McBride interprets the wipe-out of over $3 trillion in total global market cap during the three-day rout as a prelude to a much broader and deeper financial crash that will precipitate civil unrest.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. august 2015 #23 Skrevet 29. august 2015 Nei. Arbeidsinnvandring. Jeg har et yrke som gir meg jobb så å si i hele verden. Anonymous poster hash: 8046d...6a4 Hva jobber du som? Lege?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #25 Skrevet 29. august 2015 Hva skal vi med lite penger gjøre da? Livet mitt er blitt snudd på hode av alt dette, har ikke økonomi til å forsvare meg og mine nærmeste, ei heller flytte til et annet land.Anonymous poster hash: e8e79...be2 Hvordan er livet ditt snudd på hodet av "dette"? Og hva er "dette"? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Også hyggelig at TS sier at oddsen for et helvetes kaos stiger, altså at sannsynligheten for et helvetes kaos minsker. Fascinerende at voksne mennesker ikke skjønner hva høy odds betyr. Anonymous poster hash: d31fa...dca 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #26 Skrevet 29. august 2015 Foreslår at man utestenger denne aksjeinvestoren som åpenbar er ute etter å drive ensidig meningspåvirkning for å tjene på aksjespekulasjonene sine. Han har holdt på lenge nå under flere brukere Anonymous poster hash: 8f1a0...a5f Ensidig meningspåvirkning? Da burde man jo utvise samtlige muslimer som holder fast på religionen sin og prøver å prakke den på andre..... Anonymous poster hash: 58908...584
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #27 Skrevet 29. august 2015 helvettes mennesker.. hvorfor måtte så mange formere seg? hadde vi enda bare kunnet fått leve i en perfekt verden der alle fikk ha det godt.. men neida. mange ble født dessverre, og jorden ble overbefolket. men det var da faen at så mange ble født.. får håpe de får lyst på helt andre ting da. men nei, de vil helt sikkert ha det samme også. jeg hater levende mennesker. Anonymous poster hash: 4d344...3ce
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #28 Skrevet 29. august 2015 Hva jobber du som? Lege? Offentlig ansatt, lærer, ansatt i mediebransjen.. Det er mange yrker som ikke påvirkes negativt av dette. Noen yrker vil dette faktisk være positivt for. Anonymous poster hash: 68c05...e2e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #29 Skrevet 29. august 2015 Prepping er bra det. Greit å være forberedt på katastrofer. Men hva har innvandringsstrømmen til europa å gjøre med at jorda skal ut i space war krig mens eliten gjemmer seg i bunkerne sine? Tenker du at innvandringsstrømmen i europa er et planlagt mål for å utslette flere på en gang? Anonymous poster hash: 15cc0...af9
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. august 2015 #30 Skrevet 29. august 2015 Offentlig ansatt, lærer, ansatt i mediebransjen.. Det er mange yrker som ikke påvirkes negativt av dette. Noen yrker vil dette faktisk være positivt for. Anonymous poster hash: 68c05...e2e Du er lærer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå