crispy Skrevet 28. august 2015 #141 Skrevet 28. august 2015 Jeg skal treffe en gammel venn som jeg ikke har sett eller snakket med på mange år i midten av september. Vil det skje noe mellom oss?
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #142 Skrevet 28. august 2015 Om ikke kvelden har senket seg over tomt ølglass og hode så spør jeg pent om en generalisering. Tårnet. Blås ned stråhuset for de som fortjener det, de fortjener å vite hvor skjørt livet er og at kontrol er en illusjon.
Forglemmegei Skrevet 28. august 2015 #143 Skrevet 28. august 2015 Kan jeg få ett til? Når blir livet mitt slik det skal være? Må jeg vente lenge?
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #144 Skrevet 28. august 2015 Jeg skal treffe en gammel venn som jeg ikke har sett eller snakket med på mange år i midten av september. Vil det skje noe mellom oss? 7/Staver. Nei, enhver illusjon du har om den her mannen vil ettertrykkelig bli skåret bort.
esmer Skrevet 28. august 2015 #145 Skrevet 28. august 2015 Stavdronningen. Ja, er en fyr der i din nærhet som er veldig fascinert av deg. Han vil ta be deg ut snart. Innen en mnd. Takk for kort Åh, har en fyr her i nærheten som jeg faktisk tar ofte i å stirre håper det blir noe av, får bare være tålmodig denne måneden
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #146 Skrevet 28. august 2015 (endret) Kan jeg få ett til? Når blir livet mitt slik det skal være? Må jeg vente lenge? Narren. Livet ditt vil bli slik det skal være den dagen du IKKE er redd for fremtiden, men tar den i egne hender og hopper ut i det uansett hva andre sier og gjør. Ka det gjer at du ende i helvte??? Æg meine, det er livet ditt.... Det eneste du kan kreve som ditt... Endret 28. august 2015 av O.G.
crispy Skrevet 28. august 2015 #147 Skrevet 28. august 2015 7/Staver. Nei, enhver illusjon du har om den her mannen vil ettertrykkelig bli skåret bort. Tusen takk for svar! Det blir spennende å se hva som skjer.
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2015 #148 Skrevet 28. august 2015 Går det muligens an å få et generelt for september?
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #150 Skrevet 28. august 2015 Går det muligens an å få et generelt for september? Vognen. Hu, hu, hu, du vil ikke klare å bestemme deg i september heller. Du får rett og slett bestemme deg og ignorer resten.
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2015 #151 Skrevet 28. august 2015 (endret) Ok...neverendig story altså. Takk skal du ha. Kjapt levert! Endret 28. august 2015 av Hoppetaujenta
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #152 Skrevet 28. august 2015 Hva tenker han. Egentlig. Verden. At han har funnet ut av verden og livet.
Gjest gjestvest Skrevet 28. august 2015 #153 Skrevet 28. august 2015 Verden. At han har funnet ut av verden og livet. Det er fint. Men om meg. hehe
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #154 Skrevet 28. august 2015 Det er fint. Men om meg. hehe 2/Mynter.¨ Han setter pris på deg og deres kompaniskap.
Forglemmegei Skrevet 28. august 2015 #155 Skrevet 28. august 2015 Narren. Livet ditt vil bli slik det skal være den dagen du IKKE er redd for fremtiden, men tar den i egne hender og hopper ut i det uansett hva andre sier og gjør. Ka det gjer at du ende i helvte??? Æg meine, det er livet ditt.... Det eneste du kan kreve som ditt... Dette skjønte jeg ingenting av. Jeg er syk, så lurer på når jeg blir frisk... Og dette ga ingen mening?
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #156 Skrevet 28. august 2015 Dette skjønte jeg ingenting av. Jeg er syk, så lurer på når jeg blir frisk... Og dette ga ingen mening? Vel, at du er syk skulle du kanskje ha fortalt da du ba om kort. Dog, skal jeg prøve å tolke kortet i lys av de nye opplysningene. Du blir nødt til å prøve behandlig som det er lite informasjon/ empiri om. Være nybrottsmann, med alt det fører med seg. Kast deg ut i det, hva har du å tape. ?
Mis(s)Understood Skrevet 28. august 2015 #157 Skrevet 28. august 2015 Tårnet. Blås ned stråhuset for de som fortjener det, de fortjener å vite hvor skjørt livet er og at kontrol er en illusjon. Jeg ser vel et stråhus ja.... og jeg fristes... jeg innrømmer det..... Tusen takk snille, nå ruller jeg inn for kvelden snart kjenner jeg
Gjest gjestvest Skrevet 28. august 2015 #158 Skrevet 28. august 2015 2/Mynter.¨ Han setter pris på deg og deres kompaniskap. Siste spørsmål om du har tid til et kort til. Går det an å utdype det du sa over.
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #159 Skrevet 28. august 2015 Jeg ser vel et stråhus ja.... og jeg fristes... jeg innrømmer det..... Tusen takk snille, nå ruller jeg inn for kvelden snart kjenner jeg He,he,he, jeg aner ikke når jeg leiter opp sengen, sånn sett. Har noen øl å gjøre kål på da.
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #160 Skrevet 28. august 2015 Siste spørsmål om du har tid til et kort til. Går det an å utdype det du sa over. Dommen. Nei, det er hva det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå