Gå til innhold

Tarot for single (september 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Kommer den store kjærligheten og tar meg med storm i løpet av året? 

 

Solen.

 

19.jpg

 

Nja, kanskje du rekker det like etter solen snur, isåfall blir det i mellomjulen, hvis ikke må du nok vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om den stokken ikke er den beste til å ta min energi så kan vi jo leke litt med dem.

 

Hva opplever en kjekk mann nær min snartlige bosted at han ønsker å være i forhold til meg?

 

Keiseren.

 

4.jpg

 

Han ønsker å være den som "bestemmer". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen.

 

19.jpg

 

Nja, kanskje du rekker det like etter solen snur, isåfall blir det i mellomjulen, hvis ikke må du nok vente litt til.

 

Takk  :blomst:

 

Kommer sterkere tilbake med oppdatering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

3/Staver.

 

24.jpg

 

Han kommer inn i livet ditt, du kjenner ham ikke pr i dag.

 

Hva   :sjokkert:

Hvordan slipper man unna dette da?   :ninja:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here goes: jeg har truffet en mann. Tilbrakt litt tid sammen. Men av diverse årsaker er han usikker. Både på meg og på en ikke avklart situasjon fra før. Kan du si noe om hvordan det går fremover, både nå og på sikt, gjerne. Pretty please.

 

Narren.

 

0.jpg

 

Vanskelig å si, akkurat nå kan det gå begge veier. Beste rådet jeg kan gi er for deg å styre med ditt og ellers baer himle med øynene når han kommer med det der "usikker pjattet" sitt, for se på Scarecrow her da, han hoppet uti han og fulgte lykken og gav fanden i at bikkja bjeffet om flammene nedenunder. Scarecrow var ikke redd for å ta en sjanse selv om det kunne gå lukt te helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Narren.

 

0.jpg

 

Vanskelig å si, akkurat nå kan det gå begge veier. Beste rådet jeg kan gi er for deg å styre med ditt og ellers baer himle med øynene når han kommer med det der "usikker pjattet" sitt, for se på Scarecrow her da, han hoppet uti han og fulgte lykken og gav fanden i at bikkja bjeffet om flammene nedenunder. Scarecrow var ikke redd for å ta en sjanse selv om det kunne gå lukt te helvete. 

Tusen takk, du er så god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva   :sjokkert:

Hvordan slipper man unna dette da?   :ninja:  

 

9/Sverd.

 

58.jpg

 

Du får ta den eldgamle unnskyldningen om hodepine i kveld, kjære, og håpe han tar et hint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, du er så god. :)

 

Takk, det var trivelig å høre etter pjattet til den dr AB-brukeren på side 2 som pjattet om 400% useriøsitet og bursdagstall og annet tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

9/Sverd.

 

58.jpg

 

Du får ta den eldgamle unnskyldningen om hodepine i kveld, kjære, og håpe han tar et hint. 

 

Tusen takk, O.G. for alle kort.  :)

Ha en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Takk, det var trivelig å høre etter pjattet til den dr AB-brukeren på side 2 som pjattet om 400% useriøsitet og bursdagstall og annet tull.

Han kan gå hem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerne.

 

6.jpg

 

Et valg må takes.

 

Takk for svar. Ble ikke så veldig klok. Bortsett fra at jeg har en tendens til å være litt vinglepetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Ble ikke så veldig klok. Bortsett fra at jeg har en tendens til å være litt vinglepetter.

 

Myntkongen.

 

77.jpg

 

Da må du slutte med det og bestemme deg for om Henrik er Myntkongen i ditt liv og stå for valget du tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gå hem!

 

Ja, skjønte ingenting, som om tarotister trenger å vite når folk har bursdag for å gi en lesning.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

Ja, skjønte ingenting, som om tarotister trenger å vite når folk har bursdag for å gi en lesning.  :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var trivelig å høre etter pjattet til den dr AB-brukeren på side 2 som pjattet om 400% useriøsitet og bursdagstall og annet tull.

Svaret ditt er som så ofte ganske spot on for situasjonen. Kanskje det er tilfeldig, kanskje ikke, men du er nå uansett en knupp for å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myntkongen.

 

77.jpg

 

Da må du slutte med det og bestemme deg for om Henrik er Myntkongen i ditt liv og stå for valget du tar.

 

Tusen takk. Ja, jeg trenger virkelig å bare ta et valg, å stå for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ditt er som så ofte ganske spot on for situasjonen. Kanskje det er tilfeldig, kanskje ikke, men du er nå uansett en knupp for å gjøre dette.

 

Jeg digger de her tarotkveldene våre, det gir folk som vanligvis ikke bruker denne type tjenester en sjanse til å prøve det ut, og mang en PM fra en tidligere tviler har kommet med en beskjed om at kortet de egentlig lo av ble mer enn bare litt rett. Man skal ikke kimse av ting, det er mer mellom himmel og hav enn hva vi mennesker aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...