AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Jeg er så fortvilet, 4 mnd er det siden, hun bare avsluttet forholdet uten å si grunn. Eneste hu sa var , jeg må fokusere på meg selv. Vi har ikke hatt kontakt etter det.. Vi har ingen felles omgangs krets, og venner. Jeg vet hun ikke er i et nytt forhold. Jeg tror neppe jeg kan få henne tilbake, og det er heller ikke poenget mitt med denne tråden. Men jeg ønsker en samtale for å få avklart alle uklarheter. Er det fornuftig av meg å spørre henne om det ? Er 4 mnd for kort tid, bør jeg vente ? I så fall hvor lenge ? Hvis jeg tar kontakt, bør det skje på tlf, SMS, eller FB ? Trenger råd her. Vi var sammen i 6 mnd, og det var helt topp mellom oss til boben smalt på FB en sen kveld, med en kort tlf samtale dagen etter. Det er noen år mellom oss, hun 25, jeg 33. Alder var ikke noe problem, vi var samstemte med hva vi ville med forholdet. Og som sjelevenner , så på hverandre og viste hva den andre skulle si. Og fantastisk kjemi, og sex, der vi levde ut så mye og lekte hele tiden. Kranglet aldri, koste oss sammen i helger, ferier osv. Noen som har opplevd tilsvarende, eller kvinner som kan si hvordan de ville reagert ? Anonymous poster hash: c633e...4ba
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Det skurrer litt at forholdet etter ditt utsagn var så fantastisk, men hun gjorde det slutt nærmest over natta. Ikke ta kontakt. Anonymous poster hash: 2bbb4...cfb
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Om du tar kontakt ville jeg nok bare spurt henne konkret.. Hvorfor hun brøt så raskt og at du behøver en grunn...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Ikke ta kontakt sier du, tror du hun vil ta kontakt ? Anonymous poster hash: c633e...4ba
bamsebrum Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 ja jeg vil jo gjerne spørre om det, men er det lurt ? Kan det tenkes hun tar kontakt ?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Synes du kan spørre jeg. Ikke sikkert du får et svar men for egen del har du prøvd i hvert fall. Jeg er for å gi forklaring. Anonymous poster hash: cf433...b99
Gjest Blomsterert Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Jeg er så fortvilet, 4 mnd er det siden, hun bare avsluttet forholdet uten å si grunn. Eneste hu sa var , jeg må fokusere på meg selv. Vi har ikke hatt kontakt etter det.. Vi har ingen felles omgangs krets, og venner. Jeg vet hun ikke er i et nytt forhold. Jeg tror neppe jeg kan få henne tilbake, og det er heller ikke poenget mitt med denne tråden. Men jeg ønsker en samtale for å få avklart alle uklarheter. Er det fornuftig av meg å spørre henne om det ? Er 4 mnd for kort tid, bør jeg vente ? I så fall hvor lenge ? Hvis jeg tar kontakt, bør det skje på tlf, SMS, eller FB ? Trenger råd her. Vi var sammen i 6 mnd, og det var helt topp mellom oss til boben smalt på FB en sen kveld, med en kort tlf samtale dagen etter. Det er noen år mellom oss, hun 25, jeg 33. Alder var ikke noe problem, vi var samstemte med hva vi ville med forholdet. Og som sjelevenner , så på hverandre og viste hva den andre skulle si. Og fantastisk kjemi, og sex, der vi levde ut så mye og lekte hele tiden. Kranglet aldri, koste oss sammen i helger, ferier osv. Noen som har opplevd tilsvarende, eller kvinner som kan si hvordan de ville reagert ?Anonymous poster hash: c633e...4ba Syns det er så dårlig når noen bare gjør slutt uten at får en forklaring. Du kan jo sende en sms og spørre om du kan ringe henne eller møtes? Hvis hun ikke vil,så får du innse at hun ikke bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Nå må du slutte. GET OVER IT!!! Du holder på å bli obsessed (strengt tatt er du det allerede). Det er ikke sunt. Glem henne fullstendig og gå videre. Hun vil ikke ha noe med deg å gjøre. Anonymous poster hash: 52773...ff6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå