Gå til innhold

Dette kan ikke stemme?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Påstander, påstander og påstander - men ikke en eneste begrunnelse. Hvorfor kan du ikke i det minste sannsynliggjøre at det du mener er riktig?

Jeg synes ikke det er spesielt hyggelig å bli karakterisert som naiv, dum, uoppvakt, autoritetstro og ukritisk fordi jeg er uenig med deg og ber deg begrunne dine påstander.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Som sagt. Du kan pipe så mye du orker. Jeg forholder meg kun til fakta.  Aldri sagt at du er dum og naiv og om du er bekymret for og bli stemplet som det. Så ta til deg kunnskap.

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt. Du kan pipe så mye du orker. Jeg forholder meg kun til fakta.  Aldri sagt at du er dum og naiv og om du er bekymret for og bli stemplet som det. Så ta til deg kunnskap.

Og du hevder fortsatt du ikke eier sannheten? Ser du ikke hvor patetisk du oppfører deg nå?

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Skrevet

Noen som har en link til selve undersøkelsen? Hvor mange som var med i den osv? Prøvde å søke på http://www.responsanalyse.nomen fant ikke noe om dette.

  • Liker 1
Skrevet

Det er bare Aftenposten som har selve resultatet. Det eneste vi kan vite er det de skriver:

Utført av Respons analyse for Aftenposten, BT og Stavanger Aftenblad.

Tatt opp 24. - 26. august 2015.

1000 personer er telefonintervjuet.

Resultatene må tolkes innenfor feilmarginer på +/- 2-3 prosentpoeng for hovedfrekvensene. Feilmarginene for undergrupper er større.

 



Anonymous poster hash: 7813c...009
Skrevet

Men hvordan kan Egeland og Støre si at vi ikke skal diskutere flyktningene lenger basert på denne lille undersøkelsen? Og folk tør ikke være ærlige på tlf heller.

Anonymous poster hash: f23e3...3a7

Skrevet

Og du hevder fortsatt du ikke eier sannheten? Ser du ikke hvor patetisk du oppfører deg nå?

Anonymous poster hash: 13918...bc1

 

 

Klapp igjen. Mangler du argumenter, hold deg unna tastaturet og ikke ty til personangrep. 

Anonymous poster hash: 52e2d...b2d

  • Liker 3
Skrevet

Klapp igjen. Mangler du argumenter, hold deg unna tastaturet og ikke ty til personangrep.  Anonymous poster hash: 52e2d...b2d

Jeg forventer at man begrunner sine standpunkter. Debattanter som kommer med ubegrunnede påstander og påstår at alt annet er feil kan man ikke ta alvorlig.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Skrevet

Jeg forventer at man begrunner sine standpunkter. Debattanter som kommer med ubegrunnede påstander og påstår at alt annet er feil kan man ikke ta alvorlig.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

 

 

Han har ikke skrevet noe som ikke stemmer med virkeligheten. Påstandene hans er begrunnet i virkeligheten. Norsk media er ikke uavhengig og dette har vi sett gjennom en lang rekke saker og artikler. Så denne undersøkelsen kan man ikke stole på helt uten videre. Jeg mener også at du bør unngå å ty til persondebatt og personangrep bare fordi du er uenig med ham.

Anonymous poster hash: 52e2d...b2d

  • Liker 3
Skrevet

Han har ikke skrevet noe som ikke stemmer med virkeligheten. Påstandene hans er begrunnet i virkeligheten. Norsk media er ikke uavhengig og dette har vi sett gjennom en lang rekke saker og artikler. Så denne undersøkelsen kan man ikke stole på helt uten videre. Jeg mener også at du bør unngå å ty til persondebatt og personangrep bare fordi du er uenig med ham. Anonymous poster hash: 52e2d...b2d

Det er ikke et personangrep eller en persondebatt å be ham begrunne sine påstander, og akseptere at hans virkelighetssyn ikke er det eneste riktige. Man kan gjerne diskutere norsk presse og dens bindinger, vinklinger og lojalitet - men å fronte et svarthvitt-bilde av en presse som er kjøpt og betalt (enten med penger eller for sterke politiske personbundne sympatier) og presentere dette som udiskuterbare fakta - det reagerer jeg faktisk på. Særlig når påstandene ikke begrunnes med noe annet enn at "alle oppegående mennesker" kan se det.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Skrevet

Det er ikke et personangrep eller en persondebatt å be ham begrunne sine påstander, og akseptere at hans virkelighetssyn ikke er det eneste riktige. Man kan gjerne diskutere norsk presse og dens bindinger, vinklinger og lojalitet - men å fronte et svarthvitt-bilde av en presse som er kjøpt og betalt (enten med penger eller for sterke politiske personbundne sympatier) og presentere dette som udiskuterbare fakta - det reagerer jeg faktisk på. Særlig når påstandene ikke begrunnes med noe annet enn at "alle oppegående mennesker" kan se det.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

I mitt første innlegg i tråden begrunner jeg det jeg mener man bør, for og få et riktig bilde av hvor folk står.

I forhold til media. Så vil man med et trent øye og en grad av politisk innsikt se hvor de står. Men ja det er min påstand.

  • Liker 1
Skrevet

I mitt første innlegg i tråden begrunner jeg det jeg mener man bør, for og få et riktig bilde av hvor folk står.

I forhold til media. Så vil man med et trent øye og en grad av politisk innsikt se hvor de står. Men ja det er min påstand.

Så du innrømmer at de som ikke deler ditt syn ikke er autoritetstro, naive fjols?

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Skrevet

Så du innrømmer at de som ikke deler ditt syn ikke er autoritetstro, naive fjols?

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Folk står fritt til å mene hva dem vil. Jeg mener det jeg vil om mennesker som ikke forstår hvor media i dette land befinner seg.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

En dag må FrPere slutte å spille offerrollen.

 

Det var patetisk når dere satt i opposisjon og nå som dere er i regjering er det enda mer patetisk.

 

 

 

 

men for å svare på tråden. Ja det virker litt rart om det skal stemme. Kan ikke helt tro på det

Skrevet

 

Det er bare Aftenposten som har selve resultatet. Det eneste vi kan vite er det de skriver:

Utført av Respons analyse for Aftenposten, BT og Stavanger Aftenblad.

Tatt opp 24. - 26. august 2015.

1000 personer er telefonintervjuet.

Resultatene må tolkes innenfor feilmarginer på +/- 2-3 prosentpoeng for hovedfrekvensene. Feilmarginene for undergrupper er større.

 

Anonymous poster hash: 7813c...009

 

Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...