Gå til innhold

Dette kan ikke stemme?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull. Det man må gjøre er og ha en liten valgkamp om flyktningene. Der må det diskuteres og argumenteres om konsekvenser, økonomi og alt det innebærer og ta i mot disse «flyktningene». Så en folkeavstemning. Det er så mange naive fjols i dette land som ikke tenker, men bare føler. Disse må ha riktig informasjon, ikke bare ta inn informasjon fra VG, Dagbladet og NRK, samt høre på gamle AP folk som selv tjener seg rike på og jobbe med flyktninger. Så for vi se hvor det Norske folk står, når konsekvenser som mer voldtekt, dårligere økonomi her i landet, mer kriminalitet, mer arbeidsledighet osv. For det er litt av konsekvensene som burde vært fokus på.

  • Liker 6
Skrevet

Bare tull. Det man må gjøre er og ha en liten valgkamp om flyktningene. Der må det diskuteres og argumenteres om konsekvenser, økonomi og alt det innebærer og ta i mot disse «flyktningene». Så en folkeavstemning. Det er så mange naive fjols i dette land som ikke tenker, men bare føler. Disse må ha riktig informasjon, ikke bare ta inn informasjon fra VG, Dagbladet og NRK, samt høre på gamle AP folk som selv tjener seg rike på og jobbe med flyktninger. Så for vi se hvor det Norske folk står, når konsekvenser som mer voldtekt, dårligere økonomi her i landet, mer kriminalitet, mer arbeidsledighet osv. For det er litt av konsekvensene som burde vært fokus på.

Riktig informasjon, er det "opplysningsfilmene" til Anundsen?

  • Liker 3
Skrevet

Riktig informasjon, er det "opplysningsfilmene" til Anundsen?

Den er en del av det vi kan kalle informasjon. Husk, ingen eier sannheten. Det jeg mener er at alle skal kunne legge frem informasjon. Så vil det være opp til hver enkel og selv ta en avgjørelse. Derfor trenger vi alt fra de mest ekstreme ytringer til de moderate. Spesielt når vi snakker om flyktninger. Men jeg vet jo at dere i AP ikke er for ytringsfrihet og er livredde for at alle skal kunne ytre seg. For dere vil styre mennesker i en retning dere selv mener er den riktige.

  • Liker 5
Skrevet

Disse ''undersøkelsene'' er kjøpt, bestilt og oppkonstruert av arbeiderpartiet. Kjenner jeg dem rett så jobber de aktivt for å hindre at folket skal få si noe som helst om denne saken, for de vet nok inderlig godt hva folket egentlig mener... De er veldig slue disse sosialistene, de vet at de har høy oppslutning blant innvandrere, så hele dette spillet med å ''hjelpe'' syria-flyktninger er istedet å skaffe arbeiderpartiet 8000 ytterligere stemmer og ingenting annet... 

  • Liker 3
Skrevet

Men Støre og Egeland blir ikke intervjuet om at det allerede er gjort bekymringsfulle funn av PST. Og det er oss normale nordmenn og barna våre som vil bli slaktet på toget av disse terroristene, ikke politikerne (som står ansvarlige), men som sitter trygt hjemme på Holmenkollen.

Anonymous poster hash: f23e3...3a7

  • Liker 2
Skrevet

Og disse som har stilt seg positive: jeg håper på karma og at det er de som vil rammes av angrepene, ikke oss som ser hvor SYKT dette er!

Anonymous poster hash: f23e3...3a7

  • Liker 5
Skrevet

Disse ''undersøkelsene'' er kjøpt, bestilt og oppkonstruert av arbeiderpartiet.

 

Selvsagt er dem bestilt. Man ønsker å skape et bilde av at det Norske folk er positive til mer flyktninger. På den måten legitimerer dem galskapen. Jeg tror alle med et snev av refleksjonsevner forstår dette.

  • Liker 5
Skrevet

Bare tull. Det man må gjøre er og ha en liten valgkamp om flyktningene. Der må det diskuteres og argumenteres om konsekvenser, økonomi og alt det innebærer og ta i mot disse «flyktningene». Så en folkeavstemning. Det er så mange naive fjols i dette land som ikke tenker, men bare føler. Disse må ha riktig informasjon, ikke bare ta inn informasjon fra VG, Dagbladet og NRK, samt høre på gamle AP folk som selv tjener seg rike på og jobbe med flyktninger. Så for vi se hvor det Norske folk står, når konsekvenser som mer voldtekt, dårligere økonomi her i landet, mer kriminalitet, mer arbeidsledighet osv. For det er litt av konsekvensene som burde vært fokus på.

  

Noen av disse naive fjolsene forstår også en del om global politikk og internasjonale forpliktelser og ansvar knyttet opp mot FN og flyktningeproblematikk. Norge er ikke et isolert land utenfor verden, selv om du gjerne vil at det skal være det.

Den er en del av det vi kan kalle informasjon. Husk, ingen eier sannheten. Det jeg mener er at alle skal kunne legge frem informasjon. Så vil det være opp til hver enkel og selv ta en avgjørelse. Derfor trenger vi alt fra de mest ekstreme ytringer til de moderate. Spesielt når vi snakker om flyktninger. Men jeg vet jo at dere i AP ikke er for ytringsfrihet og er livredde for at alle skal kunne ytre seg. For dere vil styre mennesker i en retning dere selv mener er den riktige.

  

Hvis du mener dette, så er det jo rart at du uttaler deg som om dine meninger er de eneste sanne, mens alle andre er "naive fjols" og lignende.

Selvsagt er dem bestilt. Man ønsker å skape et bilde av at det Norske folk er positive til mer flyktninger. På den måten legitimerer dem galskapen. Jeg tror alle med et snev av refleksjonsevner forstår dette.

Er dette også "informasjon" som er basert på "fakta"?

Anonymous poster hash: 13918...bc1

  • Liker 6
Skrevet

Og Støre mesker seg i artikkelen, provoserende!! Kan man basere nordmenns meninger på denne undersøkelsen gjort av Aftenposten?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Det-norske-folk-sier-klart-ja-til-Syria-flyktningene-8141504.html

Anonymous poster hash: f23e3...3a7

 

 

Bare tull. Folk generelt eier sunn fornuft, selv om ganske mange lider av naivitet, mangler evne å forutse konsekvenser, har ikke en gang basisforståelse av økonomi og er fanger av godhetsmafiaen.

  • Liker 3
Skrevet

  

Noen av disse naive fjolsene forstår også en del om global politikk og internasjonale forpliktelser og ansvar knyttet opp mot FN og flyktningeproblematikk. Norge er ikke et isolert land utenfor verden, selv om du gjerne vil at det skal være det.

  

Hvis du mener dette, så er det jo rart at du uttaler deg som om dine meninger er de eneste sanne, mens alle andre er "naive fjols" og lignende.

Er dette også "informasjon" som er basert på "fakta"?

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Internasjonale forpliktelser handler ikke om å ødelegge egen kultur og land. Disse så kalte forpliktelser bør oppdateres til dagens situasjon i verden. Den har endret seg mye. Dette vet jeg er vanskelig og forstå for enkelte.

Som sagt, ingen eier sannheten. Men jeg argumenterer for mitt syn og du for ditt.

Fakta er at man ikke kan stole på «undersøkelser» gjort av Norsk media. Vi vet jo alle hvilken side disse har. Det eneste riktige for og virkelig få vite hva folket mener. Er en valgkamp og en folkeavstemning.

  • Liker 2
Skrevet

Internasjonale forpliktelser handler ikke om å ødelegge egen kultur og land. Disse så kalte forpliktelser bør oppdateres til dagens situasjon i verden. Den har endret seg mye. Dette vet jeg er vanskelig og forstå for enkelte.

Som sagt, ingen eier sannheten. Men jeg argumenterer for mitt syn og du for ditt.

Fakta er at man ikke kan stole på «undersøkelser» gjort av Norsk media. Vi vet jo alle hvilken side disse har. Det eneste riktige for og virkelig få vite hva folket mener. Er en valgkamp og en folkeavstemning.

Du argumenterer jo ikke. Du kommer bare med påstander, og hevder at de som er uenige med deg er dumme.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

  • Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Selvsagt er dem bestilt. Man ønsker å skape et bilde av at det Norske folk er positive til mer flyktninger. På den måten legitimerer dem galskapen. Jeg tror alle med et snev av refleksjonsevner forstår dette.

 

Tror du overvurderer det norske folk. Folk flest er nok positive.

Skrevet

Du argumenterer jo ikke. Du kommer bare med påstander, og hevder at de som er uenige med deg er dumme.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Jeg forventer at de fleste som det er vits og snakke med forstår at media manipulerer og forteller folket det dem selv ønsker dem skal vite. Jeg forventer at oppegående forstår at man ikke kan ta slike undersøkelser alvorlig og at det kun er for å skape et bilde av at folk er positive til flyktninger. Jeg sier ikke at folk er dumme, det er dine ord. Det ville heller ikke ha noen verdi og forsøke å bruke tid på og overbevise slike som deg. Dere er låst fast og stoler på autoriteter og det dere blir fortalt.

Skrevet

Tror du overvurderer det norske folk. Folk flest er nok positive.

Fordi dem ikke får riktige argumenter om konsekvenser. Folk tenker ikke med hode, men med hjerte. Når man viser til voldtekter og kriminalitet dette vil føre til, så vil nok mange tenke seg godt om. Men i dette PK land er det ikke akseptert å peke på fakta. Da kommer rasisme kortet.

Skrevet

Jeg forventer at de fleste som det er vits og snakke med forstår at media manipulerer og forteller folket det dem selv ønsker dem skal vite. Jeg forventer at oppegående forstår at man ikke kan ta slike undersøkelser alvorlig og at det kun er for å skape et bilde av at folk er positive til flyktninger. Jeg sier ikke at folk er dumme, det er dine ord. Det ville heller ikke ha noen verdi og forsøke å bruke tid på og overbevise slike som deg. Dere er låst fast og stoler på autoriteter og det dere blir fortalt.

  

Forventer du en seriøs debatt når hypotesen din er en konspirasjonsteori? Du underbygger jo ikke en gang påstandene dine - du bare sier at det ER sånn, og at man er en dum, lydig slave uten tenkeevne om man ikke er enig med deg. Det er ikke noe utgangspunkt for en debatt, men for en selvforherligende preken.

Jeg er hverken fastlåst eller autoritetstro, men jeg har en viss kritisk sans som hindrer meg i å ta slike påstander som dine for god fisk uten at det kommer noen vektig sannsynliggjøring på bordet.

Fordi dem ikke får riktige argumenter om konsekvenser. Folk tenker ikke med hode, men med hjerte. Når man viser til voldtekter og kriminalitet dette vil føre til, så vil nok mange tenke seg godt om. Men i dette PK land er det ikke akseptert å peke på fakta. Da kommer rasisme kortet.

Nå må du slutte å si at du ikke eier sannheten, for her sier du i klartekst at din virkelighetsoppfatning er den eneste riktige.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

  • Liker 3
Skrevet

Og Støre mesker seg i artikkelen, provoserende!! Kan man basere nordmenns meninger på denne undersøkelsen gjort av Aftenposten?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Det-norske-folk-sier-klart-ja-til-Syria-flyktningene-8141504.html

Anonymous poster hash: f23e3...3a7

 

Når alle medier viser tåredryppende scener hver eneste dag i 8 uker.

Alle intervjuer og vinklinger er pro flyktninger så får man det svaret man ber om.

 

Det er nesten så jeg begynner å lure på om journalistene står i folkehavet og roper:"Er det noen 8 år gamle jenter uten hijab med triste øyne her".

Ikke sett ett eneste interjvu med en sint ung mannlig  etioper, gambier, sudaneser eller nigerianer.

 

 

Anonymous poster hash: df593...b1e

Skrevet

  

Forventer du en seriøs debatt når hypotesen din er en konspirasjonsteori? Du underbygger jo ikke en gang påstandene dine - du bare sier at det ER sånn, og at man er en dum, lydig slave uten tenkeevne om man ikke er enig med deg. Det er ikke noe utgangspunkt for en debatt, men for en selvforherligende preken.

Jeg er hverken fastlåst eller autoritetstro, men jeg har en viss kritisk sans som hindrer meg i å ta slike påstander som dine for god fisk uten at det kommer noen vektig sannsynliggjøring på bordet.

Nå må du slutte å si at du ikke eier sannheten, for her sier du i klartekst at din virkelighetsoppfatning er den eneste riktige.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

Nå driver ikke jeg med konspirasjonsteorier. De flest ser og forstår at media her i landet styres av venstresiden. Om man skulle være i tvil, les Dagbladet og VG å se på NRK. Men du står fritt til og tro hva du vil.

I forhold til økt innvandring fra ikke vestlige land. Så kan vi med fakta på hånden si at det vil øke med overfallsvoldtekter, drap og annen kriminalitet. Dette har vi lang erfaring på. Så det er noe man egentlig vet. Men selvsagt, mange vil ikke se fakta i øyne og holder på slik du gjør og det skal du selvsagt få lov til. Så kan du pipe i mot meg så mye du orker. Jeg bryr meg ikke, det er tross alt annet og tenke på i disse tider der venstresiden for alvor går inn for og ødelegge vårt land.

  • Liker 1
Skrevet

Nå driver ikke jeg med konspirasjonsteorier. De flest ser og forstår at media her i landet styres av venstresiden. Om man skulle være i tvil, les Dagbladet og VG å se på NRK. Men du står fritt til og tro hva du vil.

I forhold til økt innvandring fra ikke vestlige land. Så kan vi med fakta på hånden si at det vil øke med overfallsvoldtekter, drap og annen kriminalitet. Dette har vi lang erfaring på. Så det er noe man egentlig vet. Men selvsagt, mange vil ikke se fakta i øyne og holder på slik du gjør og det skal du selvsagt få lov til. Så kan du pipe i mot meg så mye du orker. Jeg bryr meg ikke, det er tross alt annet og tenke på i disse tider der venstresiden for alvor går inn for og ødelegge vårt land.

Påstander, påstander og påstander - men ikke en eneste begrunnelse. Hvorfor kan du ikke i det minste sannsynliggjøre at det du mener er riktig?

Jeg synes ikke det er spesielt hyggelig å bli karakterisert som naiv, dum, uoppvakt, autoritetstro og ukritisk fordi jeg er uenig med deg og ber deg begrunne dine påstander.

Anonymous poster hash: 13918...bc1

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...