CaspertheGh0st Skrevet 31. august 2015 #41 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg ønsker ikke å bringe oppmerksomhet til en blogg som jeg hater, drevet av en kvinne jeg hater, but here it goes. Pilotfure.blogg.no skriver at kvinner ikke kan ha mannlige venner, for dette er noe som hører "singeltiden" til. Det samme gjelder kjæresten hennes, som rett og slett ikke har lov til å ha venner av det kvinnelige kjønn. Jeg tar meg ganske nær av dette innlegget, ettersom flesteparten av mine venner er menn, jeg går på et mannsdominert studie, og jeg interesserer meg for typisk "mannlige" aktiviteter som videospill og lignende. I følge Pilotfruen er det et must at man må dumpe alle venner av det motsatte kjønn så snart man får seg kjæreste, som om det MÅ være noe seksuelt på gang mellom seg selv og en person av det motsatte kjønn. For min del hadde dette vært helt uaktuelt, og en mann som prøvde å begrense min frihet til å være venn med hvem jeg ville hadde vært en stor turn-off. Det hadde heller aldri falt meg inn å prøve å bestemme hvem min kjære skulle tilbrukt tid sammen med. Det å nekte min kjære å tilbringe tid med venner, uansett kjønn, er for meg en hersketeknikk som vitner om store, personlige mangler når det gjelder sikkerhet og tillit. Jeg hadde aldri ønsket å gifte meg med en jeg ikke ville ha stolt på i nærheten av andre kvinner. Det er så mye feil ved innlegget her, og ingen av de er pilotfrue. Hvorfor du leser en blogg du hater, og hvorfor du lager en tråd om en person som du hater, og hvorfor du i tillegg tar deg NÆR av hva en random bloggdame sier, som du i tillegg hater, - det sier veldig mye mer om deg enn det sier om pilotfrue sine meninger som 99% avjordkloden gir en lang F i. Anbefaler på det sterkeste at du blokkerer bloggen hennes, for din egen helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 31. august 2015 #42 Del Skrevet 31. august 2015 Hun er så trangsynt! Skal alltid "lære" andre om forhold,som om hun er en ekspert. Tydelig at hun ikke stoler på mannen. Og bloggernavnet er så kleint at jeg har ikke ord! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 31. august 2015 #43 Del Skrevet 31. august 2015 Hun er så trangsynt! Skal alltid "lære" andre om forhold,som om hun er en ekspert. Tydelig at hun ikke stoler på mannen. Og bloggernavnet er så kleint at jeg har ikke ord! OMG lissm, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. august 2015 #44 Del Skrevet 31. august 2015 Det er så mye feil ved innlegget her, og ingen av de er pilotfrue. Hvorfor du leser en blogg du hater, og hvorfor du lager en tråd om en person som du hater, og hvorfor du i tillegg tar deg NÆR av hva en random bloggdame sier, som du i tillegg hater, - det sier veldig mye mer om deg enn det sier om pilotfrue sine meninger som 99% avjordkloden gir en lang F i. Anbefaler på det sterkeste at du blokkerer bloggen hennes, for din egen helse. Nei, er det blåmandag hos deg da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 31. august 2015 #45 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) På 31.8.2015 den 15.33, O.G. skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 31. august 2015 #46 Del Skrevet 31. august 2015 Er nok ikke det, jeg bare fatter ikke at enkelte lar seg påvirke så mye av en blogg at de føler at de hater personen og alt det det. Det er litt drøyt å la seg påvirke så lett, synes du ikke? Her er det kanskje på sin plass å gjøre oppmerksom på at vedkommende som skrev at hun hatet denne bloggeren, tidligere i tråden har forklart at hun kjenner Fru Pilot personlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. august 2015 #47 Del Skrevet 31. august 2015 Er nok ikke det, jeg bare fatter ikke at enkelte lar seg påvirke så mye av en blogg at de føler at de hater personen og alt det det. Det er litt drøyt å la seg påvirke så lett, synes du ikke? Drøyere å leike snut, vi har moderatorene til det. Hvis du ikke liker innleggene som blir postet så rapporter dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 31. august 2015 Forfatter #48 Del Skrevet 31. august 2015 Det er så mye feil ved innlegget her, og ingen av de er pilotfrue. Hvorfor du leser en blogg du hater, og hvorfor du lager en tråd om en person som du hater, og hvorfor du i tillegg tar deg NÆR av hva en random bloggdame sier, som du i tillegg hater, - det sier veldig mye mer om deg enn det sier om pilotfrue sine meninger som 99% avjordkloden gir en lang F i. Anbefaler på det sterkeste at du blokkerer bloggen hennes, for din egen helse. Du tar deg tydeligvis nær av hva en random forumsbruker sier, ut i fra responsen din. Som sagt tidligere var "hater" kanskje et litt sterkt ord, men som Speedmaster påpeker, og som jeg selv nevnte tidligere i tråden, så kjenner jeg henne faktisk, så hun er ikke en "random bloggdame" fra mitt ståsted. Synes bare at synet hennes på dette med kjønn og vennskap var litt skakkjørt, og var interessert i å høre andres tanker om dette ettersom kommentarfeltene på blogger sjeldent gir et nyansert bilde. Synes egentlig at det var en ganske interessant debatt, med mange ulike innspill og tanker. Dette er et debattforum, så det burde være lov å ta opp et tema og diskutere det. Helsen min er i god behold, og et kvarters blogglesing til dagen kommer nok ikke til å påvirke verken livet mitt eller helsa mi i noen særlig grad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. august 2015 #49 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg synes ikke denne tråden eller noen av innleggene er noe å ta på vei for. Ingen har skrevet noe galt eller over grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg