Gjest Undrende! Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 Et lite hjertesukk fra meg: Hvorfor er det så mange som er så opptatt av "en rynke for mye", strekkmerker, kvise, 2 kg for mye eller lite...... Synes dere skal lese Eple sitt innlegg jeg, på tråden "Vi som sørger". Hun har skrevet "jeg skal snart dø". Les dette dere - også kan dere tenke over hva dere egentlig "klager" over....... :o Hilsen "litt oppgitt over mine medsøstre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 8. juli 2002 #2 Del Skrevet 8. juli 2002 Du har selvfølgelig mye rett i det du sier... Folk henger seg opp i småting, og det er en kjent sak at vi mennesker aldri blir fornøyde... Det gjør vondt å lese om folk som Eple, og jeg kjenner selv en gutt (gjennom nettet) som vet at han kommer til å dø i løpet av 10 år... Men, da spør jeg deg... Skal alle sammen gå rundt å sørge over at disse menneskene har det vondt? Tror du de vil det? Er det ikke bedre at vi prøver å leve våre liv, med små problemer (som kan være store nok for oss), og våre gleder... Skulle vi gå rundt å tenke på all elendigheten i verden så ville alle ha et elendig liv... Sånn er bare livet, det er noe vi må leve med... det er trist for dem det angår, og jeg føler med dem... men mine egne problemer føles allikevel store nok for meg, og av og til er det mager trøst i å vite at noen har det verre enn meg.. sånn er det bare, vanskelig å få gjort noe med det... men du har allikevel veldig rett i det du sier.. vi henger oss opp i bagateller, men det vil aldri endre seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Undrende! Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 Neida - jeg mener ikke vi skal gå rundt å være nedfor fordi andre har det vondt......... det jeg vil er at vi skal prøve å sette pris på det vi har, at vi er friske - og da er det da ikke verden undergang om vi. Jeg tror det er det indre vi må rette på - ikke de ytre bagatallene vihele tiden klager på...... Jeg går ikke rundt å tenker på alt som er fælt - men jeg går heller ikke rundt å tenker på at jeg har fått gråe hår, veier for mye, til og med så har jeg fått rynker....... Nei - jeg er glad for at JEG er frisk - at jeg kan gjøre det jeg vil (stort sett) - at jeg også kan være med på å bidra til at folk rundt meg kan få det litt bedre! Jeg er ikke noe "prakt-eksemplar" av noe mennekse - jeg har mange, mange dårlige og mindre bra sider. GOD SOMMER alle sammen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juli 2002 #4 Del Skrevet 9. juli 2002 går det an å feil på utseende...? Åssen går det an da? har jeg feil på utseendet mitt? Nesa mi er opp ned, ellers ser jeg ganske så normal ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. juli 2002 #5 Del Skrevet 13. juli 2002 Muligens utvendig ja Waco,men innvendig derimot.............hå hå hå hå hå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #6 Del Skrevet 19. juli 2002 Et lite hjertesukk fra meg: Hvorfor er det så mange som er så opptatt av "en rynke for mye", strekkmerker, kvise, 2 kg for mye eller lite...... Synes dere skal lese Eple sitt innlegg jeg, på tråden "Vi som sørger". Hun har skrevet "jeg skal snart dø". Les dette dere - også kan dere tenke over hva dere egentlig "klager" over....... :o Hilsen "litt oppgitt over mine medsøstre" Jeg har masse strekkmerker på begge brystene, masse kviser og hele ansiktet er markert med kvisearr, veier 70 kg og er bare 159 cm. Det er greit nok at andre sørger, jeg har mistet venner, bekjente - you name it - men seff tenker jeg på meg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. juli 2002 #7 Del Skrevet 19. juli 2002 Superinteressant tema faktisk! En er seg selv nærmest; og om man snur seg, er dasken fremdeles bak... Litt vanskelig å si konkrete og spesifikke ting om dette her, da vi alle har våre egne grenser og egne oppfatninger av størrelsesorden på problemer. Så derfor nøyer jeg meg med: Jeg er hellig overbevist om at ekte skjønnhet kommer innenifra. Det er den du er innenifra, og den du ser deg selv som, du blir utad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #8 Del Skrevet 19. juli 2002 Superinteressant tema faktisk! Så derfor nøyer jeg meg med: Jeg er hellig overbevist om at ekte skjønnhet kommer innenifra. Det er den du er innenifra, og den du ser deg selv som, du blir utad. Er det ikke slik at hvis man ikke føler at man ser bra ut utpå så føler man seg ikke skjønn innenfra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. juli 2002 #9 Del Skrevet 19. juli 2002 Det som er magisk, er at selvfølelse er noe man i stor grad kan styre og utvikle i den retning man ønsker. Vil man se stygg ut, ser man stygg ut og man føler seg stygg, for å sette det en smule på spissen. Man kan imidlertid "hjernevaske" seg selv litt til å føle seg penere, og dermed se penere ut - det er bare å ville det; gi seg selv en sjanse. Men hvis man ikke synes man ser pen ut i det hele tatt, har man tapt i utgangspunktet. Vanligvis er man selv sin strengeste dommer. Jeg har virkelig tro på det å lete etter det positive ved en selv, finne sine pene trekk - alle har noen!, ha en god og positiv utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå