anybody Skrevet 14. mars 2016 #21 Skrevet 14. mars 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Det var faktisk helt uproblematisk. Ingenting å grue seg til i det hele tatt. Var ikke direkte vondt engang, litt ubehagelig ja - men absolutt ikke noe veldig dramatisk. Dette kommer til å gi veldig bra. Hilsen TS Det var akkurat det jeg trodde om biopsien også Jeg håper på å bli positivt overrasket denne gangen. Hvor lang tid tok det? Jeg lå i stolen i nesten 50min under biopsien. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde biopsien som verre en koniseringen. Du har ingenting å grue deg til, det tar ikke lange tiden 😊 Anonymkode: a2b99...a37 Det er hodt å lese __________________ Jeg kunne få beroliggende og lokalbedøvelse står det i brevet, tok noen av dere beroliggende?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #22 Skrevet 14. mars 2016 Fikk lokalbedøvelse. Ble helt rar i hele kroppen, og ristet litt før det roet seg ned. Selve inngrepet kjente jeg ingenting til, alt jeg merket var at det luktet Burger King! Altså stekt kjøtt....kunne ikke gå særlig rett etterpå, men var oppegående dagen etter med små lette blødninger. Egentlig helt uproblematisk. Anonymkode: a8712...de5
Gjest incognita Skrevet 14. mars 2016 #23 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, anybody skrev: Det var akkurat det jeg trodde om biopsien også Jeg håper på å bli positivt overrasket denne gangen. Hvor lang tid tok det? Jeg lå i stolen i nesten 50min under biopsien. Det er hodt å lese __________________ Jeg kunne få beroliggende og lokalbedøvelse står det i brevet, tok noen av dere beroliggende? Biopsien synes jeg nesten var mer ubehagelig enn koniseringen. De holdt på i 45 min med koniseringen, men de sa på forhånd at det ville ta ca 15-30 tror jeg. Noe skjedde underveis som gjorde at det tok litt lengre tid, jeg husker ikke hva. Jeg tok 5mg valium i forkant av inngrepet, også fikk jeg jo lokalbedøvelse slik at jeg var nummen fra livet og ned til knærne, husker jeg synes det var rart å ikke ha følelse i underlivet, men bedøvelsen varte ikke mange timene, så det gikk greit. Jeg dro hjem og la meg etterpå, var litt døsig og blødde litt. Ikke noe dramatisk.
anybody Skrevet 16. mars 2016 #24 Skrevet 16. mars 2016 Den 14.3.2016 at 22.06, AnonymBruker skrev: Fikk lokalbedøvelse. Ble helt rar i hele kroppen, og ristet litt før det roet seg ned. Selve inngrepet kjente jeg ingenting til, alt jeg merket var at det luktet Burger King! Altså stekt kjøtt....kunne ikke gå særlig rett etterpå, men var oppegående dagen etter med små lette blødninger. Egentlig helt uproblematisk. Anonymkode: a8712...de5 Var det lik bedøvelse som ved biopsien? Da fikk jeg tre stikk som også inneholdt adrenalin, jeg ble helt ør og skalv. Ah haha Burger King er vel det siste jeg vil assosiere det med Den 14.3.2016 at 22.07, incognita skrev: Biopsien synes jeg nesten var mer ubehagelig enn koniseringen. De holdt på i 45 min med koniseringen, men de sa på forhånd at det ville ta ca 15-30 tror jeg. Noe skjedde underveis som gjorde at det tok litt lengre tid, jeg husker ikke hva. Jeg tok 5mg valium i forkant av inngrepet, også fikk jeg jo lokalbedøvelse slik at jeg var nummen fra livet og ned til knærne, husker jeg synes det var rart å ikke ha følelse i underlivet, men bedøvelsen varte ikke mange timene, så det gikk greit. Jeg dro hjem og la meg etterpå, var litt døsig og blødde litt. Ikke noe dramatisk. Takk Da blir det nok valium på meg og
Supermia Skrevet 22. november 2016 #25 Skrevet 22. november 2016 Hei! Ser at denne tråden er litt gammel, men det stod så mye bra og hjelpsomt her :-) Jeg ble konisert for en uke siden og "reagerer" litt på denne posten.. Vet jo at alle mennesker er forskjellige og reagerer for skjellig, men det virker som det er så store forskjeller som jeg ikke anet om. Jeg har som sagt blitt konisert for en uke siden (SIN3) og de tok ikke så mye ble jeg fortalt, noe som kan virke riktig da jeg ikke har blødd noe som helst mer enn en times tid etter inngrepet. (Samme gjelder for biopsien som ble tatt noen mnd før, kun litt blødning rett etter inngrepet). Men masse "utflod", det er noe gult, av og til lysebrunt/gult, så må hele tiden ha truseinnlegg. Vet ikke helt hvordan det skal lukte (sikkert ikke veldig godt uansett), men så lenge det ikke lukter vondt tenker jeg. Jeg lurer på om siden jeg er så "heldig" og ikke har hatt noe smerter (ikke en gang menssmerter) kan unngå å følge alle reglene vi fikk? Ikke aktivitet på seks uker, ikke sex på seks uker, ikke badekar og slikt? Fikk brev som alle sikkert der dette stod. Men dette er vel veiledende? På den sikre siden? Er det noen som har opplevd å ha hatt sex etter kortere tid uten at det fikk galt? Snakket med legekontoret nå, de skulle undersøke med legen om dette gule utfloden skulle karakteriseres som blødning eller om jeg kunne få lov å ta meg joggetur snart. Sex "turte" jeg ikke spørre om :-P Håper noen her vet mer enn meg :-) Jeg bekymrer meg for om jeg blir "slappere" der nede nå, vil jeg føde tidligere om jeg trener før livmoren er heeeelt helberedet? Altså om si f.eks. 1 år blir jeg gravid, vil jeg da ha tatt skade om jeg startet for tidlig nå med trening? Kan sex før tiden skade noe? "før tiden" er jo generelt og forskjellig fra person til person selvfølgelig :-) Lurer på masse og "kupper" gammel tråd og vekker den til livet igjen. Håper dette går greit :-) Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå