Gjest Rose11 Skrevet 27. august 2015 #21 Del Skrevet 27. august 2015 Nå var det ikke jeg som skrev det, jeg sa meg bare enig...... Hva så? Det var ment til dere begge. Endte med at jeg siterte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 27. august 2015 #22 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Visste ikke engang at noen av dem blogget før det sto at de skulle være med. Jaja Joda, han blogger vist for United bloggers, starter for 5 mnd siden, og fester med PH deltakere Innlegget er ryddet for bilde tatt fra blogg. Endret 27. august 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 27. august 2015 Forfatter #23 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Joda, han blogger vist for United bloggers og fester med PH deltakere Lurer på om han har betalt seg inn. Innlegget er ryddet for bilde tatt fra blogg. Endret 27. august 2015 av Pavilion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2015 #24 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Joda, han blogger vist for United bloggers og fester med PH deltakere Problemer med den der type menn er at de blir for glatte. Det er ikke attraktivt altså. Innlegget er ryddet for bilde tatt fra blogg. Endret 27. august 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. august 2015 #25 Del Skrevet 27. august 2015 Tråden er ryddet for bilde tatt fra blogg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 1. september 2015 #26 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Jeg er så glad man kan velge selv hva man vil se/ikke se på TV! Jeg ville pådratt meg alvorlig depresjon om jeg måtte tilbringe tid i selskap med Sophieelise & co. Det er pinlig å se relativt voksne mennesker oppføre seg som barnehagebarn som leker noe de har sett på TV (her: leke Kardashians). Endret 1. september 2015 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg