Gå til innhold

Bloggerne 5


Snurten1

Anbefalte innlegg

Da har det kommet frem at John Arne Riise og kona skal være med... Noen som vet hvem som byttes ut med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal de? Da håper jeg de blir byttet ut med Sophie Elise eller Komikerfrue. Veldig lei de begge to.

Men kan ikke si jeg er så fan av Riise da. Altså mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie elise og robin har stadig vekk hart mic rundt halsen. De er vel med videre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de? Da håper jeg de blir byttet ut med Sophie Elise eller Komikerfrue. Veldig lei de begge to.

Men kan ikke si jeg er så fan av Riise da. Altså mannen

Helt enig. Håper egentlig aller mest at SE blir borte. Orker ikke mer sutring og klaging.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie elise og robin har stadig vekk hart mic rundt halsen. De er vel med videre......

Åh dumt :( Eneste hun gjør er å klage og være negativ til alt. Ok, får håpe det blir Marna og gubben som skal vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de? Da håper jeg de blir byttet ut med Sophie Elise eller Komikerfrue. Veldig lei de begge to.

Men kan ikke si jeg er så fan av Riise da. Altså mannen

Tviler sterkt på at noen av de skal bort, ei heller mammatilmichelle. Kanskje Kristin? Ellers så kan det være Jar og Lar er i tillegg til de eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel ikke Være sånn at noen skal vekk heller. De har vel Vært flere enn fire før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel ikke Være sånn at noen skal vekk heller. De har vel Vært flere enn fire før.

Ja det var en sesong de var 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Kristin og MammaTilMichelle er med. Synes begge to er gørr kjedelig.

Mammatilmichelle hadde Mic rundt halsen her om dagen, så hun er nok med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere synes deltagerene er så himla sure og kjedelige... Hvorfor gidder dere å se på, egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod på Tv2.no at det kommet nye og gamle fjes, mange flere folk og flere episoder i neste sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere synes deltagerene er så himla sure og kjedelige... Hvorfor gidder dere å se på, egentlig?

Ikke sant, lurer jeg på også. Tenker det er den samme gjengen med Louise angelica i tillegg + eventuelt Annette Haga også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se hva denne sesongen bringer. Blir nok litt artig å komme innpå JAR og kona, og se hvordan de "egentlig" har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gleder meg til å se JAR og LA :) Skulle ønske Sophie Elise kunne bli byttet ut snart, jeg bare spoler over henne uansett. Hun er så sur, jeg orker henne ikke, haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sant, lurer jeg på også. Tenker det er den samme gjengen med Louise angelica i tillegg + eventuelt Annette Haga også :)

Det går vel an å se på selv om man synes 1-2 av de er kjedelig? Det er bare å spole over de og se på de man synes er spennende og liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel an å se på selv om man synes 1-2 av de er kjedelig? Det er bare å spole over de og se på de man synes er spennende og liker

Nå var det ikke jeg som skrev det, jeg sa meg bare enig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det kommet frem at John Arne Riise og kona skal være med... Noen som vet hvem som byttes ut med de?

LAR blogger jo aldri!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAR blogger jo aldri!?

Visste ikke engang at noen av dem blogget før det sto at de skulle være med. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...