Gå til innhold

Privatisteksamen i naturfag

monkeyfairy

Anbefalte innlegg

Har meldt meg opp til privatisteksamen i naturfag. Det står at jeg må ha gjort elevøvelser som tilsvarer 20 timers arbeid. Ser det er kun et par elevøvelser i aktivitetsboka som kan gjøres hjemme. Har ikke laboratorium hjemme i stua, så jeg sliter litt. Må jo ha en bra journal med på eksamen, så her sliter jeg virkelig.

Har noen anelse om hvordan jeg skal få gjort dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest momseline

Hvis du har mulighet til det, så kan det være lurt å hospitere i en naturfagklasse på voksenopplæringen. Da får du undervisning i faget, eller du kan evt bare møte opp de gangene de skal ha øvelser. Du kan jo også høre om AOF har lab kurs, men det koster vel ettpar tusen. Er du sikker på at du må ha med labjournal? I lærerplanen står det bare at man skal ha utført eksperimentelt arbeid, ikke noe krav til antall øvelser (man har jo heller ingen lærer som kan godkjenne den..). Jeg måtte ikke ha labjournal med meg på 2kjemi-privatisteksamen(muntlig), men det er mulig det er forskjellige regler i de ulike fagene og på de ulike eksamensstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har fått beskjed om at jeg må levere inn en oversikt over hvilke øvelser jeg har gjort (skal være arbeid på minst 20 timer) på skolen 2 uker før eksamen. På eksamensdagen må jeg ha med meg selve journalen.

Jeg ønsket å kunne delta i timer på skolen jeg tar eksamen på, men klassene i naturfag var fulle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...