Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke folk flest prøver "dagsjekking". Liker ikke kalle det sjekking, vil heller kalle det Bli kjent. 

Men å gjøre det på dagtid skiller seg jo ut uansett tror jeg :) 

eller?

Anonymous poster hash: bbb3a...f9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke folk flest prøver "dagsjekking". Liker ikke kalle det sjekking, vil heller kalle det Bli kjent. 

Men å gjøre det på dagtid skiller seg jo ut uansett tror jeg :)

eller?

Anonymous poster hash: bbb3a...f9a

Absolutt! Mye bedre å gjøre det på dagtid i naturlige omgivelser, enn å gjøre det i beruset tilstand på en nattklubb hvor det er umulig å føre en samtale pga. musikken.

Anonymous poster hash: 34c1d...b37

• Liker 1
Skrevet

Lykke til! Hold oss oppdatert om hvordan det gikk, når bryllupet skal holdes og hvor mange barn dere planlegger ❤

Anonymous poster hash: e6ed5...846

Skrevet

Vel, du kan jo begynne med å smile til henne og si hei neste gang dere treffes? Viss du tilfeldigvis møter på henne så gjør det samme, og si; Hei.  Deg har jeg ikke truffet før. jeg heter xxx. "  håndhils og begyn å preik, and you're in. Se hvor samtalen tar deg, og viss det er noe gnister. Ikke ta det for seriøst. :)

Anonymous poster hash: 2b9ea...9b2
Skrevet (endret)

Jeg synes det er koselig at en som er interessert rett og slett bare kommer bort og sier: Hei, jeg så deg forleden dag og syntes du var utrolig søt. Vil du være med og ta en kaffe/pils e.l. en dag? Ikke gå rundt grøten og bli venner først, for da blir dere begge sittende å tenke: er han/hun interessert eller ikke??? Men, se ann situasjonen. Sitter hun og ser veldig opptatt ut så behøver du ikke å gå og forstyrre.

Anonymous poster hash: 0d813...aa5

Dette fungerer sikkert strålende i din fantasi der Mr. Handsome himself sentrer bortom - og i virkeligheten, dersom han fortsatt er Mr. Handsome. For de fleste menn, som sjekker opp de fleste kvinner, er det imidlertid en stor fordel om hun har noe annet å gå på når hun skal bestemme seg, enn bare utseendet, og en kaffeinvitasjon. Litt flørtende small talk i en setting ser det ikke er naturlig er nok ofte lurt å ta først. Forøvrig en i med de som har nevnt at en kaffe kan være litt kjedelig å foreslå. Endret av guttemann
Skrevet

Dette fungerer sikkert strålende i din fantasi der Mr. Handsome himself sentrer bortom - og i virkeligheten, dersom han fortsatt er Mr. Handsome. For de fleste menn, som sjekker opp de fleste kvinner, er det imidlertid en stor fordel om hun har noe annet å gå på når hun skal bestemme seg, enn bare utseendet, og en Kaffe invitasjon. Litt flørtende small talk i en setting ser det ikke er naturlig er nok ofte lurt å ta først. Forøvrig en i med de som har nevnt at en kaffe kan være litt kjedelig å foreslå.

Nå må jeg nå snakke for meg selv her da; men det hører med sjeldenhetene jeg har blitt sjekket opp, hverken "dagsjekking" eller "nattsjekking," så selv om det ikke er Mr. Handsome som spør, og det bare er en kaffe invitasjon, så er det ganske kjekt alikevel. Men at man kanskje driver litt small talk først som du sier er ikke å forakte heller.

Anonymous poster hash: c0df3...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...