Gjest Citronella Skrevet 26. august 2015 #1 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 26. august 2015 #2 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg savner deg Det gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 26. august 2015 #3 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. august 2015 #4 Del Skrevet 26. august 2015 Meg og Mon tro hvorfor han bare sletta seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2015 #5 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. august 2015 #6 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Meg og Mon tro hvorfor han bare sletta seg selv? Kanskje han ble truffet av Amors piler, som en del andre her som heller ikke er å se lenger? Endret 28. august 2015 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. august 2015 #7 Del Skrevet 28. august 2015 Kanskje han ble truffet av Amors piler? tviler, har sett han på et annet forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. august 2015 #8 Del Skrevet 28. august 2015 tviler, har sett han på et annet forum Hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. august 2015 #9 Del Skrevet 28. august 2015 Hvilket? det sier jeg ikke, det er hans privatsak 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 28. august 2015 #10 Del Skrevet 28. august 2015 det sier jeg ikke, det er hans privatsak Bra. Men jeg håper han turen innom her også. Fin mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. august 2015 #11 Del Skrevet 28. august 2015 det sier jeg ikke, det er hans privatsakOk. Får håpe han kommer tilbake hit en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. september 2015 #12 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg og savner faktisk den stuten der. BM, du må komme tilbake og kjekle om feminisme med meg! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. september 2015 #13 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg og savner faktisk den stuten der. BM, du må komme tilbake og kjekle om feminisme med meg! <3 Forumet mangler edge uten BM. Kom tilbake, fjellbukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. september 2015 #14 Del Skrevet 3. september 2015 Forumet mangler edge uten BM. Kom tilbake, fjellbukk! Det er ikke umulig at BM har fått andre interesser som er viktigere for ham enn KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. september 2015 #15 Del Skrevet 3. september 2015 Det er ikke umulig at BM har fått andre interesser som er viktigere for ham enn KG. Og det er jo utrolig hyggelig om det har skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. september 2015 #16 Del Skrevet 3. september 2015 Og det er jo utrolig hyggelig om det har skjedd! Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. september 2015 #17 Del Skrevet 3. september 2015 Ikke sant? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2015 #18 Del Skrevet 3. september 2015 Nei Brutal_mann var en bra mann, han var ikke redd for å si det han mener og han turte å stå opp når andre oppførte seg gale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. september 2015 #19 Del Skrevet 3. september 2015 Det er ikke umulig at BM har fått andre interesser som er viktigere for ham enn KG. Finnes det noe viktigere enn KG? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. september 2015 #20 Del Skrevet 3. september 2015 Finnes det noe viktigere enn KG? Nope! Den virkelige verden og Livet(!) er jo så uinteressant. KG lenge leve! Hipp hipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå