Favole Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #301 Del Skrevet 8. oktober 2015 Aner ikke hva som er bra, dårlig eller helt ok. Sko = stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. oktober 2015 #302 Del Skrevet 8. oktober 2015 Vi har vært fornøyd med det vi har hatt fra Skofus av joggesko i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #303 Del Skrevet 8. oktober 2015 Skofus har vel generelt et godt rykte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 8. oktober 2015 #304 Del Skrevet 8. oktober 2015 Gode gammeldagse cherrox her bruker man jo nesten det mer enn vintersko. Er jo oftere slapsevær enn snø. Det viktigste med vinterskoa er jo at de ikke er for små. For da blir det for lite pusterom og de blir kalde på bena. Skal visst ikke ha tykke ullsokker oppi. Kun tynn ullsokk. Og jeg som er oppvokst med tykke ullsokker i skoq frøys i grunnen ganske ofte på beina, så det er nok noe i det Jeg har ikke kjøpt vintersko enda. Mini vokste en str i sko i sommer, så jeg turte ikke kjøpe noe på 2 for 1 til skoring. Er dyrt å bomme på størrelsen synes du sko er dyrt er det jo å si til besteforeldre at ungen ønsker seg penger til sko til jul, men dog på forskudd mini får 1000 kr av svigers til bursdagen sin til bruk av sko. Fikk sjokk når mannen fortalte summen. De er nokså gjerrige egentlig, så jeg så for meg at han fikk 200 kr til sko Og sko er stress ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 8. oktober 2015 #305 Del Skrevet 8. oktober 2015 Vi har kjøpt både vintersko, joggesko, støvler og cherrox-etterligning fra Friends. Ikke noe problem det. Er visst ikke halvparten så nøye som de fleste her inne. Prøver å finne så myke sko som mulig, bare. Er veeeeldig fornøyd med Bobux til minstemann da. Synd det er så utrolig dyrt, og at de ikke har noe særlig som er vanntett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #306 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det med Bobux er kjempesynd :/ Tror vi kommer til å prøve de fra Friends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #307 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Heeeelg! Av varianten arbeidshelg *tommelned* Får håpe bemanningen er som lovet og at det vil gå smertefritt for seg. Veldig kjedelig å grue seg mer enn man gleder seg til å gå på jobb. Skulle mye heller vært hjemme med gutta altså. Regner med J våkner til utpå kvelden også uten å ville roe seg med det første, så egentlig burde jeg vel lagt meg samtidig som ham. Skjønner ikke greia. Flere kvelder på rad har han våknet rundt midnatt og vært helt hysterisk, vil ikke for fem flate øre være inne på rommet sitt. Enkelte kvelder vil han ikke roe seg inne hos oss heller. Men å sitte i ei mørklagt stue uten at det skjer noe som helst, da kan han bli rolig og sovne i fanget. Et skritt mot romdøra = hylorama. Og om han ikke sover godt på rommet sitt i natt blir det nok mannen som står for hyloramaet. Han har jo ikke hatt noe imot rommet sitt før, ikke er lyset et problem heller. Det er vel bare en fase. Men i ettermiddag har vi vært mye der inne, flyttet en del av lekene hans inn dit og gjort det litt mer koselig enn bare seng, klesskap og kommode Tog, musikk og kosestund i sakkosekken var poppis Håper med alt jeg har at det kan ha en mikroskopisk positiv effekt! Endret 9. oktober 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 9. oktober 2015 #308 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Vi også har hatt noen runder med skrekkutbrudd på nattestid. Ikke morsomt Noen ganger er han driiiitredd pappaen i tillegg, så da er det jeg som må ta all byssinga. Det er antagelig litt for viltre og skumle drømmer som har skylda, vi ser ikke noen annen grunn, i alle fall. Er nok bare en fase, ja Har tro på at å gjøre rommet koseligere kan ha en effekt, jeg! Håper det Håper jobbehelga di blir finere enn du kunne forestilt deg! Endret 9. oktober 2015 av Leopanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #309 Del Skrevet 9. oktober 2015 Alt går vel over Han begynte å grynte der inne for litt siden, mannen gikk nesten i oppløsning. Men han var bare litt tørst, phju! Årh. Fikk nettopp høre at svigermor skulle komme innom imårra og hjelpe mannen litt med J mens jeg er på dagvakt. Det vil si at jeg må stressrydde litt før jeg legger meg, bare for å unngå at svigermor klikker bananas og shiner hele leiligheta. Jeg får litt noia av det. Hun får lov å vaske her om jeg allerede har rydda, men rotet mitt vil jeg ordne sjøl Ikke at det er så ille, men nok til at den dama får angst. 1-2-3 opp av sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #310 Del Skrevet 10. oktober 2015 Du vet natta har vært lang når til og med ungen har poser under øynene. Han er veldig snørrete da, så spørs om det ikke bryter ut noe snart. Elsker morgener som starter kl 05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #311 Del Skrevet 10. oktober 2015 Flaks at man har hatt det så travelt at man ikke har rukket å kjenne på hvor trøtt en egentlig er. Men fyren var jo litt søt i morges selv om han våknet før fuglene feis. Ble vekt av at han sang "bæ, bæ lii lam" Når vi stod opp klatret han i sofaen, pekte på tv'en og ga kommandoen "Pat!". Postman Pat it is Vi har visst kjærestebursdag i dag, det må vel kanskje feires på et vis. Romantiske som vi er 12 år, jeg blir nesten litt imponert over egen innsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 10. oktober 2015 #312 Del Skrevet 10. oktober 2015 Gratulerer med kjærestebursdag Kjenner faktisk noen som måtte sove ett år på den ene ungen soverom grunnet nattskrekk.. Hjelpes asså. Men så lenge det fører til at alle sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #313 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Takk! :D Det verste var at mannen husket det før meg og foreslo at vi kunne jo lage noe god mat og kose oss i kveld. Og jeg bare "ååårh, sliten etter jobb " Hva enn som gir mest mulig sammenhengende søvn, mitt motto 4ever. Endret 10. oktober 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. oktober 2015 #314 Del Skrevet 10. oktober 2015 Mitt motto også! Grattis med 12-årsdag! Imponerende spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2015 #315 Del Skrevet 10. oktober 2015 Gratulerer med 12-årsdagen! Jeg kom på at vi har 20-årsdag neste år, hjelpes (vi er gaaaamle)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. oktober 2015 #316 Del Skrevet 10. oktober 2015 Gratulerer! Håper dere fikk kost dere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #317 Del Skrevet 11. oktober 2015 Takk dere Kvelden ble fin den, avsluttet i klassisk stil med at jeg sovnet på sofaen sånn ca alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #318 Del Skrevet 12. oktober 2015 Thænk ju lord for at helga er over Bekkenet var så vondt i morges at jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle komme meg ut av senga Har legetime denne uka for å få fysiohenvisning, det trengs. Og ferie neste uke I kveld blir det varmeflaske og hvile på sofaen, alt av aktivitet bortsett fra turer til og fra badet er avlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. oktober 2015 #319 Del Skrevet 12. oktober 2015 Uff så kjedelig med kranglete bekken Kjenner til det.. Jeg synes i hvertfall fysio fungerer ganske bra foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. oktober 2015 #320 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ferie! Ikke misunnelig i det heeele tatt... (Men bekkenløsninga er jeg helt uironisk IKKE misunnelig på.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå