Gjest Grastusta Skrevet 12. desember 2016 #1861 Del Skrevet 12. desember 2016 Du HAR gjort en veldig god jobb med han der. Godt med herlig bekreftelse fra barnehagen! Kos dere med juleforberedelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #1862 Del Skrevet 12. desember 2016 Takk Han er så herlig den karen der. Og morsom! I går i dusjen begynte han å synge, en ny favoritt passende til humoren hans for tiden.. "bæ bæ lille lam gikk på restaurant, kan ikke spise, bare fise, bæ bæ lille lam!", etterfulgt av rå latter alt er nemlig tiss, bæsj og promp for tiden og mor blir GAL av å høre på Har bestilt han en frisørtime i dag for å rydde litt opp i maskinklippingen jeg gjorde i høst han er mest opptatt av at han skal få en overraskelse etterpå om han lar dama klippe håret. tenker mannen får ta han med for å kjøpe en liten julegave til E, men er en viss fare for at han heller velger noe han får glede av! Og der våkna E! Rimelig lei av halvtimesdupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #1863 Del Skrevet 13. desember 2016 Jentemammaer! Eller bare alle med en sans for hva som er pent.... Hva kler dere jentene i? Jeg er så elendig til dette. Ikke rart folk spør om det er hun eller han vært i så mange butikker i dag og knapt funnet et eneste plagg jeg liker, men til gutter derimot. Åomaigad! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 14. desember 2016 #1864 Del Skrevet 14. desember 2016 Polarn O. Pyret. Rett og slett Ser at de ikke har noen av dem nå, men tidligere har de hatt veldig fine, enkle skjørt, som går fint oppå både tights og strømpis, og som tillater lek! Og så har de jo de fantastiske snurrekjolene, da https://www.polarnopyret.no/6mnd-2ar/skjort-kjoler?id=2145&limit=all Og ellers går'a jo i det samme som lillebror. Nå er det tynne ullgensere og ulltights, eventuelt med ullbukse og ullgenser oppå. I alle regnbuens farger Det samme da'a var baby. Skjørt og kjole blir fort i veien når man krabber. Men på julaften har hun hatt kjole alle årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 14. desember 2016 #1865 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Skal jeg få tak i et superjentene stoff og sy lue til'a? (Med noe så ultrafeminint som fargerike ugler, f.eks. Eller rever med rosa for! Det er jo tross alt viktig å vise med klær hva som gjemmer seg i bleia ) Endret 14. desember 2016 av Verdande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #1866 Del Skrevet 14. desember 2016 Kjole og skjørt er håpløst nå mens hun enda åler seg langs gulvet, men julaften blir det kjole! Går jo kun i body og strømpis/bukse her, men det er visst ikke "jentete" nok. Jeg må være så elendig jentemamma Var innom såå mange butikker i går og kunne knapt finne et eneste plagg jeg likte, men så mange andre som ble helt tussete av alle er fine jenteklærne Jeg bestiller knall råsa lue med traktor på! evt får jeg gå innom HM og kjøpe ei Elsalue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 14. desember 2016 #1867 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg synes så mye av jenteklærne blir så lyse og sukkersøte Jeg fant et "jentete" traktorstoff, faktisk! https://shop.uglemor.com/index.php/traktor-med-sommerfugl-lilla-okologisk.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #1868 Del Skrevet 16. desember 2016 Det var stilig da :D Her-re-gud så heldige vi er! Har fått tilbud om barnehageplass til E i samme bhg som broren. Får plassen fra januar (hvis ikke må vi vente til august), men tar den i bruk i mars. Så kan vi ta flere uker med rolig tilvenning for en lettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. desember 2016 #1869 Del Skrevet 16. desember 2016 Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 16. desember 2016 #1870 Del Skrevet 16. desember 2016 Åååh, så digg! Men, herregud, barnehagejente allerede? Hun er jo nyfødt i mitt hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #1871 Del Skrevet 16. desember 2016 Kan ikke fatte at hun snart er ni mnd! Begynner tilvenningen når hun er 11 mnd, og jeg er tilbake i jobb uka før hun fyller ett år. Æh! Shit så heldige vi var med den plassen ass.. Flaks at en unge skal flytte i januar Nå må jeg bare snakke med jobben om det er mulig å tilrettelegge turnusen litt slik at de fleste ettermiddager legges til arbeidshelg og de ukene mannen har fri. Kunne egentlig tenkt meg å jobbe bare natt for ei stund. Må snakke med sjefen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. desember 2016 #1872 Del Skrevet 19. desember 2016 Hurra for bhgeplass Er jo litt vemodig og rart. Men føler du det kjennes enklere med henne enn J? Jeg tror ikke jeg kommer til å grue meg til lille krabat skal begynne siden det er samme bhge som broren. Og man kjenner personalet Det fantastiske livet å være andregangs altså Lykke til med å snakke med sjefen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #1873 Del Skrevet 23. desember 2016 Det føles veldig mye lettere denne gangen! Kjenner jo barnehagen og de ansatte godt, og storebroren er i avdelingen ved siden av. Ho ho ho og god jul folkens! Vi feirer hjemme hos mine foreldre i år, fullt hus og stormende jubel E er forkjøla og produserer snørr tilsvarene egen kroppsvekt, J er helt i hundre og storkoser seg SÅ. Nissedrakt er kjøpt inn og lillebror hadde en liten testrunde rundt husveggene i dag, det lyste av hele J God jul til dere alle flotte damer her inne, håper den kommende uka blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #1874 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg har en treåring Så god, varm, omsorgsfull, morsom, rampete og herlig. Tålmodigheten får virkelig kjørt seg for tiden, men åh for en god gutt som er i han der. Jeg blir stolt og litt rørt, kan ikke fatte at han er min. Han ønsket å feire med bondekake og pizzasnurrer, så det har vi selvfølgelig gjort Han har fått krone i barnehagen og den har han gått med i hele ettermiddag. Det er så mange fine øyeblikk. Som på søndag når vi gikk en tur ut, han satt i ergoen på ryggen og lille lå i vogna, han var såå trøtt og hører han sier "mamma, eg ælska deg, du e MI mamma" og så sovner han. Hjertet bare vokser og vokser, fatter ikke hvordan det skal ende til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 4. januar 2017 #1875 Del Skrevet 4. januar 2017 Gratulerer med treåring! Verdens kuleste kake, nesten så jeg ønsker meg en sånn selv! (Og flaks der, altså, med at dere ikke kalte ham Leander Maximilian eller noe sånt, litt vanskeligere å få plass til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #1876 Del Skrevet 4. januar 2017 måtte ha laga ei sjukt svær kake isåfall! Og takk 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. januar 2017 #1877 Del Skrevet 4. januar 2017 Gratulerer med den herlige treåringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #1878 Del Skrevet 5. februar 2017 Et stort forsinket takk! Har ramlet litt ut her, har liksom ikke så mye å dele føler jeg, og er litt lei. Men vil ikke slette alt heller, så.. Lusker litt rundt hos dere andre da. E har blitt ti måneder, om en måned begynner vi tilvenning i barnehage og om halvannen måned skal jeg jobbe igjen. Er ikke klar for det, men men. Var på kontroll med henne her om dagen, 9870 gram og 72,5 cm om jeg ikke husker feil. Hun er så rund og god Men hun har begynt å reise seg og prøver å gå langs med bord osv., sitter sjelden i ro! Hun skravler som bare det og sier noe som ligner mamma og pappa, men det eneste sikre ordet hun har er "bæbu". Altså.... Hun kravler rundt på gulvet i ei rasende fart mens hun roper "bæææbuu, bæææbuuuuu". J leker veldig mye med brannbiler og brannstasjon, så jeg er ikke akkurat sjokkert. Ser hun brannbilen hans så går sirenen og hun skyter fart mot den Mannen har hatt jobbuke og dermed kun fri i dag, så dagen ble tilbragt på fjellet. SÅ deilig! Snø, sol (!!!!), blide unger, bål, kakao, hundespann.. Jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. mai 2017 #1879 Del Skrevet 12. mai 2017 Hvordan går det hos dere? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 12. juni 2017 #1880 Del Skrevet 12. juni 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå