Favole Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #1321 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg kan absolutt like at E slår til med soving fra ca 20-05.30 Hadde det ikke vært for at J kom inn til oss da hadde hun sikkert sovet enda litt lengre. Sært! Nyter mens det varer! J er tilbake i barnehagen, det er såå fint vær ute, så tenkte å vise lillemor fjellet når hun våkner etter dupp og har fått i seg litt mat. Er spent på om bekkenet holder, men om jeg ikke får vondt av trilleturer langs asfalten må vel terreng gå greit? Får holde oss til sti i dag og ta offroad når jeg vet hvordan kroppen oppfører seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. mai 2016 #1322 Del Skrevet 27. mai 2016 Så flink du er å komme deg ut på tur! Mine permisjoner med begge to var LATE. Jeg var i kafépermisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #1323 Del Skrevet 27. mai 2016 Kafé = kake eller kaffe som ikke bare er svart = enda mer tjukkebolle = neitakk Kunne jo bare skaffa meg viljestyrke, men det er lettere å gå en tur Og så blir jeg litt mentalt forstyrra, på grensen til aggressiv, om jeg ikke kommer meg ut. Lurer på hvor J har den fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #1324 Del Skrevet 27. mai 2016 Fjelltur utgikk for å hente J i barnehagen, som plutselig ikke var i form lenger likevel. Blæ. Trøtt fyr som slettes ikke ville sove, men klarte å få ham i vogna når jeg sa vi skulle gå en tur. Så med lillesøster i sjalet fikk vi bare gå da, han sovnet til slutt Lurer på om han har smitta meg, føler meg crap. Da passer det fint at mannen sannsynligvis må bruke helga på jobb og kjøre til Porsgrunn av alle steder. Tror jeg bare sender røyksignal med SOS til svigermor med en gang jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 27. mai 2016 #1325 Del Skrevet 27. mai 2016 Å nei! Her bør røyksignaler absolutt aktiveres! (Men med den svigermora du har, har hun vel fått en hunch allerede... ) Håper formen blir bedre hos alle og at helga blir god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 27. mai 2016 #1326 Del Skrevet 27. mai 2016 Hæ, jeg trodde du mente J og tenkte "Åh, det er jo bra"- og så mente du minien! 😨 Det er jo helt vilt! 👏👏👏👏👏🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #1327 Del Skrevet 27. mai 2016 Det er faktisk helt vilt! Med tanke på hvor urolig hun er i søvne må det ha skjedd noe rart i natt Mannen måtte heldigvis ikke bort likevel, litt glad for det kan man si. Føler meg litt bedre etter Paracet og allergimedisin rappet fra mannen, men skulle jeg vært alene med ungene hadde det klikka for meg ca nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #1328 Del Skrevet 28. mai 2016 Kan noen vennligst informere sønnen min om at det ikke er morgen 04.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. mai 2016 #1329 Del Skrevet 28. mai 2016 Her våknet jeg av meg selv på det tidspunktet og så våknet minstemann en time etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. mai 2016 #1330 Del Skrevet 28. mai 2016 Men så bra at mannen blir hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #1331 Del Skrevet 28. mai 2016 Fikk heldigvis sovet litt sammen med E på sofaen når mannen stod opp. Tror det skal gjentas snart Maks tett i nesa, bomull i hodet og feberverk i hele kroppen. Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #1332 Del Skrevet 29. mai 2016 Nå skjønner jeg at mødre vil vekke ungene sine for å gi dem mat. E sov fra 1930 ish til 0645. Den siste timen omtrent lå jeg bare å stirra på henne og lurte på om hun ikke skulle våkne snart. Skal det virkelig være sånn? Er ikke vant med rolig sovebaby! Søndag, sol og bedre form Formen til guttungen kunne vært bedre. Feberfri, men hoster og snørrer en del. Null matlyst. Synes han er nesten konstant blank på øynene, og snørret er mer blankt enn grønt, så lurer på om han kan ha utviklet noe allergi. Mannen er jo allergisk mot alt av blomster, gress osv. Får vel be om en test, å få tatt en blodprøve av den fyren kan bli interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 29. mai 2016 #1333 Del Skrevet 29. mai 2016 Ikke still spørsmål rundt sove gjennom "voksennatten" Jeg har et naivt håp om å få sånn unge sjøl eigang. Må ikke pollen sjekkes med sånn katteklor eller hva?(dette kan du ca 100% mer om enn meg merker jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #1334 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg kan ingenting om allergitesting Det er vel enten prikktest eller blodprøve. Men prikktest er kanskje mer i forhold til matvarer? Mannen har jo tatt alt av allergitester siden han var liten, han er allergisk mot det meste, og han mente blodprøve. Dårlige gener å gi videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. juni 2016 Forfatter #1335 Del Skrevet 1. juni 2016 Er så lei av å være sjuk En eller anna luftveisinfeksjon, bihulebetennelse, feber og generelt søppelform. Varmen gjør sitt til at det er vondt og såå tungt å puste. Elsker at mannen har jobbet overtid hver eneste dag, bikkja er sjuk og J ikke er helt tilbake i form enda. Bare for å gjøre kaoset høvelig komplett Jaja, det blir bedre! Men det er deilige dager likevel. J er så herlig storebror, E er akkurat hva ei sjuk småbarnsmor trenger for tiden (les: sovebaby ). Hun smiler dagen lang og prøver å le, mannen påstår hun har fått frem ordentlig latter et par ganger, men når jeg ikke har hørt det sjøl har det ikke skjedd J lukter deilig av sol og sand, kommer hjem fra barnehagen med sand i håret og i bleia. Selv om han smøres jevnlig gjennom dagen har han fått et herlig solbrunt drag over fjeset. Med den lyse luggen og de blå øynene sine er han om mulig enda mer nydelig Språket har blitt så utrolig bra de siste ukene. Det har tatt litt tid før det løsnet skikkelig, men nå prater han som en foss og det er kun få ord jeg ikke forstår. Elsker det når han sitter i fanget mitt og forteller meg om dagen sin. Heldige meg som får være mammaen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2016 #1336 Del Skrevet 1. juni 2016 Åååhh ... Smelt! God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juni 2016 #1337 Del Skrevet 2. juni 2016 Tenk så fantastisk det er å være barn og lære alle disse tingene? Og faktisk greie å lære dem? De er faktisk helt fantastiske i den alderen der språket går fra stikkord til hele setninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. juni 2016 Forfatter #1338 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Det er virkelig deilig å oppdage verden på nytt gjennom barn Føler meg veldig heldig som får lov til det. Han har bare vært så god mot E. Selv om starten var litt tøff opplevde jeg ikke at han var direkte sjalu, han var aldri ufin mot henne. Og nå som alt har roet seg blir det bare bedre. Når hun ligger under babygymen om morgenen mens jeg lager til ei flaske legger han seg ved siden av og koser. "Go morn lillesøster, sova gått? Koooos lillesøster, mmmm" før han synger det som er favorittsangen for tiden "en elefant maseeeeerene, bortover eddeoppen fiiiiine spinn, synte veien va iiiiiintesann, ville ha me til elefant!" Gjenta x 50 (minst). Lillesøstera gliser, han sier "haha, søster flira!" og synger igjen Elskbar type! Endret 2. juni 2016 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juni 2016 #1339 Del Skrevet 2. juni 2016 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 2. juni 2016 #1340 Del Skrevet 2. juni 2016 Så sinnsykt SKJØNN Hvordan går det med produksjon av nummer tre, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå