Kakaoen Skrevet 5. november 2015 #461 Del Skrevet 5. november 2015 Hurra hurra hurra!!!!!!Navneforslag..... Siv Erna? Kågeine? Siv Erna.. Motenavn anno 2016?? Jeg fikk noe gode jenteforslag av kollegaen min: Magnhild, Sølvi eller Hjørdis Han tror visst jeg skal føde en 50 åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. november 2015 #462 Del Skrevet 5. november 2015 Åh, grattis med frisk og fin jente i magen! Får man vite navnealternativene på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. november 2015 Forfatter #463 Del Skrevet 5. november 2015 Siv Erna Kågesdatter vi går for den!Sender deg en pm Sushi! Herregud hvor sært det er å være i andre enden av et sykdomsforløp. Tror jeg egner meg bedre som sykepleier enn pårørende altså Ikke så forberedt på dette.. Men hadde en fin stund sammen i dag, og lillegutt fikk gitt fra seg suss og klem til stor glede for henne. Blir flere turer bortover i helga, godt å bare være der selv om det verken blir sagt eller gjort så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. november 2015 #464 Del Skrevet 5. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 5. november 2015 #465 Del Skrevet 5. november 2015 Åååh.  Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. november 2015 #466 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Endret 5. november 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 5. november 2015 #467 Del Skrevet 5. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. november 2015 #468 Del Skrevet 6. november 2015 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. november 2015 #469 Del Skrevet 6. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 6. november 2015 #470 Del Skrevet 6. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. november 2015 #471 Del Skrevet 6. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. november 2015 Forfatter #472 Del Skrevet 6. november 2015 Dere er altså så gode Lite nytt å melde herfra egentlig. Godt å være hjemme. J koser seg som vanlig fra morgen til kveld med alt som er å finne på her ute. Jeg har sovet hvem vet hvor mye i dag, er så gåen. Men det går vel over. Søstera mi er også hjemme i helga, og strikkeglad som hun er har hun snart gjort ferdig første plagget til lillemor i magen En kjempefin kjappstrikkadrakt, i lilla såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. november 2015 #473 Del Skrevet 7. november 2015 Så herlig med uteglad tass og strikkeglad søster! Håper dere får kost dere i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. november 2015 #474 Del Skrevet 8. november 2015 Gratulerer med liten jentebaby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 8. november 2015 #475 Del Skrevet 8. november 2015 SEND MEG NAVN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 8. november 2015 #476 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Vil du sende meg også navn? Endret 8. november 2015 av Grastusta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. november 2015 Forfatter #477 Del Skrevet 8. november 2015 Pm kommer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. november 2015 Forfatter #478 Del Skrevet 8. november 2015 Hjemme igjen. Veldig godt, men litt leit også. Skulle gjerne hatt flere dager der ute. Får se hvordan ting utvikler seg, mulig jeg tar en tur neste helg også. J blir så lei seg når vi drar derfra. SÅ skuffa når vi satte oss i bilen, han ville jo mye heller kjøre traktor enn bil.Jeg har (igjen ) rundet 19 uker som vaggende rugemaskin. Jeg lurer på om jeg må vurdere å takke ja til jordmors tilbud om å søke svangerskapspenger om ikke så veldig lenge. Jeg har hatt en del kynnere til og fra den siste tiden, og de siste par dagene har det vært skikkelig ubehagelig. I går kveld var det ganske ille, det var direkte vondt om jeg dytta litt borti magen. Det gikk jo over etter hvert, men ubehagelig likevel. Får se hvordan det går på jobb de neste dagene før jeg bestemmer meg, men med det stressnivået som kan være på jobb er det nok like greit å ta det litt med ro når kroppen gir slike tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. november 2015 #479 Del Skrevet 9. november 2015 Hør på kroppen din! FØR den prakker på deg en svangerskapsforgiftning på grunn av stress! AttekanjegogsåfåhørenavnpåPMtrordu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. november 2015 Forfatter #480 Del Skrevet 9. november 2015 Noe sånt har jeg ikke bestilt! Så det dropper vi lett.Sender pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå