Gjest Tekola Skrevet 4. november 2015 #441 Del Skrevet 4. november 2015 Lykke til i dag! Måtte babyen sprelle og være frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2015 #442 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Kreft!! Satans verk. Garantert. Hurra for OUL i dag!!! Kjenner at jeg har lyst på snap óg! Gleder meg til å høre om gutten i magen! Eller er det tvillinger!? 😃 Endret 4. november 2015 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2015 Forfatter #443 Del Skrevet 4. november 2015 (håper ikke bildet ble gigantisk her nå).Menneh.. Møt lillesøster Frisk og fin liten bebis, som har beregnet bursdag ca 6. April. Flytta ca ei uke, men det tåles vel. Åh, ælsk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. november 2015 #444 Del Skrevet 4. november 2015 Åååh! En lillesøster! Hun ser helt perfekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2015 #445 Del Skrevet 4. november 2015 Åh, så herlig! Jeg visste at det var jente! Gratulerer med en kjempefin lillesøster i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2015 Forfatter #446 Del Skrevet 4. november 2015 Skikkelig stas :D fikk så mange fine bilder, veldig gøy. J lå ikke mye i ro når vi hadde oul med ham, men hun her lå skikkelig fint til. Tipper familien er i ekstase, de har ønsket seg jente i årevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 4. november 2015 #447 Del Skrevet 4. november 2015 Hva varre jæ sa? Så utrolig koselig med en frisk og fin jente, Favole Så morsomt med en av hver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 4. november 2015 #448 Del Skrevet 4. november 2015 Gratulerer med jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2015 Forfatter #449 Del Skrevet 4. november 2015 Det blir veldig morsomt det er jo den lille sjansen for at det ikke stemmer, men det var helt flatt fra den vinkelen jordmor kunne få til Får se om det blir 3D for moro skyld denne gangen, men da må vi isåfall til Trondheim. Ikke at det skader med en helgetur. J så lenge på bildene, skikkelig fascinert, "beiibi, beibi.." søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. november 2015 #450 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg gjettet rett, hurra! Så koselig med jente, og så godt at Favolita er frisk og rask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 4. november 2015 #451 Del Skrevet 4. november 2015 Gratulerer med frisk og fin lillesøster i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 4. november 2015 #452 Del Skrevet 4. november 2015 Åh, det ultralydbildet gjorde meg ordentlig babysyk! Såå fin liten jente, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2015 Forfatter #453 Del Skrevet 4. november 2015 Takk dere Så var det navnejakten da, blir vel ikke enige før ungen er ute, selv om de foreløpige alternativene er veldig, veldig få. :p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. november 2015 #454 Del Skrevet 4. november 2015 Lillesøster Ikke at jeg tror det før ho er ute altså Lurer på om vi får lillesøster også.. Mini snakker mye om lillesøster, men jeg vet ikke helt hvor synsk en 3 åring er Lykke til med navnejakten. Vi burde kanskje begynne snart vi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2015 #455 Del Skrevet 4. november 2015 Jente!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. november 2015 Forfatter #456 Del Skrevet 4. november 2015 Mini her vil fortsatt ikke ha søsken, han foretrekker eple. druer og bil. Men han peker på sin egen og min mage og snakker om baby, vil gjerne se på bildene, leker med dukka si osv. Han skjønner vel ikke helt konseptet akkurat Blir noe annet når ungen er ute, tror det går helt fint.Burde lagt meg, men kynnere er noe herk :s Så da ligger man på sofaen med varmeflaske og venter på at ting skal gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. november 2015 #457 Del Skrevet 4. november 2015 Tviler på han skjønner alvoret her også Men er flere i bhgen som har småsøsken i babystørrelse. Så han vet hva det er for noe. Han går rundt og sier han vil ha en lillesøster. Og han har til og med navnet klart. For det er det samme som lillesøsteren til bestekompisen hans heter Mulig at han bare tror at alle lillesøstre heter det Prøvde å vise han ul bildet. Babyen sa han og snudde ryggen til og gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 4. november 2015 #458 Del Skrevet 4. november 2015 Ååh jeg tippa rett gratulerer så mye med frisk lillesøster i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. november 2015 #459 Del Skrevet 4. november 2015 sånn ca første gang ever jeg tippa rett! gratulerer med ei lita jente i magen tenk at du har skapt et nytt liv! som "snart" kommer ut for å møte deg, pappaen sin, broren sin og resten av verden. det er helt magisk! vil også ha en liten bebis i magen.. ( helt til magnus våkner og er krakilsk om 3, 2, 1... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 5. november 2015 #460 Del Skrevet 5. november 2015 Hurra hurra hurra!!!!!!Navneforslag..... Siv Erna? Kågeine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå