Gå til innhold

Favolisheimen

Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke?! Skuff!! :jolie: 

Det er virkelig noe som skal nytes, men klassisk nok så får jeg sikkert ikke sove og går inn på ungens rom en milliard ganger av ren vane. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med en kveld "fri", men enda bedre å få fyren hjem i dag :hjerte: Vi har ikke fått gjort noe som helst fornuftig i ettermiddag, helt greit egentlig. Jeg har begynt å få en del kynnere (stooor tommel ned) og mannen har vært bakis til tusen ( :hoho: ), så litt ro har vært godt ;) 

Plutselig er jeg 19 uker på vei og ul er veldig, veldig nærme. Onsdagen kan ikke komme fort nok! Jeg er så spent, men også litt nervøs. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10.30 :hoppe: du skal få ul-aliensnap! ;) 

Bare en arbeidsdag igjen denne uka. Avspaserer fredag, reiser hjem til foreldrene mine på torsdag. Må få besøkt mormor, det går ganske dårlig der i gården, håper bare det ikke forverrer seg veldig før vi rekker å dra. Æsj. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woop wopp.. Gleder meg til ailen snap :danse:

Håper du rekker mormoren din :( Er triste greier når det går mot slutten. Selv om de er gamle :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig leit. Håper at ting kan snu litt, men uansett om hun klarer denne runden blir det verre for hver nedtur. Fuck cancer! Skulle ønske hun fikk oppleve alle babyene som kommer på løpende bånd utover våren, men det er nok en veldig, veldig fjern drøm. Ikke helt klar for dette merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om mormoren din :klem: Håper dere rekker frem :hjerte:

Og HURRA for at dere skal få se JENTA i morgen :hjertesmil:  (jeg tar garantert feil :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 

Jeg følger gjerne med videre! :)  Spennende med graviditet nr to, og ultralyd i morgen. :) 

Fuck cancer ja. Det kan du trygt si! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: fine folk her inne altså!

Og velkommen Teriyaki :) veldig spennende, og litt nervepirrende, haha :P Men sånn er det jo!

Kreft er virkelig noe dritt. "Heldigvis" har det gått relativt fort. Heller det enn langvarig, seig pining som alt for mange må slite seg gjennom. Det kan jo slå begge veier, men med null immunforsvar og infeksjonsprøver fra en annen verden har jeg ikke trua. :sjenert: Jeg får heller bli positivt overrasket og glad for mer tid sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger ut denne igjen, håper vi finner ut av hvem som har tippa rett i morgen ;) 

Tippeliste kjønn!

:babyjente:

Blondie65

kaffemor

Sushi

La Traviata

blomst12

Porcelain

missdior

boks

(pluss at hele familien har sååå lyst på ei jente ^^)

:babygutt:

Tekola

Allis

Kakaoen

ara

Grastusta

(jeg og mannen tror begge gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...