AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #21 Skrevet 25. august 2015 Er det nå jeg skal være mannsjåvinist? gjeeeesp, det er i seneste laget, selv om det er utrolig morro å spytte ut noen linjer! God natta forumdyr! :D Takk! God natt og sov godt! Anonymous poster hash: c1267...d6e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #22 Skrevet 25. august 2015 Man trenger ikke en mann for å slippe å være ensom Jeg tror selv lesbiske føler seg ensomme uten en mann. Anonymous poster hash: ad69b...001 1
Gjest Nikee Skrevet 25. august 2015 #23 Skrevet 25. august 2015 Tråden er ryddet for spekulering Nikee, mod
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #24 Skrevet 25. august 2015 Beskytter mot hva???? Mot å måtte betale for seg selv på restaurant. Anonymous poster hash: aff7b...ff0 2
Erfaren Traver Skrevet 25. august 2015 #25 Skrevet 25. august 2015 Sorry hvis dette hørtes litt stigmatiserende ut, og det er ikke meningen, men jeg lurer litt på hva standarden er hos dere menn? Min egen erfaring er dessverre forbehold kun en mann foreløpig, og selv om mesteparten var både greit og godt så har jeg lenge tenkt på om det er vanlig at menn er som han eller om gjennomsnittet er mer villig.. Lang historie kort, jeg debuterte seint, hadde ingen erfaring med andre menn, og ingen annen erfaring enn med meg selv. Som de fleste andre damer krever jeg litt oppvarming for at akten skal bli best mulig, og om jeg tenner på noen så er hele kroppen min en erogen sone (=det blir kjedelig bare å fokusere på musa..). Jeg elsker å gi bj, men jeg elsker også å få det tilbake. Her ble det ofte kræsj, da han fort gikk lei av å gi og bare skulle ha... Og han fikk, ofte som en del av forspillet, ofte ellers også om det passet seg sånn overalt, og selvfølgelig også den uka i mnd man ellers måtte kjørt brannbil. Det er vel ikke helt fair..? Leser også på et par tråder her om andre menn som også bare skulle ha men ikke gi, og håper da virkelig dette ikke er normalen. (For the record så prøvde jeg å ta opp dette flere ganger uten å bli hørt, og jeg er ikke sammen med fyren lenger heller. Bare håper singellivet har litt mer spenning å by på enn dette! ;-) )Anonymous poster hash: dfa12...c0d For meg har det alltid vært ganske mye omvendt, I min tid var det alltid jeg som stod for aktiviteten, og jeg tror hvis man ikke spør om noen ting, så skjer det ikke noe med det heller. Det er vel to forskjellige kategorier, eller egentlig 3 forskjellige. Det er dem som liker å ta mer enn å gi, det er dem som liker å gi mer enn dem tar, og så er det de på midten med vekta, så det skal bli likt på begge sider. Jeg liker å gi, for å gi veien til orgasmen med tunga og selve orgasmen, så har man gitt en glede. Egentlig så tror jeg de fleste er sånn at dem liker å gi. Men det gjelder til syvende og sist å ikke falle for superegoister. Men det har vel sine baksider og fordeler det og, spørs vel helt hva du verdsetter mest selv. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #26 Skrevet 25. august 2015 Jeg gir aldri lengre. Jeg har fått noia etter jeg gikk ned på ei dame som hadde ei mus som luktet rotten frossenpizza. Hilsen mann. Anonymous poster hash: 8a46f...870 1
Erfaren Traver Skrevet 25. august 2015 #27 Skrevet 25. august 2015 Jeg gir aldri lengre. Jeg har fått noia etter jeg gikk ned på ei dame som hadde ei mus som luktet rotten frossenpizza. Hilsen mann. Anonymous poster hash: 8a46f...870 Ja, må aldri bare stupe ned. Hadde en erfaring på jernkloridmus jeg og, hadde "det" fått kontakt med de indre organene gjennom oral innføring ville nok organer blitt etsa bort i løpet av en time eller to.. men snurrebassen overlevde da, tror den er vann/syre tett på en måte, eller så er den laget av metall. Liker det siste alternativet for det er mest meg, men må nok ta til takke med det første alternativet. haha :D Lager ikke mer morro enn man gjør det til selv. :D
Trøndermann Skrevet 25. august 2015 #28 Skrevet 25. august 2015 Jeg er faktisk ikke så opptatt av å få....For meg er det deiligste å kunne gi partneren nytelse..kos..orgasmer.. Det å kjenne at partneren nyter gir meg en enorm tilfredsstillelse !
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. august 2015 #29 Skrevet 25. august 2015 Jeg er nøyaktisk like egoistisk som det dere kvinner er. Vi er forskjellige, jenter altså.
fullførsetningen Skrevet 25. august 2015 #30 Skrevet 25. august 2015 (endret) Superegoistisk, helt til jeg finner noen som jeg liker, og som liker meg. Endret 25. august 2015 av fullførsetningen
Heeyaa Skrevet 25. august 2015 #31 Skrevet 25. august 2015 Å ha sex uten å få slikke er nesten en nedtur for meg. En av de tingene jeg tenner mest på av alt ved sex, så regner meg selv som lite egoistisk. Har også møtt en dame på nettet som jeg dro til for å gi henne orgasme ved oral, når hun hadde kommet måtte jeg dra hjem Deilig opplevelse 1
Gjest The damned Skrevet 25. august 2015 #32 Skrevet 25. august 2015 Er ikke det deilig for deg som er kvinne da? Å få gi? Det er sånn vi er skapt av naturen, menn liker å få og kvinner får glede og nytelse av å gi.Anonymous poster hash: 51ae6...3ae Unnskyldning for å ikke gidde tenker jeg. "Det er slik fra naturens side" Nei,det er det ikke. Finnes både egoistiske menn og det finnes egoistiske kvinner,men for min del er er det uinteressant med en som bare skal ha,men ikke gi.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #33 Skrevet 25. august 2015 Sorry hvis dette hørtes litt stigmatiserende ut, og det er ikke meningen, men jeg lurer litt på hva standarden er hos dere menn? Min egen erfaring er dessverre forbehold kun en mann foreløpig, og selv om mesteparten var både greit og godt så har jeg lenge tenkt på om det er vanlig at menn er som han eller om gjennomsnittet er mer villig.. Lang historie kort, jeg debuterte seint, hadde ingen erfaring med andre menn, og ingen annen erfaring enn med meg selv. Som de fleste andre damer krever jeg litt oppvarming for at akten skal bli best mulig, og om jeg tenner på noen så er hele kroppen min en erogen sone (=det blir kjedelig bare å fokusere på musa..). Jeg elsker å gi bj, men jeg elsker også å få det tilbake. Her ble det ofte kræsj, da han fort gikk lei av å gi og bare skulle ha... Og han fikk, ofte som en del av forspillet, ofte ellers også om det passet seg sånn overalt, og selvfølgelig også den uka i mnd man ellers måtte kjørt brannbil. Det er vel ikke helt fair..? Leser også på et par tråder her om andre menn som også bare skulle ha men ikke gi, og håper da virkelig dette ikke er normalen. (For the record så prøvde jeg å ta opp dette flere ganger uten å bli hørt, og jeg er ikke sammen med fyren lenger heller. Bare håper singellivet har litt mer spenning å by på enn dette! ;-) ) Anonymous poster hash: dfa12...c0d Det er veldig "stereotypisk" oss menn. Jeg er ikke sånn men desverre er veldig mange det. Men nå skal det sies at dere jenter er faen ikke feilfrie dere heller. Her i gården knuller jeg kjæresten min til hun sovner nesten fordi vi holder på så lenge(hennes valg) jeg gir henne orgasmer først og jeg gjør alt for dama, likevel får jeg kjeft og dritt for hver "negative" ting jeg gjør. Er ikke rart i at vi menn krever ekstra utløsninger/orgasmer kontra dere. Det er faktisk jævlig stress å få kjeft uten grunn. Anonymous poster hash: 55f04...667 1
Ivy Skrevet 25. august 2015 #34 Skrevet 25. august 2015 Med eksdamen min så hadde jeg en uskreven regel at hvis jeg kom, så skulle hun komme også. Hvem som er først ute spiller ingen rolle. Jeg liker å se jenta i en annen verden når de kommer, så det er helt sjefs.
Gorgonzola Skrevet 26. august 2015 #35 Skrevet 26. august 2015 Kvinner gir sex Menn får sex er det ikke sånn da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå