AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Sorry hvis dette hørtes litt stigmatiserende ut, og det er ikke meningen, men jeg lurer litt på hva standarden er hos dere menn? Min egen erfaring er dessverre forbehold kun en mann foreløpig, og selv om mesteparten var både greit og godt så har jeg lenge tenkt på om det er vanlig at menn er som han eller om gjennomsnittet er mer villig.. Lang historie kort, jeg debuterte seint, hadde ingen erfaring med andre menn, og ingen annen erfaring enn med meg selv. Som de fleste andre damer krever jeg litt oppvarming for at akten skal bli best mulig, og om jeg tenner på noen så er hele kroppen min en erogen sone (=det blir kjedelig bare å fokusere på musa..). Jeg elsker å gi bj, men jeg elsker også å få det tilbake. Her ble det ofte kræsj, da han fort gikk lei av å gi og bare skulle ha... Og han fikk, ofte som en del av forspillet, ofte ellers også om det passet seg sånn overalt, og selvfølgelig også den uka i mnd man ellers måtte kjørt brannbil. Det er vel ikke helt fair..? Leser også på et par tråder her om andre menn som også bare skulle ha men ikke gi, og håper da virkelig dette ikke er normalen. (For the record så prøvde jeg å ta opp dette flere ganger uten å bli hørt, og jeg er ikke sammen med fyren lenger heller. Bare håper singellivet har litt mer spenning å by på enn dette! ;-) ) Anonymous poster hash: dfa12...c0d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Er ikke det deilig for deg som er kvinne da? Å få gi? Det er sånn vi er skapt av naturen, menn liker å få og kvinner får glede og nytelse av å gi. Anonymous poster hash: 51ae6...3ae
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Gir veldig gjerne, men kunne helst tenkt meg en "først deg, så meg"-ordning. Anonymous poster hash: dfa12...c0d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Jeg er veldig glad i forspill med teasing av henne. Særlig hvis hun er bundet fast og hjelpeløs og jeg har full kontroll over hennes nytelse. Å stoppe når hun nesten er kommet og erte henne, stryke og kysse andre deler av kroppen til hun nærmest dirrer, og nesten kan komme bare av at jeg blåser på klitten, det er ganske digg. Men det er jo ikke noe man gjør hver dag. Og jeg skal ærlig innrømme at det kan bli litt kjedelig å slikke henne til orgasme i lengden dersom hun bruker lang tid på å komme. Men heldigvis kommer de fleste under samleie og, ihvertfall dersom klitoris får litt ekstra oppmerksomhet hvis det trengs. Synes det normale, ihvertfall dersom man er hjemme og med god tid, er at begge får orgasme. Men står man opp mot et tre i marka, kan det jo være en fordel å bli fort ferdig. Anonymous poster hash: a06c5...000 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Ikke hver gang, men prøver i alle fall annen hver gang å bidra til at hun får minst en orgasme av tunga mi før det skjer noe mer. For meg er det selvsagt at den av partene som kan få flere og fungere fint etterpå skal det. Anonymous poster hash: 46313...925
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Ts her.. Det er ikke snakk om å få daglig, eller hver eneste gang heller for den saks skyld, men hvis den ene parten krever oralsex flere ganger i uka, og den andre knapt får en gang i mnd, da er det litt skjeivt fordelt når man liker å både få og gi? Det er ikke akkurat lite slitsomt å suge heller, så noe må man vel kunne forvente å få tilbake? Anonymous poster hash: dfa12...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Kvinner skal gi i senga, menn skal motta. passer bedre til kjønnsrollemønsteret. Han beskytter henne og er den sterke, da må hun gi noe igjen. Anonymous poster hash: 8cbda...f7d 2
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Kvinner skal gi i senga, menn skal motta. passer bedre til kjønnsrollemønsteret. Han beskytter henne og er den sterke, da må hun gi noe igjen. Anonymous poster hash: 8cbda...f7d Beskytter mot hva???? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Beskytter mot hva???? Mot ensomheten. Anonymous poster hash: ad69b...001
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Lige egoistiske som kvinner. Egoisme har ingenting med kjønn å gjøre. -Kvinne Anonymous poster hash: a2f49...1c7 4
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Mot ensomheten. Anonymous poster hash: ad69b...001 Man trenger ikke en mann for å slippe å være ensom
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Beskytter mot hva???? Mot alt som er utrygt. Mannen er kvinnes beskytter, men da må også kvinnen tilfredsstille sin mann. Anonymous poster hash: 8cbda...f7d 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Jeg er nøyaktisk like egoistisk som det dere kvinner er.
Adam- Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 Har inntrykk av at mange menn legger endel stolthet i å tilfredsstille jenta best mulig. Tror og håper den typen du beskriver er i betydelig undertall. Personlig elsker jeg å gi, spesielt slikking! Og tenner veldig på andres nytelse og kåthet. Så mulig jeg er litt over snittet sånn sett. Sjansen er nok uansett stor for at du har bedre tider i vente! 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #16 Skrevet 24. august 2015 Jeg er veldig glad i forspill med teasing av henne. Særlig hvis hun er bundet fast og hjelpeløs og jeg har full kontroll over hennes nytelse. Å stoppe når hun nesten er kommet og erte henne, stryke og kysse andre deler av kroppen til hun nærmest dirrer, og nesten kan komme bare av at jeg blåser på klitten, det er ganske digg. Men det er jo ikke noe man gjør hver dag. Og jeg skal ærlig innrømme at det kan bli litt kjedelig å slikke henne til orgasme i lengden dersom hun bruker lang tid på å komme. Men heldigvis kommer de fleste under samleie og, ihvertfall dersom klitoris får litt ekstra oppmerksomhet hvis det trengs. Synes det normale, ihvertfall dersom man er hjemme og med god tid, er at begge får orgasme. Men står man opp mot et tre i marka, kan det jo være en fordel å bli fort ferdig. Anonymous poster hash: a06c5...000 Du kan binde fast meg når som helst.... Anonymous poster hash: 46bc3...00a
Gjest Castielz Skrevet 24. august 2015 #17 Skrevet 24. august 2015 Jeg synes det er digg å gi, men det blir raskt kjedelig og irriterende om det tar timesvis med stryking, kjæling og oppmuntrende ord for å få denne usikre prinsessen til å komme. Face, dere kvinner som klager over at dere aldri får orgasmer har ingen andre enn dere selv å skylde på.
Adam- Skrevet 24. august 2015 #18 Skrevet 24. august 2015 Jeg er veldig glad i forspill med teasing av henne. Særlig hvis hun er bundet fast og hjelpeløs og jeg har full kontroll over hennes nytelse. Å stoppe når hun nesten er kommet og erte henne, stryke og kysse andre deler av kroppen til hun nærmest dirrer, og nesten kan komme bare av at jeg blåser på klitten, det er ganske digg. Men det er jo ikke noe man gjør hver dag. Og jeg skal ærlig innrømme at det kan bli litt kjedelig å slikke henne til orgasme i lengden dersom hun bruker lang tid på å komme. Men heldigvis kommer de fleste under samleie og, ihvertfall dersom klitoris får litt ekstra oppmerksomhet hvis det trengs. Synes det normale, ihvertfall dersom man er hjemme og med god tid, er at begge får orgasme. Men står man opp mot et tre i marka, kan det jo være en fordel å bli fort ferdig. Anonymous poster hash: a06c5...000 Slikking er jo det deiligste ! Kan faktisk ikke huske å hatt sex uten slikking. Det har vært noen overrasket ons blant annet Btw. Laaangt fra de fleste kvinner kommer av samleie. Mener å ha lest det er så lite som 20-30% - om ikke enda mindre
Nowayback Skrevet 25. august 2015 #19 Skrevet 25. august 2015 Helt ærlig; å bare få av dama er nesten turn-off for meg.
Erfaren Traver Skrevet 25. august 2015 #20 Skrevet 25. august 2015 Er det nå jeg skal være mannsjåvinist? gjeeeesp, det er i seneste laget, selv om det er utrolig morro å spytte ut noen linjer! God natta forumdyr! :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå