Gå til innhold

Belinda Jakobsens triste sannheter

Shopgirl2014

Anbefalte innlegg

Blogger Belinda Jakobsen har et nytt innlegg på bloggen sin som handler om "de triste sannhetene i verden". Essensen i innlegget er at folk flest er uinformerte og dumme, men at Belinda og enkelte andre har begynt å oppdage sannheten. 

Noe av det hun skriver er sant, som f.eks det med kjøttindustrien, men mye av det hun skriver er også uvanlig dumt. Jeg trekker ut to ting: 

Nei. De fleste konspirasjonsteorier er ikke sanne. Tvert i mot. Punktum.

Med Prime Minister of Russia antar jeg at hun mener Dmitrij Medvedev, som for øvrig er Putins høyre hånd, som igjen er et av vår tids mest forskrudde og korrupte statsledere. For å si det sånn: Jeg ville ikke trodd på et ord av det Medvedev sier offentlig. 

Ja, snakk om å være dum. Lykke til videre, Belinda. 

Innlegget kan leses her: http://belindajakobsen.com

Edit: La til tekst. 

Innlegget er redigert for sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det finnes folk der ute som er kritiske til hva media serverer oss hver dag er ikke dumt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det hun skriver er sant, som f.eks det med kjøttindustrien, men mye av det hun skriver er også uvanlig dumt. Jeg trekker ut to ting: 

Nei. De fleste konspirasjonsteorier er ikke sanne. Tvert i mot. Punktum.

Eh, da får du ta deg noen historietimer du! En enkel start kan jo være å google "conspiracy theories that turned out to be true".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, da får du ta deg noen historietimer du! En enkel start kan jo være å google "conspiracy theories that turned out to be true".

Takk, jeg tror jeg står over ;-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i det med kjøttindustrien, men er ikke lenge siden hun lånte bort sin falske chanel veske til KA. Syns det er merkelig når hun skriver at hun nekter å være med på å betale lønnen til de som står bak kjøttndustrien, men hun betaler gjerne lønnen til de som står bak piratkopieringen? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soyaindustrien er jo ikke så mye bedre enn kjøttindustrien akkurat, lurer på hvorfor så mange stopper opp akkurat der. Så håper jeg hun finner mat som kan erstatte b8 og b12 nødvendighetene hennes, det nytter ikke å ta tilskudd i pilleform, det pisses bare rett ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det med kjøttindustrien, men er ikke lenge siden hun lånte bort sin falske chanel veske til KA. Syns det er merkelig når hun skriver at hun nekter å være med på å betale lønnen til de som står bak kjøttndustrien, men hun betaler gjerne lønnen til de som står bak piratkopieringen? 

Har på følelsen at hun og KA ble uvenner over denne chanel veska.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen: 

Kommentarfeltet under innlegget er fullt av lovord om at Belinda er ei jente med bein i nesa, hvorpå nærmest samtlige priser henne for å tenke "helt likt" som seg selv. 

En leser ved navn "Nina" hevder at jeg "med omtrent 100 % sannsynlighet" er Lars Kristian Eriksen. Han er også kritisk til konspirasjonteorier, må vite. "Nina" vil heller lese innlegg som omtaler Russlands statsminister som en sannhetsbærer, enn blogger som handler om sminkerutinger. Henne om det. 

Ikke overraskende dukker det også opp nye konspirasjonsteorier, blant annet den om Chemtrails, som Belinda svarer er tidenes beste kommenar og at innsender høres ut som han/hun er helt lik henne. 

Djeezus. Og "Nina", om du leser her: Nei, konspirasjonsteorien om at jeg er Lars Kristian Eriksen er, i likhet andre konspirasjonteorier, ikke sann. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med chanelveska og krangelen?

Fritt etter hukommelsen: 

Kristina lånte en veske av Belinda, hvor det ble påpekt i kommentarfeltet at det var en fake Chanel og at det var umoralsk av Kristina å bruke denne. Kristina skrev senere at hun ikke visste at vesken var fake og at HUN aldri ville brukt vesken om hun visste dette. Om de ble uvenner vet jeg ikke, Kristina trener ofte sammen med søsteren til Belinda, Elaine, så jeg tror ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at ida wulff og kristina andersen til å med har (dritt)snakket om dette i kristina andersens offentlige kommentarfelt.. Hvor gamle er de...? #åretsvenninne etc.. Krangler med venninner kan man holde bort fra blogg. Ialelfall når man er gamlere enn 12 år. Men i deres øyne var vel det der det ultimate svik. Ingenting er mer viktig enn vesker som kunne gitt 25tusen barn i uland malariavaksine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor merker hun ikke reklameinnleggene sine? 

Dette har jeg og lurt på, jeg tror omtrent aldri hun har gjort det. Det morsomme er jo at hun i sin tid startet opp i bedriften til blogg.no så en skulle tro hun har en viss kjennskap til reglene rundt blogging. Fatter ikke hvorfor hun ikke merker dem, hun fremstår jo om veldig troverdig ved å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...