Gå til innhold

Ultimate turn-on for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Turn-on for min del er at dama viser tydelig interesse. Gjerne er litt utadvendt og frempå sexuelt. Selv om jeg vet mange jenter er redde for å bli stemplet som både det ene og det andre om de er det..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

"Jeg liker best å bli tatt i rumpa. Filme? Klart du kan."

Drev å lurte på hvem du kunne være, tror jeg har regnet det ut nå :ler:

Gjest Hofmann
Skrevet

Drev å lurte på hvem du kunne være, tror jeg har regnet det ut nå :ler:

Jasså, så jeg er kjent for det, liksom...

Gjest Raindrops
Skrevet

Jasså, så jeg er kjent for det, liksom...

Ikke vær lei deg da, det er jo mulig jeg tar feil ;)

Skrevet

Turn-on for min del er at dama viser tydelig interesse. Gjerne er litt utadvendt og frempå sexuelt. Selv om jeg vet mange jenter er redde for å bli stemplet som både det ene og det andre om de er det..

Ja, jeg skulle gjerne vært mer frempå seksuelt da jeg elsker det og tenner på det selv, men så er det jo menn som stempler oss om vi er det også, så da blir det til at vi blir sittende som stille grå kjedelige mus i hjørnet i stedet.

Det har med menns holdninger å gjøre. Alle vil ha en "hore" for seg selv men ikke søren at noen andre skal få se henne "horete" og sexy og er hun selvsikker nok til å oppføre seg sexy så er hun plutselig bare en hore ingen vil ha...

Anonymous poster hash: 82e81...fb1

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke menn bryr seg så mye om komplimenter. Det er en kvinnegreie.

Anonymous poster hash: 9e276...94b

Det er da hyggelig å høre at man er ekstra kjekk i dag for en mann vel? Eller at han lagde perfekt lasagne, at musikksmaken hans er god, at han har kul stil, at vennene hans virker som en trivelig gjeng osv.

Komplimenter kan være så mangt. 

Skrevet

Ja, jeg skulle gjerne vært mer frempå seksuelt da jeg elsker det og tenner på det selv, men så er det jo menn som stempler oss om vi er det også, så da blir det til at vi blir sittende som stille grå kjedelige mus i hjørnet i stedet.

Det har med menns holdninger å gjøre. Alle vil ha en "hore" for seg selv men ikke søren at noen andre skal få se henne "horete" og sexy og er hun selvsikker nok til å oppføre seg sexy så er hun plutselig bare en hore ingen vil ha...

Anonymous poster hash: 82e81...fb1

Så er spørsmålet om du vil ha en mann med slike holdninger? 

Jeg holder aldri tilbake. Hvis jenta synes jeg er for vulgær/drøy/osv så kommer det aldri til å fungere i lengden uansett tenker jeg da.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner 

Nikee, mod.

Skrevet

Støvletter.

Og nå kommer høsten.

Faen.

Skrevet

Støvletter.

Og nå kommer høsten.

Faen.

For å svare litt i samme bane:

Knestrømper eller hva det heter(?) Slike litt tykkere, gjerne i en annen farge enn svart/hvit/grå. Og IKKE nylon *grøss* - (Jeg virkelig hater å ta på nylon.)

Slike strømper og et dristig miniskjørt, gjerne i kombinasjon med en heftig utringning i en topp med bar mage.. nammmmnam!

Så har du slike lang tettsittende kjoler som virkelig fremhever en vakker figur, spesielt rumpa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...