Gå til innhold

Ultimate turn-on for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jo alle forskjellige men hva er dere menns ultimate turn-on?

Si at du har møtt en dame du virkelig liker og som du liker å være sammen men dere er helt i startfasen. Hva er det beste en dame kan gjøre/si til deg i denne situasjonen? Hva ønsker du mest av alt fra henne da?

Anonymous poster hash: 7b4ef...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prompe :wow:

Anonymous poster hash: 2474e...7ee
Skrevet

Ultimate turn off. Hårete underarmer. (jada, veit det ikke er helt PK)

Ikke spill hardt to get. Jeg klarer ikke å skille mellom liten interesse og spille kostbar.

Anonymous poster hash: c1dda...609
  • Liker 1
Skrevet

Enig med den over. Vær ærlig, direkte og initiativrik. Dropp hinting og hard to get, da blir du bare hard to want.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er heldigvis direkte på at jeg vil ha han :) ingen ting jeg heller vil. Og jeg prøver å gi han mange komplimenter.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke litt "turn-off" å prøve å tilpasse seg slik at man er det ultimate "turn-on"? Er det ikke best å bare være seg selv?

Anonymous poster hash: c9ba3...f0a
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er heldigvis direkte på at jeg vil ha han :) ingen ting jeg heller vil. Og jeg prøver å gi han mange komplimenter.

Tror ikke menn bryr seg så mye om komplimenter. Det er en kvinnegreie.

Anonymous poster hash: 9e276...94b

Skrevet

Enig med den over. Vær ærlig, direkte og initiativrik. Dropp hinting og hard to get, da blir du bare hard to want.

Hinting må vel være lov? Det er jo sånt man gjør når man føler seg fram. Det har i alle fall lite å gjøre med hard to get.

Anonymous poster hash: 42f61...08f

Skrevet

Hinting må vel være lov? Det er jo sånt man gjør når man føler seg fram. Det har i alle fall lite å gjøre med hard to get.

Anonymous poster hash: 42f61...08f

Klart det er lov, men det er ikke gitt at du kan forvente respons. Iallefall ikke ta mangel på respons som avvisning.

Skrevet

Uenig.

• Liker 3
Skrevet

Trodde menn likte å høre at de er sexy. Er i hvert fall det jeg sier. Fordi jeg mener det.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke litt "turn-off" å prøve å tilpasse seg slik at man er det ultimate "turn-on"? Er det ikke best å bare være seg selv?

Jeg prøver ofte å gjøre ting som skal gjøre meg til en bedre person, ute at det gjør at jeg er en annen person av den grunn. Bli mer inkluderende, gi mer, smile mer, sette andre først, hjelpe mer osv. Ofte tenker man at man ikke skal endre seg for partneren, at h*n får like deg som du er, men man prøver jo ofte å forbedre seg på andre områder i livet (jobb, foreldrerollen, som venninne) så jeg synes det blir feil å ikke skulle gjøre det i et forhold også.

(Ikke helt det du mente kanskje, men det du sa fikk meg til å tenke på dette.)

• Liker 1
Skrevet

Snakk for deg selv :) Jeg setter pris på komplimenter, fordi det tyder på at jeg blir sett, og ikke bare er en del av inventaret. Jeg gir også selv, av samme grunn.

• Liker 2
Skrevet

Er meg selv. Er avslappet og gidder ikke prøve å selge meg selv med skryt i hvert fall. Men alltid greit å gjøre så riktig som mulig ovenfor han. Jeg vil bare at alt skal være fint og bra for han. Så han bare må komme tilbake for mer. Hele tiden.

Skrevet

Uenig.

Så fin du er! <3

Gjest Captain Hook
Skrevet

Det beste hun kan si til meg. Du har sexy rumpe! 

Gjest lipgloss
Skrevet

Tror ikke menn bryr seg så mye om komplimenter. Det er en kvinnegreie.  Anonymous poster hash: 9e276...94b

klart menn liker komplimenter,jeg elsker å høre ord som sexy,kjekken osv du er pen ol.

Lever lenge på det :)

Skrevet

Nå er jo alle forskjellige men hva er dere menns ultimate turn-on?

At hun driver med Friidrettl. 

Anonymous poster hash: f7378...ce1

Skrevet

Så å si rett ut til han at jeg tenner på han og synes han er sexy bør gjøre susen. Men nå er sexlivet vårt bra da. Men jeg vil ha et forhold til han også (så skjønner ikke hvorfor mod flytta denne tråden hit). Vi gjør mye annet enn bare sex. Men jeg liker han så godt så vil ha mer av alt.

Jeg vet bare ikke helt hvor han står selv om han setter av tid til meg så fort han kan.

Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

"Jeg liker best å bli tatt i rumpa. Filme? Klart du kan."

Endret av Hofmann
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...