AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #561 Del Skrevet 1. september 2015 Men tenk om det kommer en fra den andre ebay-gruppen, inn i kg-ebaygruppen, og sladrer til ADMIN, så blir vi kastet ut fra den andre?! Vi kan ha medlemskaps-passord, test fra kg! Godtesnop test for eksempel. Så for å kunne komme inn i gruppen må man svare på et kg relevant spørsmål med typisk kg tråd stil! Hva sier man til ts om mannen hennes har vært slem: "dump han" osv Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 1. september 2015 #562 Del Skrevet 1. september 2015 Vi kan ha medlemskaps-passord, test fra kg! Godtesnop test for eksempel. Så for å kunne komme inn i gruppen må man svare på et kg relevant spørsmål med typisk kg tråd stil! Hva sier man til ts om mannen hennes har vært slem: "dump han" osv Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb Haha, det var lurt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 1. september 2015 #563 Del Skrevet 1. september 2015 Jaa, så hvem lager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 1. september 2015 #564 Del Skrevet 1. september 2015 En som kommenterte på bildet hun ene hadde lagt ut, hahah! Vil ha deg som super venn, love kiss 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #565 Del Skrevet 1. september 2015 Vi kan ha medlemskaps-passord, test fra kg! Godtesnop test for eksempel. Så for å kunne komme inn i gruppen må man svare på et kg relevant spørsmål med typisk kg tråd stil! Hva sier man til ts om mannen hennes har vært slem: "dump han" osv Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb Jammen, du må jo ikke skrive det her inne!! De smugleser jo her Anonymous poster hash: 5d27f...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. september 2015 #566 Del Skrevet 1. september 2015 Vi kan ha medlemskaps-passord, test fra kg! Godtesnop test for eksempel. Så for å kunne komme inn i gruppen må man svare på et kg relevant spørsmål med typisk kg tråd stil! Hva sier man til ts om mannen hennes har vært slem: "dump han" osv Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb Tror ikke det er helt lurt, siden vi også har noen søte, små som overvåker denne tråden og som kjent kan søte små bli veldig veldig sinte og trampe med føttene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 1. september 2015 #567 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg blir lett med i den gruppen om noen lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #568 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg blir lett med i den gruppen om noen lager Jeg skulle til å lage "Ebay for oppegående", men jeg får ikke opprettet gruppa uten å legge til egne venner.. Anonymous poster hash: 78924...017 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #569 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg lurer på en ting.. hvis man får noe fake i gave.. og reiser til utlandet.. hvor det IKKE er lov med fake. Og si man har null snøring på fake, ikke fake, merker osv. Typ en gammel bestemor Blir man da bøtelagt for å gå rundt med fake? Om man ikke vet at man har noe fake? En bør jo kanskje tenke på det før man gir bort fake gaver... eller? Man får bot ja. Anonymous poster hash: 2e8f2...633 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 1. september 2015 #570 Del Skrevet 1. september 2015 Vi kan jo lage vår egen ebay-gruppe Lett med i den ja, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. september 2015 #571 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg skulle til å lage "Ebay for oppegående", men jeg får ikke opprettet gruppa uten å legge til egne venner..Anonymous poster hash: 78924...017 Spør en venn om det er greit at du legger til vedkommende. Etterpå kan du slette vennen fra gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 1. september 2015 #572 Del Skrevet 1. september 2015 Spanande Ser ei som har lagt ut bilde av en nattlampe som ikke fungerer før du har presset en dråpe blod i den. ....BLOD?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 1. september 2015 #573 Del Skrevet 1. september 2015 Man får bot ja.Anonymous poster hash: 2e8f2...633 Det er jo sykt. Jeg har null peil på alle merker, tar jo for god fisk at alt jeg får i gaver er ekte osv :o 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 1. september 2015 #574 Del Skrevet 1. september 2015 Spør en venn om det er greit at du legger til vedkommende. Etterpå kan du slette vennen fra gruppen. Fikser det i morgen, sier ifra når den er oppe og går! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 1. september 2015 Forfatter #575 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Fikser det i morgen, sier ifra når den er oppe og går! Det kommer til å bli min nye yndlingsgruppe<3 Endret 1. september 2015 av Thalassos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 1. september 2015 #576 Del Skrevet 1. september 2015 Det kommer til å bli min nye yndlingsgruppe<3 Det ble brått slutt på anonymiteten min! Men dere må love å dele den videre, slik at det ikke blir en klein gruppe med 9 medlemmer. Og slik at mange, mange kan skrive "flinke ADMIN" når jeg styrer dere med jernhånd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 1. september 2015 Forfatter #577 Del Skrevet 1. september 2015 Det ble brått slutt på anonymiteten min! Men dere må love å dele den videre, slik at det ikke blir en klein gruppe med 9 medlemmer. Og slik at mange, mange kan skrive "flinke ADMIN" når jeg styrer dere med jernhånd Det blir jo slutt på anonymiteten til de fleste av oss, men vi får bare stole på hverandre. Men du kan jo eventuelt opprette en falsk profil, så legger du ut navnet her så vi kan legge deg til som venn (eller navnet på gruppa om den ikke skal være hemmelig), så knyttes ikke navn til brukernavn. Men jeg lover å være en trofast disippel, fremtidige ADMIN! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 1. september 2015 #578 Del Skrevet 1. september 2015 Fikser det i morgen, sier ifra når den er oppe og går! Jippii 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #579 Del Skrevet 1. september 2015 Jammen, du må jo ikke skrive det her inne!! De smugleser jo her Anonymous poster hash: 5d27f...865 Haha nei, men det var bare eksempler da! Vi må jo ikke bruke de som testen, finnes masse kg materiale å ta av gleder meg til gruppe i morgen :D Ikke legg ut navnet på gruppen her, da finner ebayfruene den for raskt!Anonymous poster hash: 6f0b3...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. september 2015 #580 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg hiver meg også med i gruppa! Gi gjerne et hint på PM hva den heter når den er oppe og går, så jeg kan søke den opp God ide at vår kjære nye ADMIN oppretter ny anonym brukerkonto for å starte gruppa, så kan hun jo heller adde seg selv (ekte brukerkonto) senere. Kanskje også velge flere admin sånn at nysgjerrige eller ondskapsfulle utenforstående ikke vet helt hvem som er hvem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg