Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

http://0o2471.net/62990..... Har så lyst til å kommentere, men da blir jeg jo kasta rett ut..

Snakk om å sette pris på dattera si til jul. Mener absolutt ikke at man skal være nødt til å legge 2000+ i gave til barna, men om man rett og slett ikke har penger til det så finn på noe annet. Må da forstå at en falsk veske blir en helt annen gave!

Anonymous poster hash: 70c33...ac5
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://0o2471.net/62990..... Har så lyst til å kommentere, men da blir jeg jo kasta rett ut..

Snakk om å sette pris på dattera si til jul. Mener absolutt ikke at man skal være nødt til å legge 2000+ i gave til barna, men om man rett og slett ikke har penger til det så finn på noe annet. Må da forstå at en falsk veske blir en helt annen gave!

Er så enig! Jeg kommenterte det for noen sider siden og. Føler det blir på nivå som å kjøpe falsk flaxlodd til noen, der det står gevinst uten at det er det. Har man ikke råd så har man ikke råd, da kjøper man en annen veske. 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh-oh! En kommenterer:
De har jo hatt MK-vesker på salg til 50-70% i flere butikker her i Norge nå. Mulig de har det enda. MK er jo ikke så hot lenger så de selger ut.

Hun får nok en cyber-bitchslap hvert øyeblikk!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Skikkelig bra å kjøpe fake til dattera som jeg da regner med er i alderen hvor hun går på videregående. For der vil hun jo helt sikkert ikke bli sett rart på om hun sprader rundt med en fake veske liksom :P

Her i byen er det iallefall slik. Du blir ikke sett rart på om du ikke har dyre merkevarer, men det blir man garantert om man går rundt med fake

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra å kjøpe fake til dattera som jeg da regner med er i alderen hvor hun går på videregående. For der vil hun jo helt sikkert ikke bli sett rart på om hun sprader rundt med en fake veske liksom :P

Her i byen er det iallefall slik. Du blir ikke sett rart på om du ikke har dyre merkevarer, men det blir man garantert om man går rundt med fake

Tenkte akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i bryllup på lørdag og så ei dame i kirken iført den berømte ebay-kjolen (maxikjolen med stripete mønster og beige overdel, får ikke til å legge inn link).

Fant ut jeg var litt miljøskada da jeg begynte å analysere henne for å finne ut om hun kan være en av dem som deler dildoinformasjon :fnise:

Lurer på om vi var i samme bryllup :fnise:

Anonymous poster hash: d82d0...b11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

♡♡Kjempe fin vakker sekk lykketil på studiene skole Hygg kos ha det kul kos klemz♡♡

♡♡Vakre prinsesse VA.
du er ei vakker kvinne vil ha deg som super venn love kiss ♡♡

.... :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting.. hvis man får noe fake i gave.. og reiser til utlandet.. hvor det IKKE er lov med fake. Og si man har null snøring på fake, ikke fake, merker osv. Typ en gammel bestemor :P Blir man da bøtelagt for å gå rundt med fake? Om man ikke vet at man har noe fake? 

En bør jo kanskje tenke på det før man gir bort fake gaver... eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Jeg skrev på siden dems under fult navn så skjønner ikke hva de babler om.

Vi kan jo lage vår egen ebay-gruppe :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo lage vår egen ebay-gruppe :danse:

Ebay for KG-kvinner! :-p jeg er med!

Anonymous poster hash: 0aee9...2f0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om vi var i samme bryllup :fnise:

Anonymous poster hash: d82d0...b11

Spanande  :fnise:

Ser ei som har lagt ut bilde av en nattlampe som ikke fungerer før du har presset en dråpe blod i den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

♡♡Kjempe fin vakker sekk lykketil på studiene skole Hygg kos ha det kul kos klemz♡♡

♡♡Vakre prinsesse VA.

du er ei vakker kvinne vil ha deg som super venn love kiss ♡♡

.... :laugh::fnise:

Hæ?! Hva er det her fornoe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som syns det virker litt rart å kjøpe slike t-skjorter til typen. http://www.ebay.com/itm/121432270326?_trksid=p2057872.m2749.l2648&var=420370549269&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeghadde tenkt at dama var nokså usikker og sjalu dersom hun følte at hun burde utstyre mannen med en slik. 

Anonymous poster hash: 90a6c...dc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns det virker litt rart å kjøpe slike t-skjorter til typen. http://www.ebay.com/itm/121432270326?_trksid=p2057872.m2749.l2648&var=420370549269&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeghadde tenkt at dama var nokså usikker og sjalu dersom hun følte at hun burde utstyre mannen med en slik.

Anonymous poster hash: 90a6c...dc8

Jeg trodde jeg var den eneste der inne som syntes det! :fnise: godt vi er fler <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om det kommer en fra den andre ebay-gruppen, inn i kg-ebaygruppen, og sladrer til ADMIN, så blir vi kastet ut fra den andre?! :(:sprettoy:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...