AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #521 Del Skrevet 31. august 2015 Fin å åpne den på julaften ja :D Anonymous poster hash: 07128...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 31. august 2015 #522 Del Skrevet 31. august 2015 "Bestemt meg for å kjøpe noe til maks 200, hva skal jeg kjøpe?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. august 2015 #523 Del Skrevet 31. august 2015 "Bestemt meg for å kjøpe noe til maks 200, hva skal jeg kjøpe?" Skruer kan jo være en idè, eller kanskje luft på flasker... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #524 Del Skrevet 31. august 2015 Gruppa har medlemsstopp faktisk....Anonymous poster hash: 9d15d...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. august 2015 #525 Del Skrevet 31. august 2015 Gruppa har medlemsstopp faktisk....Anonymous poster hash: 9d15d...4e4 Ja de er livredde for at det skal komme skumle KG-kjerringer inn dit og ødelegge den hyggelige stemninga med vanskelige spørsmål og kritiske kommentarer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #526 Del Skrevet 1. september 2015 Ser det er en som spør etter tips til sminke til en 9åring. NI ÅR!! Det er, etter min mening, altfor tidlig. Og i tillegg kjøpe på Ebay? Nei nå står ikke verden til påske...Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #527 Del Skrevet 1. september 2015 Ser det er en som spør etter tips til sminke til en 9åring. NI ÅR!! Det er, etter min mening, altfor tidlig. Og i tillegg kjøpe på Ebay? Nei nå står ikke verden til påske...Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Min tiåring har faktisk fått sminke fra ebay til bruk for utkledning og halloween etc. Men ikke vanlig sminke, der bruker vi koreansk eller fra Norge. (Og dagligdags sminke får hun ikke bruke enda) Husk at det finnes svært gode sminkeprodukter på ebay også, ikke bare ræl og søppel. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #528 Del Skrevet 1. september 2015 Min tiåring har faktisk fått sminke fra ebay til bruk for utkledning og halloween etc. Men ikke vanlig sminke, der bruker vi koreansk eller fra Norge. (Og dagligdags sminke får hun ikke bruke enda) Husk at det finnes svært gode sminkeprodukter på ebay også, ikke bare ræl og søppel. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Til utkledning er helt greit, men jeg fikk følelsen av at dette gjaldt hverdagssminke. Men det blir bare spekulasjoner fra min side. Jeg er generelt skeptisk til produkter til bruk på barn som ikke er godt kjent, uansett hvor det kommer fra, så det farger nok mitt syn på spørsmålet. Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #529 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg syns egentlig det er mer greit å poste vibratorer ol. som faktisk er noe man kan bruke alene enn sexleketøy og bondagegreier som man generelt bruker sammen med noen. For da utleverer man jo også partnerens sexliv og ikke bare sitt eget. Anonymous poster hash: 90a6c...dc8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #530 Del Skrevet 1. september 2015 Til utkledning er helt greit, men jeg fikk følelsen av at dette gjaldt hverdagssminke. Men det blir bare spekulasjoner fra min side. Jeg er generelt skeptisk til produkter til bruk på barn som ikke er godt kjent, uansett hvor det kommer fra, så det farger nok mitt syn på spørsmålet. Anonymous poster hash: 0dc63...4c0 Ja, jeg er enig i det når det gjelder hverdagssminke. Men husk at det feks. er mye salg av kjente merkevarer som MaxFactor o.l. på ebay også. Det er jo nettopp den troen på at alt der er billig juggel som er så ille på ebay-gruppa. De fleste herfra vet jo at det finnes haugevis av kvalitetsvarer der, og mange gode, ekte merkevarer. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 1. september 2015 #531 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Var i bryllup på lørdag og så ei dame i kirken iført den berømte ebay-kjolen (maxikjolen med stripete mønster og beige overdel, får ikke til å legge inn link). Fant ut jeg var litt miljøskada da jeg begynte å analysere henne for å finne ut om hun kan være en av dem som deler dildoinformasjon Endret 1. september 2015 av Poppie 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 1. september 2015 #532 Del Skrevet 1. september 2015 Da burde de jo la oss få bli medlem av gruppa da. Evnt lage en ny gruppe og invitere oss inn dit så vi kan diskutere dem Jeg har iallefall ingen problemer med å stå frem med fullt navn og mene det samme da som jeg gjør her på forumet Ikke jeg heller. Jeg skrev på siden dems under fult navn så skjønner ikke hva de babler om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. september 2015 #533 Del Skrevet 1. september 2015 Var i bryllup på lørdag og så ei dame i kirken iført den berømte ebay-kjolen (maxikjolen med stripete mønster og beige overdel, får ikke til å legge inn link). Fant ut jeg var litt miljøskada da jeg begynte å analysere henne for å finne ut om hun kan være en av dem som deler dildoinformasjon Den hørtes ikke akkurat pent ut.. Noen som har link? Ble nysgjerrig på hvordan den faktisk ser ut, fremfor hvordan den ser ut i mitt hode har sett at en svart kjole har blitt omtalt som ebay-kjolen og tenkte at den så faktisk ikke så aller verst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. september 2015 #534 Del Skrevet 1. september 2015 Den hørtes ikke akkurat pent ut.. Noen som har link? Ble nysgjerrig på hvordan den faktisk ser ut, fremfor hvordan den ser ut i mitt hode har sett at en svart kjole har blitt omtalt som ebay-kjolen og tenkte at den så faktisk ikke så aller verst ut. Denne sikkert: http://www.ebay.com/itm/2015-Summer-Sexy-Women-Casual-Boho-Long-Maxi-Evening-Party-Beach-Dress-Sundress-/261943524176 Veldig populær på flere Ebaygrupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. september 2015 #535 Del Skrevet 1. september 2015 Denne sikkert: http://www.ebay.com/itm/2015-Summer-Sexy-Women-Casual-Boho-Long-Maxi-Evening-Party-Beach-Dress-Sundress-/261943524176 Veldig populær på flere Ebaygrupper. Oi... den var... Mye! Men ikke slik jeg så for meg da. Har faktisk sett den i den danske gruppa, men tenkte ikke på den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 1. september 2015 #536 Del Skrevet 1. september 2015 Syns kjolen er fin jeg Men jeg ville aldri brukt den i bryllup, men mer som noe man har på seg når man sløver hjemme eller drar på stranden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. september 2015 #537 Del Skrevet 1. september 2015 Syns kjolen er fin jeg Men jeg ville aldri brukt den i bryllup, men mer som noe man har på seg når man sløver hjemme eller drar på stranden Enig. I min verden er det det en ok strandkjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 1. september 2015 #538 Del Skrevet 1. september 2015 Denne sikkert: http://www.ebay.com/itm/2015-Summer-Sexy-Women-Casual-Boho-Long-Maxi-Evening-Party-Beach-Dress-Sundress-/261943524176 Veldig populær på flere Ebaygrupper. Koster den seriøst 40 kr?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. september 2015 #539 Del Skrevet 1. september 2015 Syns kjolen er fin jeg Men jeg ville aldri brukt den i bryllup, men mer som noe man har på seg når man sløver hjemme eller drar på stranden Ja det passer den til. Men litt "mye" til andre sammenhenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 1. september 2015 #540 Del Skrevet 1. september 2015 Denne sikkert: http://www.ebay.com/itm/2015-Summer-Sexy-Women-Casual-Boho-Long-Maxi-Evening-Party-Beach-Dress-Sundress-/261943524176 Veldig populær på flere Ebaygrupper. Jupp, er den. Synes den er helt grei selv, men ikke i formelle situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg