Vampen Skrevet 29. august 2015 #401 Del Skrevet 29. august 2015 Nei, kjøp, salg, vise frem vibratorene de har kjøpt, etc. Pleier du ikke å vise frem nyinnkjøpte dildoer på nett? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 29. august 2015 #402 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Pleier du ikke å vise frem nyinnkjøpte dildoer på nett? Nei, men får vel nesten hoppe på denne trenden jeg og Tillegg: Ser forresten at noen Facebook-venner er medlemmer av denne gruppen....... Endret 29. august 2015 av Florence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 29. august 2015 #403 Del Skrevet 29. august 2015 Litt avsporing men jeg satt og surfet på linker til kjoler på Ebay og som et av forslagene under til lignende kjoler, dukket denne opp! Noe så lekkert! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 29. august 2015 #404 Del Skrevet 29. august 2015 Har som skrevet at jeg ikke har noe negativt å si om den eBay-gruppa, men den Koreansk Kosmetikk-gruppa som disse i eBaygruppa anbefalte så mye er VIRKELIG noe å snakke om! FOR et diktatur det er på den siden!! De to som er admin der må være like maktsyke som Trump og Putin :O Noen regeleksempler:1) Det er kun lov å skrive på bokmål.Vi har to skriftsspråk i Norge. Dette er teit. 2) Det er ikke lov til å spørre om link til produktene man blir anbefalt, og man har ikke lov til å gi link - for det er så ukoselig. ?????????!3) Det er ikke lov til å anbefale produkter på eBay.Hvorfor? Kan man ikke kjøpe den koreanske kosmetikken hvor man vil?4) Du må oppfordre alle til å bruke SPF50.Høres utrolig slitsomt ut. Dette var fire av de dummeste reglene. Så er det en annen som admin selv bryter i samme innlegg:Regel nummer fem: Ikke promotér deg selv, dine eller andre skandinaviske KK blogger, vlog, youtubekanaler. Nederst i regelinnlegget skriver hun dette:"Jeg har også fått meg en "partner in crime" og hun heter Marita. Hun er her på bloggen og kan hjelpe deg. Hun oppdaget koreansk kosmetikk for 4 år siden og har prøvd en hel haug med produkter. Hun har skrevet masse om dem i bloggen sin: http://maritaextensions.blogg.no. Anbefaler den et besøk!" Vel, alle her inne som er med i den gruppa har vel blitt tagget under regelinnlegget og truet med å bli slettet på ubestemt tid om de ikke blir fulgt, så dere vet hvor teit den er - og hvor useriøst det virker med alle de hjertene, tegnene og de dustete reglene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #405 Del Skrevet 29. august 2015 Har som skrevet at jeg ikke har noe negativt å si om den eBay-gruppa, men den Koreansk Kosmetikk-gruppa som disse i eBaygruppa anbefalte så mye er VIRKELIG noe å snakke om! FOR et diktatur det er på den siden!! De to som er admin der må være like maktsyke som Trump og Putin :O Noen regeleksempler:1) Det er kun lov å skrive på bokmål.Vi har to skriftsspråk i Norge. Dette er teit. 2) Det er ikke lov til å spørre om link til produktene man blir anbefalt, og man har ikke lov til å gi link - for det er så ukoselig. ?????????!3) Det er ikke lov til å anbefale produkter på eBay.Hvorfor? Kan man ikke kjøpe den koreanske kosmetikken hvor man vil?4) Du må oppfordre alle til å bruke SPF50.Høres utrolig slitsomt ut. Dette var fire av de dummeste reglene. Så er det en annen som admin selv bryter i samme innlegg:Regel nummer fem: Ikke promotér deg selv, dine eller andre skandinaviske KK blogger, vlog, youtubekanaler. Nederst i regelinnlegget skriver hun dette:"Jeg har også fått meg en "partner in crime" og hun heter Marita. Hun er her på bloggen og kan hjelpe deg. Hun oppdaget koreansk kosmetikk for 4 år siden og har prøvd en hel haug med produkter. Hun har skrevet masse om dem i bloggen sin: http://maritaextensions.blogg.no. Anbefaler den et besøk!" Vel, alle her inne som er med i den gruppa har vel blitt tagget under regelinnlegget og truet med å bli slettet på ubestemt tid om de ikke blir fulgt, så dere vet hvor teit den er - og hvor useriøst det virker med alle de hjertene, tegnene og de dustete reglene Det der er jo helt bak mål. Hun trenger ikke nekte folk å spørre etter linker fordi det blir ukoselig. Det er ukoselig nok med de reglene Anonymous poster hash: 6fee3...54f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #406 Del Skrevet 29. august 2015 Det der er jo helt bak mål. Hun trenger ikke nekte folk å spørre etter linker fordi det blir ukoselig. Det er ukoselig nok med de reglene Anonymous poster hash: 6fee3...54f Btw: Leppene på bilde 3 ser ut som om hun har fått en allergisk reaksjon Anonymous poster hash: 6fee3...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 29. august 2015 #407 Del Skrevet 29. august 2015 Har som skrevet at jeg ikke har noe negativt å si om den eBay-gruppa, men den Koreansk Kosmetikk-gruppa som disse i eBaygruppa anbefalte så mye er VIRKELIG noe å snakke om! FOR et diktatur det er på den siden!! De to som er admin der må være like maktsyke som Trump og Putin :O Noen regeleksempler:1) Det er kun lov å skrive på bokmål.Vi har to skriftsspråk i Norge. Dette er teit.2) Det er ikke lov til å spørre om link til produktene man blir anbefalt, og man har ikke lov til å gi link - for det er så ukoselig.?????????!3) Det er ikke lov til å anbefale produkter på eBay.Hvorfor? Kan man ikke kjøpe den koreanske kosmetikken hvor man vil?4) Du må oppfordre alle til å bruke SPF50.Høres utrolig slitsomt ut. Dette var fire av de dummeste reglene. Så er det en annen som admin selv bryter i samme innlegg:Regel nummer fem: Ikke promotér deg selv, dine eller andre skandinaviske KK blogger, vlog, youtubekanaler. Nederst i regelinnlegget skriver hun dette:"Jeg har også fått meg en "partner in crime" og hun heter Marita. Hun er her på bloggen og kan hjelpe deg. Hun oppdaget koreansk kosmetikk for 4 år siden og har prøvd en hel haug med produkter. Hun har skrevet masse om dem i bloggen sin: http://maritaextensions.blogg.no. Anbefaler den et besøk!" Vel, alle her inne som er med i den gruppa har vel blitt tagget under regelinnlegget og truet med å bli slettet på ubestemt tid om de ikke blir fulgt, så dere vet hvor teit den er - og hvor useriøst det virker med alle de hjertene, tegnene og de dustete reglene Vel, jeg synes det er helt innafor å oppfordre til SPF50, men at det skal være en regel...? Resten av reglene... Nei, du, jeg er helt enig med deg! Diktatur og gir meg veldig lyst å skrive på blod-nynorsk 😈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 29. august 2015 #408 Del Skrevet 29. august 2015 Har som skrevet at jeg ikke har noe negativt å si om den eBay-gruppa, men den Koreansk Kosmetikk-gruppa som disse i eBaygruppa anbefalte så mye er VIRKELIG noe å snakke om! FOR et diktatur det er på den siden!! De to som er admin der må være like maktsyke som Trump og Putin :O Noen regeleksempler:1) Det er kun lov å skrive på bokmål.Vi har to skriftsspråk i Norge. Dette er teit. 2) Det er ikke lov til å spørre om link til produktene man blir anbefalt, og man har ikke lov til å gi link - for det er så ukoselig. ?????????!3) Det er ikke lov til å anbefale produkter på eBay.Hvorfor? Kan man ikke kjøpe den koreanske kosmetikken hvor man vil?4) Du må oppfordre alle til å bruke SPF50.Høres utrolig slitsomt ut. Dette var fire av de dummeste reglene. Så er det en annen som admin selv bryter i samme innlegg:Regel nummer fem: Ikke promotér deg selv, dine eller andre skandinaviske KK blogger, vlog, youtubekanaler. Nederst i regelinnlegget skriver hun dette:"Jeg har også fått meg en "partner in crime" og hun heter Marita. Hun er her på bloggen og kan hjelpe deg. Hun oppdaget koreansk kosmetikk for 4 år siden og har prøvd en hel haug med produkter. Hun har skrevet masse om dem i bloggen sin: http://maritaextensions.blogg.no. Anbefaler den et besøk!" Vel, alle her inne som er med i den gruppa har vel blitt tagget under regelinnlegget og truet med å bli slettet på ubestemt tid om de ikke blir fulgt, så dere vet hvor teit den er - og hvor useriøst det virker med alle de hjertene, tegnene og de dustete reglene Oh. My. God. Hva er greia med admins på fb? Det ser ut som om alle får et helt sinnsykt maktkick, som får dem til bli helt sinnsyk diktator-spire. Snart begynner de kronerulling for å lage en 30 meter høy bronsestatue av seg selv. Mark my words. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 29. august 2015 #409 Del Skrevet 29. august 2015 Det der er jo helt bak mål. Hun trenger ikke nekte folk å spørre etter linker fordi det blir ukoselig. Det er ukoselig nok med de reglene Anonymous poster hash: 6fee3...54f Jeg vet. Vurderer å melde meg ut av gruppa på grunn av den regelen. Den gjør det så tungt. Prøvde å bruke gruppa. Var ei som anbefalte noen produkter som hun mente var svært effektiv og verdt hver eneste lille krone. Dette var produkter jeg aldri har hørt om før, og aldri om jeg orker å google alle navnene, finne ut hvilken av de det er hun anbefaler, finne den beste selgeren og den beste prisen... Det ville vært SÅ mye bedre om hun bare linket til der hun hadde kjøpt dette fra, så kunne jeg lest om produktet, sett bilde, pris og alt annet jeg lurte på. Det er mye mer oversiktlig og praktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #410 Del Skrevet 29. august 2015 Nå liker jeg de fleste reglene på KK-gruppa. At det ikke skal linkes synes jeg er helt greit! For det første, settes prisen opp når alle kjøper fra samme selger, og for det andre så lærer de late seg aldri å søke etter ting selv hvis alle skal gi dem linker hele tiden. Solfaktor-debatten legger jeg meg ikke i, da jeg ikke har greie på det selv. Også klarer jeg å sile ut det jeg merker er hysterisk. Etter den gruppa ble popelær og det begynte å fylles opp med late mennesker som aldri vil lese seg opp til noe selv. Bare få alt servert på sølvfat uten å søke eller lese i filer selv, så leser jeg aldri på veggen lenger. Så om Admins der er blitt veldig strenge skal jeg ikke si noe om. Men jeg kan skjønne det når det kommer hundrevis nye medlemmer hver dag som ikke leser regler eller vil sette seg inn i ting. Og spør om samme spørsmål som 50 andre har spurt før samme dag. Anonymous poster hash: 0aee9...2f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #411 Del Skrevet 29. august 2015 Vel, jeg synes det er helt innafor å oppfordre til SPF50, men at det skal være en regel...? Resten av reglene... Nei, du, jeg er helt enig med deg! Diktatur og gir meg veldig lyst å skrive på blod-nynorsk Det er lov å skrive nynorsk, men da må det være REN nynorsk! Anonymous poster hash: b7257...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 29. august 2015 Forfatter #412 Del Skrevet 29. august 2015 En som spør etter disse skoene nå, folk kommenterer hvor nydelig de er, helt rå, fantastiske osv. Det-er-det-styggeste-jeg-har-sett! Fy faen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 29. august 2015 Forfatter #413 Del Skrevet 29. august 2015 Meeeen de koster 2000 da, så vi ser nok ikke de på noen ebay-ben i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 29. august 2015 #414 Del Skrevet 29. august 2015 Meeeen de koster 2000 da, så vi ser nok ikke de på noen ebay-ben i Norge Du kan jo ikke forvente at de skal betale fullpris for noe ekte, makan! De venter jo på at samme sko skal bli laget av halmstrå, opprevet rottehud og fire binders, produsert av en åtteåring og ha leveringstid på 12 minutter. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 29. august 2015 #415 Del Skrevet 29. august 2015 En som spør etter disse skoene nå, folk kommenterer hvor nydelig de er, helt rå, fantastiske osv. Det-er-det-styggeste-jeg-har-sett! Fy faen! Når er det man skal bruke slike sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 29. august 2015 Forfatter #416 Del Skrevet 29. august 2015 Når er det man skal bruke slike sko? eBaytreff? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 29. august 2015 Forfatter #417 Del Skrevet 29. august 2015 Du kan jo ikke forvente at de skal betale fullpris for noe ekte, makan! De venter jo på at samme sko skal bli laget av halmstrå, opprevet rottehud og fire binders, produsert av en åtteåring og ha leveringstid på 12 minutter. Ikke glem ekstra postkasse fra postmannen, ikke faen om de må hentes på postkontoret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 29. august 2015 #418 Del Skrevet 29. august 2015 eBaytreff? Hehe, det må det være! Ta på seg den prikkete kjolen litt lenger opp i tråden her, og de skoa. Oi, oi, så lekker en blir da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 29. august 2015 #419 Del Skrevet 29. august 2015 Når er det man skal bruke slike sko? På kveldsjobben nede på gatehjørnet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 29. august 2015 #420 Del Skrevet 29. august 2015 Hehe, det må det være! Ta på seg den prikkete kjolen litt lenger opp i tråden her, og de skoa. Oi, oi, så lekker en blir da Du vet du holder på å bli miljøskadd av denne tråden når du leser pikkete kjole. Og ja, jeg er litt skuffa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg